Ma olen niin kateellinen. Nyt Nina Heralakin on raskaana ja just nain PMMPn tytot. :( Minulla alkoi aamulla menkat, eli yk3 lahtee kayntiin. En jaksa odottaa.
Kommentit (66)
Vierailija:
iloinen ja onnellinen että edes joku saa kokea onnea?
Ei kai se ole sinulta pois...
Outoa tuollainen asenne että jos minulla on paha olla niin muilla ei saa olla yhtään parempi.
Ap, miksi et iloitse ykkösestäsi? Asennoidu niin , että et tosiaankaan voi itse määritellä saatko lisää lapsia ja koska. Emme ole vieläkään kaikkivoipia, valitettavasti.T vierailija joka sai ensimmäisensä kolmentoista VUODEN yrittämisen jälkeen muutaman keskenmenon jälkeen ja lääketieteen avustamana.
Tuskasta luulen jotain tietäväni ,mutta olen ikionnellinen pienokaisestani enkä kateellinen muille odottajille.
ainoastaan sen vuoksi, etten raskautunut heti...niin kuin aikaisemmin. Pieni avautuminen av-palstalla, joka johti lapsettomien närkästykseen.
ap
Vierailija:
vaikka saisikin sen lapsen. Mutta en ihan sitäkään tajua miksi ihminen jolla on jo yksi lapsi olisi kateellinen jonkun _odotuksesta_.
Äitiys ja isyys muuttaa varmasti ihmistä, enkä yhtään epäile, etteikö se muuttaisi minua. Mutta jotenkin näyttää olevan vaikea ymmärtää se, että myös lapsettomuus muuttaa ihmistä. Miksi tätä ei hyväksytä? Yhtä järkevää olisi kyseenalaistaa ihmisen muutos lapsen myötä.
28
Vierailija:
vaikka saisikin sen lapsen. Mutta en ihan sitäkään tajua miksi ihminen jolla on jo yksi lapsi olisi kateellinen jonkun _odotuksesta_.
Vierailija:
mene hoitoon
Nimittäin lapsettomuushoidoissa, mutta ehkä et sitä tarkoittanut. Jos ei kestä totuutta, niin kannattaisi varmaan itse miettiä sitä hoitoon hakeutumista.
28