Oliko/onko sun pisin parisuhde suurta rakkautta vai vain ankea kompromissi9 💞💔🤝?
Kommentit (35)
Osin kompromissi mutta ilman välittämistä kukaan ei ole kenenkään kanssa vaikkapa 20 vuotta eli kyllä siellä taustalla on oikeaa välittämistä ja arvostamista.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä useampi/monta kautta/merkki/hullua vai oletko yksin/ainoa jonka pitää/täytyy tunkea turha/tarpeeton kautta/merkki joka saatanan aloitukseen/?
Ei kun sä olet se pöljä, joka ei tajua että sillä säästetään tilaa. Tuo on yksi merkki vs. 5 merkkiä kun käyttää sanaa "tai" plus välit.
Paremman puutteessa ruokin narsistia 15 vuotta. Kunpa olisin jo silloin tiennyt/ jaksanut uskoa että hyväkin vielä tulee, etten olisi ollut huonon kanssa.
Narsistiloinen, jos luet tätä: Kukaan ei oikeasti halua olla kanssasi, mutta paremman puutteessa sait siinä pyöriä.
Vierailija kirjoitti:
Osin kompromissi mutta ilman välittämistä kukaan ei ole kenenkään kanssa vaikkapa 20 vuotta eli kyllä siellä taustalla on oikeaa välittämistä ja arvostamista.
On myös naisia joille vaihtoehdot on jäädä tai tulla pahoinpidellyksi tai tapetuksi.
Pisin suhteeni oli, että annoin jatkuvasti anteeksi ja pyysin yhä vähemmän ja vähemmän, koska minut oli vanhempani kasvattaneet siihen, etten saisi pyytää mitään.
Kun mies alkoi pettämään toistumiseen niin vihdoin ja viimein lähdin.
Molempia. Rakkaus on kompromisseja ja suuret tunteet sitä että on toisen rinnalla silloinkin kun kaikki ei ole ruusuilla tanssimista.
Oli kompromissi. Oltiin yhdessä 14v
Vaikka ei olisi pitänyt.
Olin rakastunut silloin, mutta jälkeen ajateltuna oli ihan hirveää. Joustin kaikessa, mielustelin, jotta minusta pidettäisiin. Minua käytettiin taloudellisesti hyväksi ja pidettiin jonain toisen luokan ihmisenä. Ex myönsikin tyytyneensä minuun.
Nykyinen suhde on kestänyt puolet siitä mitä tuo suhde exään. Tämä on alusta asti ollut täynnä rakkautta. Olen myös oppinut ettei tarvi mielistellä. Sanon suoraan, jos koen minua kohdeltava väärin. Tästä mies on välillä möksähtänyt, mutta kerron suoraan miten tunnen ja koen eikä sitä ole syytä kyseenalaistaa.
Oli lähinnä lapsuuden typeryyttä.
Siinä ehtii kokea molemmat. Joskus lyhyemmissäkin.
Koko elämäni on ankea kompromissi.
Vierailija kirjoitti:
Oli kompromissi. Oltiin yhdessä 14v
Vaikka ei olisi pitänyt.
Vähän sama. 13 vuotta piinallisia kompromisseja, ja sitten ero. Tytär siitä kuitenkin seurasi, ja se on ihan parasta elämässä!
Omalta puoleltani oli suurta rakkautta 9 vuotta. Mutta exälle olin ilmeisesti vain laastari ja taattua seksiä paremman puutteessa. Vaihtoi minut lennosta, kun "rakastui" yhtäkkiä toiseen.
En tiedä, mutta on sillä vaan isot kannut ja jäätävän hyvä pylly ollut jo yli 25 vuotta 🤤
M43
Suurta rakkautta. Syvää, lojaalia ja kestävää. Yhdessä oltu nuoresta saakka ja nyt jo useita vuosikymmeniä. Rakastan häntä niin että ihan sattuu välillä. Minun ihanaa rakasta kultaani, omaa miestäni.
Kompro, liki 20 v. Ei rakastumista, mutta muutoin arkeen sopiva suhde. Eipä se lopulta paljoa antanut henkisesti.
Suurta rakkautta. 21. vuosi menossa.