Mitä ajattelet ihmisestä joka flirttailee ns kaikkien kanssa ;o)
Kommentit (36)
Tunnen tyypin mitä uskon että AP tarkoittaa ja siis tarkoitan ihmistyypin. On siis TODELLAKIN olemassa ihmisiä jotka flirttailee kenen kanssa vain. Puhun itse nyt naispuolisesta ystävästäni, joka flirttailee (on nyt 23-vuotias) aivan kenen kanssa tahansa. MYÖS 70-80 vuotiaat miehet jotka ovat todella ällöttäviä ja keeskustelun jälkeen menee varmaan kotiin tekemään ties mitä. Antaa näiden vanhojen kurppien kosketella, taputella pyllylle tms
Minusta raja menee siinä kun mies voisi olla isäni, eli kyllä flirttailen itsekin, mutta vain ihmisten kanssa jotka ovat ikääni sopivia. Mummut flirttailkoon papoille, isät äideille, naiset miehille ja pojat tytöille. OMALLA TAVALLAAN. Olisko kuinka siistiä nähdä 70 vuotias mies pilkesilmäkulmassa taputtelemassa 13-vuotiaan tytön pyllyä, EI!!
Kyllähän nyt flirttiin kuuluu " harmiton" taputtelu, jos hei käytetään täällä termiä SmallTalk, mikä tulee AI niin viisaasta Amerikasta, niin jos me Suomalaiset oikeasti kuvittelisimme niiden olevan sama asia niin kyllä Amerikkalaiset taputtaa, olkapäälle, halaa helpommin, suutelee poskelle (vaikka ei nyt ole lähtöisin esimerkit amerikasta) helpommin yms..
Ystävällisyys ja flirtti on kaksi eri asiaa.. ja USKON että ap tarkoittaa juuri tätä Koskettelu-flirttiä vai miksi sitä nyt kutsuisi. Itse olen Ystävällisyys-flirtin kannalla. mutta tämä pilke silmäkulmassahan on " pokailu" yritystä. mutta mikä loppujenlopuksi erottaa flirtin ja ystävällisyyden...
Suomessa kun tuo ystävällisyyskin on välillä niin kivenalla.. Ja niimkuin sanoin ystäväni todella pitää sitä harmittomana flirttinä kun papat " pokailee" .. Ei käy minun järkeen ei...
28
Keskustelen ihmisten kanssa mieluummin asiallisesti ja varsinkaan työpaikalle ei flirtti kuulu. On loukkaavaa, jos esim. miehelleni flirttailtaisiin töissä, vaikka olisi kuinka leikkisää ja vaaratonta. On tosi epäkunnioittavaa käytöstä, jos flirttailee ihmisen kanssa, jonka tietää olevan vaikkapa naimisissa.
Vierailija:
mutta tämä pilke silmäkulmassahan on " pokailu" yritystä. mutta mikä loppujenlopuksi erottaa flirtin ja ystävällisyyden...
28
viihdyn toisen seurassa ja hän tavalla tai toisella vetoaa minuun. Mutta että tämäkö pokailua? Haloo. :D
Flirttiä ja ystävällisyyttä ei aina erotakaan toisistaan. Miksi pitäisi? Mitä pahaa on siinä, että ihmisten välillä on hienoista säpinänpoikasta - sulkeeko se sinusta pois ystävyyden?
On loukkaavaa, jos esim. miehelleni flirttailtaisiin töissä, vaikka olisi kuinka leikkisää ja vaaratonta. On tosi epäkunnioittavaa käytöstä, jos flirttailee ihmisen kanssa, jonka tietää olevan vaikkapa naimisissa.
[/quote]
Täysin flirttailemattomat ihmiset ovat oikeasti tosi harvassa!
Vierailija:
On loukkaavaa, jos esim. miehelleni flirttailtaisiin töissä, vaikka olisi kuinka leikkisää ja vaaratonta. On tosi epäkunnioittavaa käytöstä, jos flirttailee ihmisen kanssa, jonka tietää olevan vaikkapa naimisissa.
Täysin flirttailemattomat ihmiset ovat oikeasti tosi harvassa
t. 34
Siinäpä se Suomalaiset ei voi löytää yhteistä " säveltä" näille sanoille. Voi olla iloinen/ystävällinen/" hymyilevä myös puhelimessa ja siihen sinä 31 käytät sanaa Flirtti..
tääkin nyt on aika turhaa kun kaikki on eri mieltä..
Flirttailu eli keimailu on ihmisten välistä vuorovaikutusta, jolla yleensä osoitetaan seksuaalista tai romanttista kiinnostusta toiseen henkilöön, mutta toisaalta sitä voidaan harrastaa ajankuluksi ilman tavoitteita. Flirttailu voi sisältää ystävällisiä sanoja, kehon ilmeitä tai hetkittäistä fyysistä kontaktia. Flirttailu voi jäädä yksipuoliseksi tai siihen voidaan vastata takaisin. Flirttailua ei tule sekoittaa iskemiseen, jolla on aina tavoite. Joidenkin mielestä flirttailu on toivottavaa, sen katsotaan piristävän elämää ja tuovan arkeen vaihtelua. Flirttailua voivat harrastaa sekä miehet että naiset.
Henkilö, joka flirttailee, voi tutkia toisen henkilön kiinnostusta itseensä, ja siten tutkia mahdollisuuksia pyytää häntä esimerkiksi treffeille. Toisaalta taka-ajatuksena ei välttämättä ole mitään, vaan flirttailu voi olla spontaania ajankulutusta. Aiheeton flirttailu voi herättää pahennusta ja väärinkäsityksiä, varsinkin jos flirttailija on parisuhteessa tai seurustelee ja siten äärimmäisessä tapauksissa sen voidaan katsoa olevan seurustelukumppanin pettämistä.
Länsimaissa flirttailu voi sisältää elementtejä, kuten silmäpeliä katsekontaktein, hienovaraista koskettelua, silmäniskuja, kiusoittelua, eleitä ja ilmeitä ja hymyilyä.
Se voi sisältää nähtävästi paljonkin asioita. No mä kuulun sit niihin jotka hyväksyy flirtin tiettyyn pisteeseen asti.. eli siihen kun se alkaa tarkoittaa että haluaisin treffeille... mutta voiko siihen sitten kuulua koskettelua jos ei halua treffeille...AAARGH:D:D:D:D
TAA EI TAJUU, pitäskö kirjottaa kirja tästä?
Jos siis flirttailee ihan aina, kaverien puolisoille, työkontakteille jne. Ei mulla ole sinänsä mitään flirttiä vastaan, mutta minusta se kuuluu vain epämuodollisiin tilanteisiin. Ystävällinen voi olla muullakin tavalla, ihan silleen tylsän vanhanaikaisesti.
Flirtti voi olla pokailu yritys jos niin haluaa! PISTE
terv. 28, 31 ja se kuka haki ton wikipediasta.. :)
Mieheni työskentelee hyvin ongelmallisten ihmisten kanssa ja näiden vuosien varrella häneen on ihastunut aika moni asiakas. Flirttailua hän todellakin joutuu kestämään, eikä hän itse pidä sitä mitenkään positiivisena asiana, vaan pikemminkin hämmentävänä ja ahdistavana.
Flirtti sinkkujen kesken on ok, mutta ei naimisissa olevien kanssa. Ehkä tiukkaan asenteeseeni vaikuttaa myös uskonnollinen vakaumukseni.
niinpä, suomi on vapaa maa, jos sitä haluaa ni höllää pipoa ja jos ei niin ei, ei tarvi sietää mitään asioita muissa ihmisissä.. Saa tehä mitä haluaa... En mäkään halua että mun miestä muut yrittää iskeä, mut mä ISKEN niitä takas jos tulee lähellekään, onneksi ei uskalla;)
Flirttailu eli keimailu on ihmisten välistä vuorovaikutusta, jolla yleensä osoitetaan seksuaalista tai romanttista kiinnostusta toiseen henkilöön, mutta toisaalta sitä voidaan harrastaa ajankuluksi ilman tavoitteita. Flirttailu voi sisältää ystävällisiä sanoja, kehon ilmeitä tai hetkittäistä fyysistä kontaktia. Flirttailu voi jäädä yksipuoliseksi tai siihen voidaan vastata takaisin. Flirttailua ei tule sekoittaa iskemiseen, jolla on aina tavoite. Joidenkin mielestä flirttailu on toivottavaa, sen katsotaan piristävän elämää ja tuovan arkeen vaihtelua. Flirttailua voivat harrastaa sekä miehet että naiset.
Henkilö, joka flirttailee, voi tutkia toisen henkilön kiinnostusta itseensä, ja siten tutkia mahdollisuuksia pyytää häntä esimerkiksi treffeille. Toisaalta taka-ajatuksena ei välttämättä ole mitään, vaan flirttailu voi olla spontaania ajankulutusta. Aiheeton flirttailu voi herättää pahennusta ja väärinkäsityksiä, varsinkin jos flirttailija on parisuhteessa tai seurustelee ja siten äärimmäisessä tapauksissa sen voidaan katsoa olevan seurustelukumppanin pettämistä.
Länsimaissa flirttailu voi sisältää elementtejä, kuten silmäpeliä katsekontaktein, hienovaraista koskettelua, silmäniskuja, kiusoittelua, eleitä ja ilmeitä ja hymyilyä.
sen yhden nymfon jälkeen. Sitä minä ajattelen, älä kysy miksi.
voi täysin sanoa mitä flirtti toiselle on. Riippuu ihan toisen tuntemuksista mikä itsestä tuntuu flirtiltä ja onko jokin tietty asia tarkoitettu flirtiksi. Toinen ei voi määritellä sitä miltä itsestä tuntuu.
.