Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt tekis mieli vanhempaa naista..

Vierailija
24.10.2007 |

..tuli eilen oltua vähän viihteellä ja tänä aamuna on halut katossa. Voisi kerrankin käydä niin, että työhuoneeseeni tulisi about nelikymppinen nainen valkeassa paidassa ja tummassa hameessa, kävisi suoraan kimppuuni ja haluaisi, että ottaisin hänet takaapäin työpöytääni vasten.. Ensin kuitenkin haluaisi, että riisuisin hänen seksikkäät valkeat rintsikat, nuolisin ja imisin nännejä, kunnes.. Hameen alta paljastuisi sukkanauhat ja kostea paljas pillu..

Fantasiahan tämä on kyllä!:)

terv. 30 vuotias mies

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että miellyttää :). Mitäs lapseton mies täällä tekee?

Leppoisaa viikonloppua, 24.

Vierailija
2/83 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..lapsien lukumäärällä ei oo hirveästi merkitystä ja enkä minä nyt tässä sano etteikö joku päivä niitä olisi!:)

Rauhallista weekendiä!:)

terv. Alkup.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Että miten lapseton mies edes eksyy Vauva-lehden saitille :D?!

Viikonloppu ollut lähestulkoon liian vauhdikas, ja siitä päänsärky palkintona .. Nautitaan vielä sunnuntaista.

terkuin, 24.

Vierailija
4/83 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei ole katsos mun juttu!:) Tästä palstasta oli tuttujen kesken joskus juttua, joilla on siis lapsia. Sitten vilkaisin, että onko täällä sitten tosiaan niin " törkeitä" juttuja kuin kertoivat..kyseessä tosiaan vauva-lehden palsta!:) En ole todellakaan siis mikään vakkari täällä, mutta tämän ketjun satuin sitten aloittamaan juhlinnan jälkeisenä päivänä!:) Kelpaako?:)

terv. Alkup.

Vierailija
5/83 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas meni työpäivä kokonaan koulutuksessa, ja jäi tämä kiva kokonaan väliin! Kauheaa! :)

terkuin, 24

Vierailija
6/83 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen vilkaisemassa olisiko tullut vastausta sinulta, mutta ei naista näkynyt!;) Itse olen tänään vastaavasti iltapäivän koulutuksessa!:( Mut pistäs tälle päivälle sellainen aloitus, jotta oksat pois!:)

terv. Alkup.

Vierailija
7/83 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen on istunut koko alkuviikon supertylsissä palavareissa.. Saa aloitus tälle naiselle tulla nyt miehen taholta :)!

Vierailija
8/83 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos me istutaankin samoissa palavereissa? Tylsyyden tappamiseksi riisumme toisiamme katseilla..katson kauniita silmiäsi, täyteläisiä huuliasi..mietin mille suudelmasi maistuisi..miltä tuntuisi halata sinua, tuntea rintojesi pehmeys rintakehääni vasten..

terv. Alkup.

Vierailija
9/83 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan miettiä noita jo nyt, vaikka tiedänkin ettei me samassa palavereissa (ikävä kyllä) istutakaan.. Sinut riisuisin jo muutenkin kuin katseellani.. ;)

terkuin, 24

Vierailija
10/83 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ensin palaverissa katseellani, kiusata itseäni ja miettiä mitähän sinun paitasi alta löytyy..Palaverin päättyessä voitas karata aiemmin töistä ja päätyä jonnekin rauhalliseen paikkaan jatkamaan tutustumista lähemmin..!:) Saat jatkaa!:) Tai paljastas miten olet tänään pukeutunut..!:)

terv. Alkup.

Vierailija
11/83 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään taas aamupalaverissa tuo hyppyrotta läskipää hermokimppu pikkupäällikkö jauhoi sitä samaa väsynyttä paskaa tehokkuudesta ja synergioistaan ja rivien välissä tietenkin uhkaili ulkoistamisella. Riisuin sen mielessäni melkein, paitsi ei lähellekään alasti ja sitten tuikkasin puukon ajatuksissani sen keuhkoon. aahhh!! ihanaa!!!

Vierailija
12/83 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen tänään töitä kotoa käsin etänä, ja en ole saannut edes vaatteita vielä liiemmin päälleni.. Eli sifonkinen lyhyt naruolkaiminen musta mekko, hiukset edellisen päivän kiharoilla nostettu ylös löysälle nutturalle.. Eli tänään varsin erilainen look töitä tehdessä :).

Minä taluttaisin sinut huomenna töiden jälkeen työpaikkani normaalisti varsin hiljaiselle saunaosastolle.. Siellä istuttaisin sinut sohvalle, nousisin hajareisin syliisi. Nojaisin rintani aivan kiinni rintakehääsi vasten, ja antaisin sinun tuntea hengitykseni korvaasi vasten..

terkuin, 24

Vierailija
13/83 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kuinka ollaan kahdestaan saatu keskustelua käydä. Mikäköhän minua vaivaa, kun en koe moisia väkivaltaisia ajatuksia ketään työkaveriani kohtaan :)..

terkuin, 24 edelleen..

Vierailija
14/83 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..yllättävän rauhassa ollaan tätä keskustelua saatu käydä!:) mut ehkä meidän pitää kohta vaihtaa jotku webmail osoitteet, niin eivät muu pääse seuraa meidän keskustelua!:)

Sun sifonkimekko kuulostaa kyllä hyvältä, jos tiputtaisin olkaimet alas, niin mitä näkisin..kuvailepas vähän!:)

terv. Alkup.

Vierailija
15/83 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkon voisinkin meilissä paljastaa, ettei koko kansa tiedä mun vartalon yksityiskohtia ;). Laitatkos sä jonkun meiliosoitteen (kannattanee joku supersuperanonyymi avata). Veikkaan, että sä miehenä saat olla enemmän rauhassa, kuin se, että mä naisena ilmoitan ihan minkä osoitteen tahansa.. Ainakin tälläisen keskustelun jälkeen ;).

terkuin, 24.

Vierailija
16/83 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä avaan jonkun anonyymi webmailin, tosin täytyy vielä käydä palaverissa!:) parempi tosiaan meidän siirtää keskustelumme yksityiskanaville ja toisaalta voidaan paljastaa enemmän sitten!;)

Sifonki mekkosi tippumista odottaen..grrr!:)

terv. alkup.

Vierailija
17/83 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä maxv75 at yahoo com ja pisteet vain oikeisiin kohtiin!:)

Vastaan sulle kahden maissa, joten voit kirjoittaa pitemmän stoorinkin!;)

terv. Alkup.

Vierailija
18/83 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pomon puukottaja pääsekään teidän keimeihin mukaan? Osallistuin kuitenkin omalta osaltani keskusteluun ja mäkin tykkään naisten yöpaidoista.

Vierailija
19/83 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:lle, mä laittelen meiliä jossain välissä ;).

terkuin, 24.

Vierailija
20/83 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

..tuli eilen oltua vähän viihteellä ja tänä aamuna on halut katossa. Voisi kerrankin käydä niin, että työhuoneeseeni tulisi about nelikymppinen nainen valkeassa paidassa ja tummassa hameessa, kävisi suoraan kimppuuni ja haluaisi, että ottaisin hänet takaapäin työpöytääni vasten.. Ensin kuitenkin haluaisi, että riisuisin hänen seksikkäät valkeat rintsikat, nuolisin ja imisin nännejä, kunnes.. Hameen alta paljastuisi sukkanauhat ja kostea paljas pillu..

Fantasiahan tämä on kyllä!:)

terv. 30 vuotias mies

Täähän kertoo musta ! Vähän hätkähdytti....seksihaluineen päivineen !

Meitä siis ON oikeasti olemassa !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi