Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt tekis mieli vanhempaa naista..

Vierailija
24.10.2007 |

..tuli eilen oltua vähän viihteellä ja tänä aamuna on halut katossa. Voisi kerrankin käydä niin, että työhuoneeseeni tulisi about nelikymppinen nainen valkeassa paidassa ja tummassa hameessa, kävisi suoraan kimppuuni ja haluaisi, että ottaisin hänet takaapäin työpöytääni vasten.. Ensin kuitenkin haluaisi, että riisuisin hänen seksikkäät valkeat rintsikat, nuolisin ja imisin nännejä, kunnes.. Hameen alta paljastuisi sukkanauhat ja kostea paljas pillu..

Fantasiahan tämä on kyllä!:)

terv. 30 vuotias mies

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä vähän enemmän tietoja..Olen 184cm pitkä, paino 86kg, silmät on siniset, hiukset lyhyeksi murretusti leikatut eli sekaisin päällä you know. Käyn 3-4krt viikossa punttisalilla tai uimassa, kesäisin pelaan jalkapalloa kahdessa joukkueessa jne.. Eli suht urheilullinen kolmekymppinen sälli!:) Vien kuulemma jalat alta, tosin kaikki haluavat " vain" lastensa isäksi!:)

Entäs sinä?:)

terv. Alkup.

Vierailija
82/83 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montas lasta sulla sitten on, jos kaikki haluaa sut lastensa isäksi :)?

Mä olen 167/57, tummat pitkät hiukset, ruskeat silmät, liikunnallinen. Mitäs vielä.. Enhän muista yhtään, mitä sä kerroit. Kai mäkin sitten jokseenkin viehättävä olen ;).

terkuin, 24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että minulle ei tule isänpävä kortteja!:) Kerran jopa yksi nainen luuli minua homoksi, kun ei saanut iskettyä!:) Mut eihän sitä kaikille pidäkään antaa, vaan niille jotka myös vie minulta jalat alta!:) Lopussa kiitos seisoo..tai joku muu!;)

Tummat silmät ja ruskea tukka kuulostaapi kyllä hyvältä ja muutenkin!:)

terv. Alkup.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän