PASKA päivä opena.
Mikä ihme on vialla?? MIKSI oppilaiden ei tarvitse tehdä mitään eikä yrittää olla edes kunnolla? Siis mitä tässä yhteiskunnassa on tapahtunu??
Viimene tunti meni ihan hulinaksi ja viimeinen pisara oli se, että kuulin kun jälki-istuntoa suorittavat kyselivät valvojalta, voivatko suorittaa istumisen puolen tunnin pätkissä. Lisäksi pari ilmoitti vaan, ihan tuosta noin vaan, että "nyt ei ehdi, on muita kiireitä"!!!! Osa ei vaan ilmaantunut paikalle, vaikka istuminen olisi pitänyt suorittaa jo monta viikkoa sitten.
Siis oppilaat saavat valita ja päättää itse, suorittavatko istumisensa ja miten!! Tämä on ihan täysin järjetöntä. Mun mielestä tuo on ihan lintsausta ja siitä voisi vaikka tuplata sen istumisen määrän. Ihan pelkkää selkärangattomuutta ja luistamista. Ja siitä ei seuraa mitään!
Mulla on varmaan PMS, kun mua ottaa pattiin tää asia niin perkeleesti. Viimesellä tunnilla yks tyttö ilmoitti, että hän ei aio istua mun antamaa jälkkää. Ei kuulemma huvita. Viime viikolla hän ei ehtinyt istumaan, kun heille oli kotiin tullut vieraita.
Tää on ihan uskomatonta.
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on 12 vuoden takaa.
Hyvin näkee, että Suomi oli jo kovaa matkaa alamäessä. Noista perusasioistahan se alkaa
Mikä on muka mennyt alamäkeen??
No pisa tulokset nyt ainakin ja turvallisuus
Asenneilmapiiri. Koulutusta ei arvosteta eikä se takaa töitä. Opettajien koulutus tulisi uudistaa.
Viro on hyvä malli. Siellä ei digikirjojen kanssa tapella. Opetus on perinteistä luokkaopetusta, missä opettaja opettaa ja oppilaat tekee tehtäviä.
Kaikki kynnelle kykenevät tavoittelee siellä korkeakoulututkintoa. Koulutus on arvossaan. Järjestyshäiriöt minimissä. OECD:n koulutustasotilastoissa Viro on kärkipäässä ja muut Pohjoismaat, paitsi Suomi, joka on jossain kaukana Chilen ja Turkin välissä.