Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkäs tää toimii kun Tehy ilmoitti että kaikki menevät takaisin vanhaan työhönsä tai kukaan ei mene

Vierailija
26.10.2007 |

Mutta täälläkin on jo monta jotka eivät aio mennä takaisin vanhaan työhön missään tapauksessa. Eikö kukaan siis voi palata kun Tehyn on pidettävä sanansa?



Entäs sitten kun näiden joukkoirtisanoutuneiden työsuhteet Tehyn toiveiden mukaan " joukkopalautetaan" , joutuvatko nämä alanvaihtajat irtisanoutumaan uudestaan ja palaamaan töihin irtisanomisajaksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnantajalla ei ole velvollisuutta ottaa takaisin eikä työntekijällä ole velvollisuutta palata takaisin.

Vierailija
2/2 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos aikoo irtisanoutua joka tapauksessa, niin " joukkopalauttamisen" jälkeen pitää uudelleen irtisanoa itsensä



3: työnantaja YHTEEN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme