nyt tekis mieli vanhempaa naista..
..tuli eilen oltua vähän viihteellä ja tänä aamuna on halut katossa. Voisi kerrankin käydä niin, että työhuoneeseeni tulisi about nelikymppinen nainen valkeassa paidassa ja tummassa hameessa, kävisi suoraan kimppuuni ja haluaisi, että ottaisin hänet takaapäin työpöytääni vasten.. Ensin kuitenkin haluaisi, että riisuisin hänen seksikkäät valkeat rintsikat, nuolisin ja imisin nännejä, kunnes.. Hameen alta paljastuisi sukkanauhat ja kostea paljas pillu..
Fantasiahan tämä on kyllä!:)
terv. 30 vuotias mies
Kommentit (83)
joka yrittää päteä vaatteillaan ja meikeillään. puhuu liikaa ja on todellinen bitch. todella rasittava ämmä. moni hiljasempi ja vähemmän huomiota herättävä nainen kaataa sitten niitä uroksia pikkujouluissa... että mikä lie se paras vaihtoehto.
ja ottaa sen jonka haluaa!:) Mut tosiaan kohta alkaa pikkujoulu kausi ja kyllähän sitä luultavasti sekä miehet että naiset pistää parastaan!:) Pikkumusta naisen päällä on myös aina in ja varsinkin jos pääsee kunnolla tanssimaan!:)
terv. Alkup.
..ne naiset katosi jonnekin tästä ketjusta!:) Pistäkääs paremmaksi!:)
Itsellä jäi eilen vastailut vähiin, kun joutui sitten tekemään töitäkin!:( Mut jospa tänään olisi päivä parempi!:)
terv. Alkup.
Meillä tänään casual friday, ja mullakin hyvin pepusta istuvat farkut, korkeat korot ja vastapainona sitten rento neule, joka jättää olkapäät paljaaksi. Tänään oon tummat, pitkät hiukseni kihartanut enkelikiharoille. Eli jolseenkin erilainen tyyli kuin eilen.. Tänään alusvaatteina musta olkaimeton korsetti ja edelleenkin suosikkini, eli mustat sukkanauhat.. Antaa ihan erilaisen naisellisen fiiliksen :).
Mukavaa työpäivää kaikille, toivottavasti ehditään palailemaan asiaan.
terkuin, 24.
päällä on vanhat kulahtaneet samettihousut, jotka lököttää polvista ja persuksista, jalassa tummanharmaat tennissukat, joissa on reiät isovarpaiden kohdalla. Jalassa työkengät, eli miehen vanhat reinotossut. Pari numeroa liian isot, mutta pysyy ne jalassa kun kävelee jalkoja laahaten. Paidaksi valitsin 10-vuotta sitten ostamani vaaleanpunaisen college-paidan. Kyynärpäissä on reiät ja etumuksessa mustikkatahroja, mutta muuten se on oikein pukeva.
Ikää on 65 vuotta, hiukset hiirenharmaat ja leuassa olevasta luomesta kasvaa pitkä karva. Tule sinä upea nuori suomimies, niin opetan sinulle kaiken mitä osaan.
*Vinkkaa toista tihrusilmää paksujen silmälasien takaa*
..sai kyllä naurut aikaan, mutta enemmän minä kallistun 24:n puoleen, koska hänessä on tänään selvästi sellaista seksikkyyttä, joka saisi tämän miehen pyörimään housuissaan ja työtuolissaan!:)
24: Voisitko poiketa työhuoneeseeni?:) Olet kumminkin samassa paikassa töissä kun minä, sillä myös täällä perjantaisin on casual friday!:) Tunnusmerkkeinä olkoon, että minulla on musta kauluspaita ja tummat farkut jalassa!:)
terv. Alkup.
etäsellainen. päällä pelkkä kylpytakki.
M
Mä en taida ehtiä ihan jokaisessa työhuoneessa käydä tarkistamassa, että mitä kullakin on päällä. Muuten toki käväisisin sun työhuoneessa ;)
terkuin, 24.
Nyt vasta luin ja san mojovat naurut, kiitos =).
sain itsekin päivän parhaat naurut tuosta " 65-vuotiaasta" !:) Tosin harmittaa, että jos tällainen ketju ärsyttää, niin voisi ko. kirjoittaja olla provoilematta ja pysyä palstalta pois!:( Muutenhan tänne ei jaksa itse eikä kukaan muukaan kirjoittaa. eli tämä oli vinkki vinkki!:)
24:lle sen sijaan voisin antaa muitakin vinkkejä, koska hän tänään kääntää selvästi päät ja saa halut kattoon niissä työhuoneissa, jonne hän ehtii!:)
terv. alkup.
En tiedä löysinkö ap:n, mutta hyvin samankaltaisen miehen löysin samalla vaatetuksella.
Hän istui työpöytänsä ääressä selin minuun. Otin korot jalastani pois, ja hiivin hänen selkänsä taakse. Suutelin miehen niskaa, siirtäen toisen käteni hänen kauluspaidan sisälle, tunnustellen seksikästä rintakehää. Mies kääntyi ympäri ja nosti minut syliinsä. Suutelimme kiihkeästi, ja seuraaksi huomasin neuleeni lattialla.. Mies siirsi korsettiani alaspäin, ja paljasti kiihoittuneet pyöreät rintani. Hän kiusasi nännejä nuolemalla ja imemällä..
Vaan mitenkä jatkoitkaan tästä ap, jos se sinä olit ;)..
terkuin, 24
En tiedä olitko se sinä kuka huoneeseeni tuli, mutta minä koin seuraavaa..
..puristin naisen rintoja samalla hellästi kovia nännejä nuollen ja imien vuoron perään..välillä purin hellästi..nousimme naisen kanssa seisomaan työhuoneessani vartalot toisiimme kietoutuneena ja suutelimme jälleen kiihkeästi..kosteita kielisuudelmia lähes toisemme syöden.. Käteni laskeutui naisen korsetin selkämystä pitkin farkuille, avasin farkkut ja liutin käteni naisen pikkuhousujen päälle..tunsin häpyhuulet sormissani ja hyväilin hellästi, kunnes tunsin naisen kostuvan..siirsin kädelläni pikkuhousuja sivuun..naisen farkut tippuivat lattialle ja nainen nousi farkuista pois..ihanat mustat sukkanauhat ja sukat kiihottivat minua entisestään..ihana nainen..
terv. alkup.
.. riisuin miehen paidan pois, ja voi luoja, kun nautin näkemästi.. Ihana, komea ja seksikäs mies.. Miehen kosketus tuntui taivaalliselta, tunsin pilluni kostuvan miehen samalla siirtäen pikkarini pois.. Tämän jälkeen riisuin miehen housut pois, bokserit samalla työllä pois.. Otin miehen jäykistyneen elimen suuhuni, ensin kiusaten ja pikkuhiljaa työnsin vehkeen syvemmälle suuhuni nautinnollisesti imien.. Aloin himota miestä sisälleni..
nautinnollisesti, 24 ;)
..tuntui uskomattoman hyvältä naisen ottaessa kovaa kulliani suihin..välillä syvälle ja välillä terskaa nuollen ja kiusoitellen..nostin naisen työpöydälleni, hän kävi selälleen ja levitin hänen jalkojaan..suutelin reisiä hiljalleen siirtyen häpyhuulille..nuolin ja imin hellästi klitorista välillä kieltäni klitoriksella pyörittäen..kieleni vaelteli häpyhuulten välissä..ihanan kosteaa..
terv. Alkup.
.. reiteni alkoivat vapista, kun aloin tuntea itseni tulevan. Koko kroppani värähteli silkasta nautinnosta.. Mies jatkoi ja jatkoi klittani imemistä, kunnes tunsin taivaallisen orkun.. Aloin kerjätä miestä sisälleni, kaipasin rajua naintia tylsän työpäivän iloksi.. Mies oli kaikkea, mitä olin koko päivän kroppallani kaivannut..
hmmm, 24.
..vedin naisen työpöytäni reunalle..seisoin hänen reisiensä välissä..kiusasin naista liikuttaen hitaasti terskaa häpyhuulilla..kunnes hitaasti työnnyin syvälle naisen kosteaan pilluun..nainen näytti todella seksikkäältä mustissa sukkanauhoissaan ja korsetissa, jonka kuppien yli rinnat tulivat...uskomaton nainen.. tunsin kostean lämpimän pillun kullissani ja työnnyin pilluun yhä uudelleen..rajummin..käteni pitivät naista lantioilta kiinni työntyessäni yhä syvemmälle naisen sisään..aaah...nainen voihki..
terv. Alkup.
Ja loput jätetäänkin minun ja tämän miehen kahdenkeskiseksi salaisuudeksi. Mietin, että olitko se sinä ap. Aikaisemmin tarjosit niitä lisätunnistusmerkkejä.. Nyt ne mielelläni kuulisin ;).
terkuin, 24.
minä olen, mutta lisätuntomerkkejä tässä on vaikea kertoa!:) Kuitenkin sama, joka tämän ketjun pisti aluilleen!:) vai miten haluat minusta tuntomerkkejä?:)
terv. Ap
.. Että olisi ollut kiva vähän tietää, millaisen miehen kanssa tämän päivän näin jakanut. Kun ikä on ainoa minun tiedossa oleva seikka :)
terkuin, 24
Eihän ne vaatteet tee naista vaan se miten niitä kantaa... onko varma itsestään ja seksuaalisuudestaan...
Ei ne stay upit pelasta mitään jos nainen ei ole sinut itsensä kanssa