Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ma olen niin kateellinen. Nyt Nina Heralakin on raskaana ja just nain PMMPn tytot. :( Minulla alkoi aamulla menkat, eli yk3 lahtee kayntiin. En jaksa odottaa.

Vierailija
07.10.2007 |

Ensimmäinen raskaus alkoi heti..yk1. höh.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

osa muuttuu itkeskeleviksi ihmisraunioiksi, jotka vaativat läheisiltään ja omaisiltaan jatkuvaa tukea lapsettomuudessaan. Tämä lapsettomuustyyppi näyttäisi ainakin av-palstalla olevan se kaikkein halveksituin.

28

Vierailija
42/66 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli monta vuotta takana yritystä ja neljä keskenmenoa.

Eikä ne keskenm. yhtään kyllä lohduta päin vastoin!

kaikkea sitä lukea saa täältäkin.

Toivon meille kaikille sitä pientä nyyttiä syliin ketä sitä sitten tässäkin ketjussa haluaa. Itse en ole vieläkään menettänyt toivoa, aina on toivoa niin kauan kuin on elämääkin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kellään muulla mene niin huonosti kuin lapsettomilla ja kauan lasta yrittäneillä!

Mä ymmärrän sua kyllä. Tsemppiä ja jaksamista. Toivotaan et vielä onnistaa!

Vierailija
44/66 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on olemassa ihmisiä, joilla menee huonommin kuin minulla. Mutta se on maailman tosi, että mitä kauemmin on yrittänyt sitä enemmän kärsii. Naurettavaa vinkua kolmen kuukauden yrityksen jälkeen. Toki toivon, että ap:lla tärppää.

28

Vierailija
45/66 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallilla kun on kerta mieskin kenen kanssa yrittää lasta, mutta mulla ei ole edes sitä. Ja kaikki vaan sikiää ympärillä!!!!AHDISTAA!!!!!!

Vierailija
46/66 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkata itse kunkin...

Vierailija
47/66 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät??? Sitähän sä nyt odotat ap:ltä.

Vierailija
48/66 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat 5 päivää myöhässä, en uskalla tehdä raskaustestiä. Kaksi lasta jo on, ja jos nyt olen raskaana niin siihen kaatuu mun opiskelut ja valmistuminen ammattiin ja kaikki lähivuosien suunnitelmat.

Vierailija
49/66 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6KK:n päästä mutta meni kesken, siitä meni 4 kk ja olin raskaana, yhteensä tasan vuosi häistä..ja niinkuin sitä nuorena pelkää, että tulee vahingossa raskaaksi..

Vierailija
50/66 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Menkat 5 päivää myöhässä, en uskalla tehdä raskaustestiä. Kaksi lasta jo on, ja jos nyt olen raskaana niin siihen kaatuu mun opiskelut ja valmistuminen ammattiin ja kaikki lähivuosien suunnitelmat.

Luulisi, että tiedätte jo miten ne lapset saa alkunsa..paha rutista kun p..t on housussa.

Vierailija
51/66 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Että on " oikein mukavaa" olla raskaana viikoille 12+6 asti ja kuulla kantavansa " tuulimunaa" . Kaavintaan ja hups, et olekkaan raskaana.

Vierailija
52/66 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Harvinaisen typerä kysymys, lisäksi 63:n kommentti hakee typeryydessään vertaistaan. En valitettavasti ehdi koko ajan päivystää tämän ketjun äärellä.

Kun kolmas kierto alkoi, niin en reagoinut mitenkään, sillä sen vertaa löytyy järkeä päästä, että tiedän asian olevan normaali. Varsinkaan en tullut tänne vinkumaan sääliä. Vasta puolen vuoden kohdalla aloin ihmetellä, mutta en ollut huolissani. Vuoden kohdalla sitten olinkin.

Siinä sulle 63:n idiootti vastaus.

28

Vierailija
53/66 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa olla kiitollinen lapsistaan ja jos niitä ei suoda niin voimia ymmärtää ettei asialle voi pieni ihminen paljoakaan : (

Kateellinen ei mielestäni saisi kenenkään onnesta olla, se syö vain ja ainoastaan omaa itseään.

Vierailija
54/66 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Harvinaisen typerä kysymys, lisäksi 63:n kommentti hakee typeryydessään vertaistaan. En valitettavasti ehdi koko ajan päivystää tämän ketjun äärellä.

Kun kolmas kierto alkoi, niin en reagoinut mitenkään, sillä sen vertaa löytyy järkeä päästä, että tiedän asian olevan normaali. Varsinkaan en tullut tänne vinkumaan sääliä. Vasta puolen vuoden kohdalla aloin ihmetellä, mutta en ollut huolissani. Vuoden kohdalla sitten olinkin.

Siinä sulle 63:n idiootti vastaus.

28

ekan kanssa. Sinä et voi sitä kuvitellakaan, koska sinulla ei ole sellaista kokemusta. Varmasti samoin minä en voi kuvitella miltä sinusta tuntuu lapsettomuus...mutta, mutta...niin kuin sanoin jo, yrittäisin ainakin olla empaattisempi kuin sinä.

ap

Vierailija
55/66 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ekan kanssa. Sinä et voi sitä kuvitellakaan, koska sinulla ei ole sellaista kokemusta. Varmasti samoin minä en voi kuvitella miltä sinusta tuntuu lapsettomuus...mutta, mutta...niin kuin sanoin jo, yrittäisin ainakin olla empaattisempi kuin sinä.

ap

Minulla on täydellinen kokemus siitä, että ei tulla ollenkaan raskaaksi. Sinä ja muut " sekundaarilapsettomat" ette voi pahimmissa painajaisissakaan kuvitella, millainen helvetti se on.

Olen juuri sellainen kuin olen, en ala enää toisten mieliksi muuttumaan.

28

Vierailija
56/66 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

ap

Minulla on täydellinen kokemus siitä, että ei tulla ollenkaan raskaaksi. Sinä ja muut " sekundaarilapsettomat" ette voi pahimmissa painajaisissakaan kuvitella, millainen helvetti se on.

Olen juuri sellainen kuin olen, en ala enää toisten mieliksi muuttumaan.

28

jälkeen paniikissa. Tätä tarkoitin.

ap

Vierailija
57/66 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jälkeen paniikissa. Tätä tarkoitin.

ap

Vierailija
58/66 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen todella suurta tuskaa, kun en raskaudu. Vauvan kaipuu on niin suuri. Olen äärettömän onnellinen tuosta esikoisestamme, mutta jos toista lasta emme saa, niin todellakin jää jotain puuttumaan.

Vierailija
59/66 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloinen ja onnellinen että edes joku saa kokea onnea?

Ei kai se ole sinulta pois...

Outoa tuollainen asenne että jos minulla on paha olla niin muilla ei saa olla yhtään parempi.

Ap, miksi et iloitse ykkösestäsi? Asennoidu niin , että et tosiaankaan voi itse määritellä saatko lisää lapsia ja koska. Emme ole vieläkään kaikkivoipia, valitettavasti.

T vierailija joka sai ensimmäisensä kolmentoista VUODEN yrittämisen jälkeen muutaman keskenmenon jälkeen ja lääketieteen avustamana.

Tuskasta luulen jotain tietäväni ,mutta olen ikionnellinen pienokaisestani enkä kateellinen muille odottajille.

Vierailija
60/66 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tunnen todella suurta tuskaa, kun en raskaudu. Vauvan kaipuu on niin suuri. Olen äärettömän onnellinen tuosta esikoisestamme, mutta jos toista lasta emme saa, niin todellakin jää jotain puuttumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä