Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt tekis mieli vanhempaa naista..

Vierailija
24.10.2007 |

..tuli eilen oltua vähän viihteellä ja tänä aamuna on halut katossa. Voisi kerrankin käydä niin, että työhuoneeseeni tulisi about nelikymppinen nainen valkeassa paidassa ja tummassa hameessa, kävisi suoraan kimppuuni ja haluaisi, että ottaisin hänet takaapäin työpöytääni vasten.. Ensin kuitenkin haluaisi, että riisuisin hänen seksikkäät valkeat rintsikat, nuolisin ja imisin nännejä, kunnes.. Hameen alta paljastuisi sukkanauhat ja kostea paljas pillu..

Fantasiahan tämä on kyllä!:)

terv. 30 vuotias mies

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kertokaa meille ketjun lukijoille tuliko teistä " mitään" , saitteko toisenne ? Edes hetkellisesti, lihallisesti ?

Vierailija
22/83 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta ajatukset vaan sattuu tänään lipsumaan seksin puolelle!:)

terv. alkup.

Vierailija
24/83 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
25/83 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..harhailee kaikkeen mukavampaan kuin työntekoon!:) Miltäs sinusta kuvaukseni kuulostais?:) Olethan minua pari vuotta vanhempi kuitenkin..!:)

terv. alkup.

Vierailija
26/83 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v vanhako? riippuu tietty naisesta,miten säilynyt...

ja hauskaa kun vauva-lehdensivuilla käyt...vauvako teillä?hei, muista oma vaimo just sillon erityisesti! tosin saahan fantasioita olla...

Vierailija
27/83 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muuten 41 v mut näytän n 10 v nuoremmalle... :/

ja en kyl ole sama joka ylempänä vastaili...mut sinänsä kuvauksesi kiihott...:) ;)

Vierailija
28/83 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen 33-vuotias, mutta näytän ikäistäni nuoremmalta...

t. 2

:)

Vierailija
29/83 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Eihän 40v. nainen olekaan vanha, vaan kirjoitin että tekis mieli vanhempaa naista.. vertaan siis iässä itseeni!:)

Valkoinen paita ja hame oli tämän kuvauksen vaatetus, mutta tokihan se vois muukin olla!:) Helpompi vain haaveilla, kun tietää mitä ajattelee!:)

Kiva huomata, jos kuvaus teitä kiihottaa tai se kuulostaa mukavalta! Ainakin minulla se on tänään mielessä pyörinyt!:) Jospa se toteutuisi jossain muodossa joskus..!:)

terv. Alkup.

Vierailija
30/83 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelen paikat märkinä : ) Takaapäinkin käy mut voisin mä sitoa sut tähän mun työtuoliini ja vähän ratsastella......

Vierailija
31/83 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on jonkun huoneessa tunkua kun ukkoja lappaa sisään...

T: M35

Vierailija
32/83 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse yli 4-kymppinen, ihastukseni on tasan 10 vuotta nuorempi mies, joka ei perinteisesti vastaa lainkaan miesihannettani. Hänen kanssaan on erittäin helppo olla oma itsensä, ei tarvi ns. yrittää olla mitään.

Nyt on kaiketi kissa-hiiri -tilanne: kumpi antautuu jne.

Itse olisin valmis vaikka heti vähän vakavampaan, mutta konservatiivinen ajattelutapani jättää ratkaisun miehelle. Toivottavasti en odota turhaan !

Vierailija
33/83 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on punaiset/ mustat rintsikat ja hipsterit, toivottavasti ei pettymys jos ei valkoisia löydykään.

Vierailija
34/83 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi opettaa tiptop-siististi puettua, huippuasiallista virkanaista päästämään sisäisen tiikerinsä irti.

Vierailija
35/83 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulossa ollaan!

Vierailija
36/83 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa käydä yllättämässä vaimoni ylitöistään, joihin hän taas joutui jäämään. Pari kertaa olemme piristäneet toisiamme niin että ilta-aikaan olen heittänyt lapset mummolaan ja mennyt hänen työpaikalleen. Laittaneet oven kiinni jolloin ensimmäisen kerroksen ikkuna on ainoa, josta joku voisi meidät nähdä. Hän yleensä naputtelee konettaan ja ihmettelee jotta mitä sinä täällä teet. Arvaa. Hieron hänen niskojaan sen aikaa jotta hän alkaa rentoutua. Jonkin ajan kuluttua hyväilen hänen kylkiään, lantiolle saakka. Nousen käsilläni ylöspäin rintojen sivua hipoillen. Otan leuasta kiinni ja käännän hänen päätään ylöspäin ja aloittaen suudelman. Hyväilen hänen rintojaan paidan lävitse ja tunnen kun nännit jäykistyvät. Taitaa kiire alkaa helpottaa. Pyöräytän toimistotuolin toisinpäin. Nostan paitansa ylös ja avaan rintsikat. Hyväilen hänen rintojaan, suutelen, nuolen ja näykin niitä. Avaan housuista vyön, napin ja vetskarin. Hän nostaa ihanaa takamustaan sen verran jotta saan housut ja pikkarit kuorittua pois. Avaan hänen reitensä ja nuolen laajalla kielellä. Näykin klittaa, imen sitä samalla pyöritellen kieltäni. Työnnän sormeni hänen pimpsaansa, samalla peukalolla välilihaa ja pepun seutua hyväillen. Hän on heti laukeamispisteessä. Haluan mukaan ja nousen polvilleni, pudotan housuni alas ja työnnyn häneen. Hieron samalla peukalollani hänen klittaansa. Hänen klittaansa kontrolloimalla tulemme yhtäaikaa. Vaimoni onkin jo mielestään ylityöskennellyt tarpeeksi ja ehdottaa jotta mennään kotiin kun muksutkin kerta olet jo mummolaan vienyt. Siellä saan öljytä hänet kunnolla läpikotaisin ja tutustua taas kerran hänen ihanaan vartaloonsa ennenkuin haemme muksut kotiin.. Ihana vaimo!!

Vierailija
37/83 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

odottelen paikat märkinä : ) Takaapäinkin käy mut voisin mä sitoa sut tähän mun työtuoliini ja vähän ratsastella......

Mullekin kävis tällanen käsittely. *lääh*

M26

Vierailija
38/83 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Työnnän sormeni hänen pimpsaansa, samalla peukalolla välilihaa ja pepun seutua hyväillen. pudotan housuni alas ja työnnyn häneen. Hieron samalla peukalollani hänen klittaansa.

Vierailija
39/83 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan haittaa tai ole pettymys punaiset/mustat rintsikat ja hipsterit..toisaalta sehän on vielä parempi, jos ei tiedä mitä alta löytyy!:)

terv. alkup.

Vierailija
40/83 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla naisilla toimistossa valkoinen paita ja musta hame? ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä