Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisestä joka flirttailee ns kaikkien kanssa ;o)

Vierailija
25.10.2007 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alempana.

Vierailija
2/36 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakemalla naisten huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on aina rasittavia, ekä kokemukseni mukaan kukaan tykkää tällaisista. Ei miehet eikä naiset.

Vierailija
4/36 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsi jonkunlaisen pöörnautin ja oli niin maissa niin maissa,kulki jonkun kallonkutistajan luonakin---en ihmettele tolla menolla----!

Vierailija
5/36 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mä tunnen ihmisiä jotka ei tietääkseni ole koskaan pettänyt mutta flirttailevat kaikille. Eli puhetyyli on sellaista pientä flirttiä koko ajan.

Näistä ihmisistä mulle tulee hieman sellainen olo että eivät ole kovinkään älykkäitä eli peittävät ne " virheet" sen flirtin piikkiin. Miellytettään muita ihmisiä ja yritetään olla " hauska" jotta muut ei huomaisi että ovat oikeasti ulkona siitä mistä puhutaan.

No mutta jos sitten puhutaan sellaisista jotka flirttailevat ja myös toteuttavat sen " flirtin" , niin nämä ihmiset ovat itsekkäitä, huonolla itsetunnolla varustettuja ja kuten joku sanoi halpoja.

Naisena en ymmärrä naisia jotka käyttäytyvät noin kun mulle ainakin on ihan selvää ettei miehet arvosta sellaisia naisia vaikka panemassa kävisivätkin. Meillä ainakin huomaa työpaikalla että nämä " flirttailijat" ei etene eikä saa vastuuta samalla tavalla kuin sellaiset jotka ovat " tiukkiksia" .

Vierailija
6/36 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuolla ihmisellä piisaa elämäniloa eikä hän pelkää näyttää sitä muille! Mikä ihme meissä suomalaisissa on että harmiton flirtti koetaan niin h**vetin negatiivisena asiana?! Onko kyse ainaisesta alemmuudentunteestamme, emme voi kestää sitä että joku ihminen näyttää siltä että nauttii olostaan? En ymmärrä. Mun mielestä flirtti on hyvä juttu, ja se ei todellakaan tarkoita että joku olisi " halpa horatsu" tai vastaavasti miespuolinen sellainen. Flirtti voi olla niin monenlaista, kaunis hymy tai kohteliaita sanoja, HUOMAAVAISUUTTA kanssaihmisiä kohtaan. Kyllähän se toisissa herättää pelkoa kun joku uskaltaa olla muutakin kuin itseään häpeilevä ja epävarma.

Vierailija
7/36 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epävarma itsestään, haluua huomiota pönkittääkseen huonoa itsetuntoaan ja epävarmuuttaan. Haluaa siis tavallaan varmistaa, että huomatkaa minut, olenhan viehättävä jne.

Vierailija
8/36 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää epäluottamusta.

Vierailija
9/36 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

flirttailen tahattomasti aika paljon. Johtuu iloisesta ja sosiaalisesta luonteestani. Jos flirttailen tietoisesti, teen sen toisen mielialan kohottamiseksi enkä toisen iskemiseksi. Voin flirttailla myös naisille, enkä tunne heihin seksuaalista halua. Suomessa ei vielä oikein ymmärretä flirttailun tarkoitusta. Ei flirtin tarkoitus aina ole saada sänkyseuraa.

Vierailija
10/36 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä vaivaa, kun koette flirtin niin vastenmielisenä? Saisitte katsoa peiliin ja tarkistaa, kuinka happamalta se oma naama näyttää, kun toisten ilo kerran riepoo niin kauheasti.

Ehkäpä tässä tullaan TAAAAAAS siihen, että suomalaiset (tai ainakaan av-mammat) eivät ymmärrä viattoman flirtin tarkoitusta. Sehän on vain ystävällisyyttä, hauskanpitoa, huomiointia, pientä härnäämistä.

Mikä teillä oiken on, kun tämä ei mene jakeluun?

Vierailija
11/36 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttiin suhtaudutaan pohjoisemmassa Suomessa jäyhemmin kuin etelämmässä. Fakta! Takuuvarma ero on olemassa asiaan suhtautumiseen.

Itse olen lopettanut flirttailun sen jälkeen, kun sain kuulla, että vaikutan halvalta. Eli muutama kaveriäijä Oulun korkeudella luuli, että olen helppo. Asia ei tod. ole ikinä ollut niin. Kertaakaan en ole kenenkään mukaan lähtenyt ja tosiaan flirttaillut olen myös naisille. Enkä mitenkään seksuaalisessa mielessä. Se ei tarkoita minulle sitä.

Flirttailu on tutustumista, kommunikaatiota ja toisen huomioimista. Mutta kuten sanottu, en halua, että kukaan ajattelee minun olevan " helppo" , joten jätän flirttailut nykyään väliin kokonaan ja kaikkialla.

Vierailija
12/36 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että tuolla ihmisellä piisaa elämäniloa eikä hän pelkää näyttää sitä muille! Mikä ihme meissä suomalaisissa on että harmiton flirtti koetaan niin h**vetin negatiivisena asiana?! Onko kyse ainaisesta alemmuudentunteestamme, emme voi kestää sitä että joku ihminen näyttää siltä että nauttii olostaan? En ymmärrä. Mun mielestä flirtti on hyvä juttu, ja se ei todellakaan tarkoita että joku olisi " halpa horatsu" tai vastaavasti miespuolinen sellainen. Flirtti voi olla niin monenlaista, kaunis hymy tai kohteliaita sanoja, HUOMAAVAISUUTTA kanssaihmisiä kohtaan. Kyllähän se toisissa herättää pelkoa kun joku uskaltaa olla muutakin kuin itseään häpeilevä ja epävarma.

suurin osa tämän palstan mammoista vaan tuntuu olevan kovin nipoja....

Vierailija
13/36 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisen naisille flirttailu? Ei kai nyt sentään normaaleja käytöstapoja kuten ystävällisyyttä, kohteliaisuutta ja hymyä pidetä flirttailuna?!

Vierailija
14/36 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vastaa 16:lle:

Ilmeisesti se, että kun kaunis tyttö on sosiaalinen, hymyilee, katsoo silmiin ja juttelee miehelle baarissa, antaa jo halvan kuvan. Minun tutustumisyritykset tulkittiin niin. En ole tyrkyttänyt itseäni ikinä kenellekään.

Vierailija
15/36 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja naisen naisille flirttailu? Ei kai nyt sentään normaaleja käytöstapoja kuten ystävällisyyttä, kohteliaisuutta ja hymyä pidetä flirttailuna?!

tai ihan aavistuksen kiusoittelevan äänensävyn, niin se on flirttailua.

11

Vierailija
16/36 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymyni, ystävällisyyteni, huumorintajuni ja kaunis ulkonäköni tekevät minusta halvan ja ala-arvoisen kapakkaruusun.

Vierailija
17/36 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ymmärrän flirtin sellaiseksi pilke silmäkulmassa jutteluksi, pieniksi kohteliaisuuksiksi, tilannekomiikaksi yms. Ihan hyvin sitä voi harjoittaa työpaikallakin. Jos on muuten asiallinen ja hyvä työssään, niin sehän vain piristää päivää.

Ulkomailla varsinkin etelä-euroopassa ihmiset flirttailevat jatkuvasti ja kaikki ymmärtävät, ettei siitä sen enempää (tämä ei koske mitään rantagigoloita). Suomalaiset on selvästikin vähän jäykempiä (AV-mammat ainakin) ja ilmeisesti osa ymmärtää flirttailulla jotain kummallista ympäriinsä vonkaamista.

Vierailija
18/36 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku flirtti piristää, mutta liian päällekäyvä ei saa olla. Ja sen on oltava molemminpuolista ja viatonta.

Ikinä en ole miestäni pettänyt, enkä petä.

Vierailija
19/36 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen hymy, silmien tuike, pitkä katse jne ovat vaan plussaa vaikka monenkin kanssa tuota tekisi.

Sen sijaan kaula-aukosta tursuavien tissien tunkeminen lähelle toisen naamaa samalla kun hiplaa toista jalasta ja minihame häthätää tavaran peittäen pyllistää viehkeästi kohti iskemisen kohdetta on OKS. Samoin rivojen supattelu korvaan ym on tooodellaaa oooookkks.

Vierailija
20/36 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sen sijaan kaula-aukosta tursuavien tissien tunkeminen lähelle toisen naamaa samalla kun hiplaa toista jalasta ja minihame häthätää tavaran peittäen pyllistää viehkeästi kohti iskemisen kohdetta on OKS. Samoin rivojen supattelu korvaan ym on tooodellaaa oooookkks.