Ma olen niin kateellinen. Nyt Nina Heralakin on raskaana ja just nain PMMPn tytot. :( Minulla alkoi aamulla menkat, eli yk3 lahtee kayntiin. En jaksa odottaa.
Kommentit (66)
Vierailija:
25 kk. yritettiin. En edes tiedä, montako yrityskiertoa tuossa ajassa ehti olla.
Ja sen sanon, että jo puolen vuoden yrittämisen jälkeen minulla alkoi olla tosi vaikeaa ja itkuista aina menkkojen aikaan.
Toivottavasti kohdallasi ei ole yhtä huonoa tuuria!
Meillä oli jo yksi lapsi ennestään, mutta ei se lieventänyt tuskaa yhtään.Voimia ap!
ei se odotuksen tuska lievene, vaikka yksi lapsi jo olisikin.
Kiitos! :)
ap
Vierailija:
Älä anna näiden lapsellisten ja pahansuopien ihmisten pahoittaa mieltäsi, tiedän miltä sinusta tuntaa, ap.Kuka sen päättää mistä saa olla surulllinen tai mikä on tarpeeksi kamalaa jotta sitä voi itkeä?
Olette tosi tyhmiä ihmisiä, te jotka haukutte ettei ennen kuin on yrittänyt vuoden saa tulla tänne tai muuallekaan edes puhumaan asiasta, saati sitten kertoa olevansa surullinen. Ihan oikeasti... Toisten onni ei ole teiltä pois, niin taidatte jutuistanne päätellen luulla. Mitä haittaa siitä on jos kaikki eivät joudutkaan yrittämään montaa vuotta? Tosi ikävää että teillä on niin käynyt, mutta mistä ihmeestä teille on tullut tuollainen asenne muita ihmisiä kohtaan?? Jos mielialalla on mitään tekemistä raskaaksi tulemisen kansa, niin tuollaisella asenteella ette eáinakaan ikipäivänä tule raskaaksi tulemaan!
T. Monta kertaa yrittänyt, joskus onnistunutkin, paljon saanut ja paljon menettänytkin
mutta näköjään onnistuin siinä..:(
ap
Ei ehkä yhtä paha, kun sinulla on jo yksi lapsi. Mutta niin se vain. Lapsettomuus aiheuttaa niin sanoinkuvaamatonta tuskaa ja epätoivoa, että sitä ei voi käsittää, ellei itse ole kokenut sitä.
Meillä lapsi kolautti omaan polveensa toisen etuhampaan ja nyt valittaa, että hammas kipeä. Hammas ei kuitenkaan mitenkään erityisesti heilu tai ole tummunut ainakaan vielä. Pitäisiköhän silti mennä päivystävälle hammaslääkärille? Vai voikohan seurata?
Vierailija:
Ei ehkä yhtä paha, kun sinulla on jo yksi lapsi. Mutta niin se vain. Lapsettomuus aiheuttaa niin sanoinkuvaamatonta tuskaa ja epätoivoa, että sitä ei voi käsittää, ellei itse ole kokenut sitä.
Toivoisin, että pystyisin ainakin jollakin tasolla nauttimaan muiden onnesta..
ap
Vierailija:
Vierailija:
Ei ehkä yhtä paha, kun sinulla on jo yksi lapsi. Mutta niin se vain. Lapsettomuus aiheuttaa niin sanoinkuvaamatonta tuskaa ja epätoivoa, että sitä ei voi käsittää, ellei itse ole kokenut sitä.Toivoisin, että pystyisin ainakin jollakin tasolla nauttimaan muiden onnesta..
ap
Älä sinä ala hurskastella, että nauttisit muiden onnesta, kun et pysty Nina Heralan ja PMMP:n laulajien onnestakaan nauttimaan, vaan piti tulla oikein av:lle aloittamaan valitusketju aiheesta!!
28
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
Ei ehkä yhtä paha, kun sinulla on jo yksi lapsi. Mutta niin se vain. Lapsettomuus aiheuttaa niin sanoinkuvaamatonta tuskaa ja epätoivoa, että sitä ei voi käsittää, ellei itse ole kokenut sitä.Toivoisin, että pystyisin ainakin jollakin tasolla nauttimaan muiden onnesta..
ap
Älä sinä ala hurskastella, että nauttisit muiden onnesta, kun et pysty Nina Heralan ja PMMP:n laulajien onnestakaan nauttimaan, vaan piti tulla oikein av:lle aloittamaan valitusketju aiheesta!!
28
että he ovat raskaana. huh huh mitä tekstiä täällä taas on.
ap
Miksi yleensäkin lapsettomilta halutaan kieltää negatiiviset tunteet? Vastaapa siihen.
28
Vierailija:
Miksi yleensäkin lapsettomilta halutaan kieltää negatiiviset tunteet? Vastaapa siihen.28
Kiva, että kerroit! Miehen teratozoospermialla ei sitten vissiin olekaan av-lääketieteen mukaan mitään vaikutusta, vaikka lääketieteen tutkimuksissa se on todettu yhdeksi tärkeimmäksi miehen steriiliyden syyksi. Kiitos tiedosta! Alanpa sitten hymyillä kuin Hangon keksi, jospa se lapsi sieltä sitten tulisi.
28
Vierailija:
Kiva, että kerroit! Miehen teratozoospermialla ei sitten vissiin olekaan av-lääketieteen mukaan mitään vaikutusta, vaikka lääketieteen tutkimuksissa se on todettu yhdeksi tärkeimmäksi miehen steriiliyden syyksi. Kiitos tiedosta! Alanpa sitten hymyillä kuin Hangon keksi, jospa se lapsi sieltä sitten tulisi.28
Jos olen täynnä vihaa, niin miten se on sinulta pois? Vastasyntyneen äiti on täynnä rakkautta, sitä ei kukaan kyseenalaista. Miksei lapseton saisi tuntea vihaa ja katkeruutta omasta olotilastaan?
28
Vierailija:
Jos olen täynnä vihaa, niin miten se on sinulta pois? Vastasyntyneen äiti on täynnä rakkautta, sitä ei kukaan kyseenalaista. Miksei lapseton saisi tuntea vihaa ja katkeruutta omasta olotilastaan?28
vieläkin surullisemmaksi.
että lapsettomuus ei muuta ihmistä? Luuletko, että yritetään ensin vuosi, käydään tutkimukset, hoidot ja sitten kun ei saakaan lasta, palataan siihen entiseen elämään as it was? Ei se kuule niin vain mene. Äitiys ja isyys muuttavat ihmistä, niin miksei sitten lapsettomuus muuttaisi ihmistä? Minusta tuli melko kyyninen, kylmä ja kova ihminen, minkäs sille mahtaa. Itse en tätä pyytänyt enkä toivonut.
28
Tuliko sinulle nyt parempi mieli, kun pääsit vähättelemään muiden " pieniä" ongelmia?
Ei tuollaista jaksa enää ottaa vakavasti, kun tällä saralla on ihan oikeasti lapsettomia.
28
Vierailija:
Ei tuollaista jaksa enää ottaa vakavasti, kun tällä saralla on ihan oikeasti lapsettomia.28
osa muuttuu itkeskeleviksi ihmisraunioiksi, jotka vaativat läheisiltään ja omaisiltaan jatkuvaa tukea lapsettomuudessaan. Tämä lapsettomuustyyppi näyttäisi ainakin av-palstalla olevan se kaikkein halveksituin.
28
Älä anna näiden lapsellisten ja pahansuopien ihmisten pahoittaa mieltäsi, tiedän miltä sinusta tuntaa, ap.
Kuka sen päättää mistä saa olla surulllinen tai mikä on tarpeeksi kamalaa jotta sitä voi itkeä?
Olette tosi tyhmiä ihmisiä, te jotka haukutte ettei ennen kuin on yrittänyt vuoden saa tulla tänne tai muuallekaan edes puhumaan asiasta, saati sitten kertoa olevansa surullinen. Ihan oikeasti... Toisten onni ei ole teiltä pois, niin taidatte jutuistanne päätellen luulla. Mitä haittaa siitä on jos kaikki eivät joudutkaan yrittämään montaa vuotta? Tosi ikävää että teillä on niin käynyt, mutta mistä ihmeestä teille on tullut tuollainen asenne muita ihmisiä kohtaan?? Jos mielialalla on mitään tekemistä raskaaksi tulemisen kansa, niin tuollaisella asenteella ette eáinakaan ikipäivänä tule raskaaksi tulemaan!
T. Monta kertaa yrittänyt, joskus onnistunutkin, paljon saanut ja paljon menettänytkin