Ma olen niin kateellinen. Nyt Nina Heralakin on raskaana ja just nain PMMPn tytot. :( Minulla alkoi aamulla menkat, eli yk3 lahtee kayntiin. En jaksa odottaa.
Kommentit (66)
Yrityskierto 3. Kauheaa, sulla on varmaan tosi raskasta.
t. yrityskierto, olikohan se 26 käynnistyy kohta. Ja ei ole sitä ensimmäistäkään...
Vierailija:
Yrityskierto 3. Kauheaa, sulla on varmaan tosi raskasta.t. yrityskierto, olikohan se 26 käynnistyy kohta. Ja ei ole sitä ensimmäistäkään...
yrittämään...ap
Vierailija:
Mitä oon ymmärtänyt, niin ainakin PMMP:n Paulalla ei ole ihan heti tärpännyt, jossain haastettelussa sanoivat, että on sitä toivottu ja väkerretty.Että eiköhän se taas sullakin tärppää. Vauvakuume on vaan niin salakavala tauti. Silloin ei ole järkeä päässä, ainoastaan vauva mielessä.
Vierailija:
Vierailija:
Yrityskierto 3. Kauheaa, sulla on varmaan tosi raskasta.t. yrityskierto, olikohan se 26 käynnistyy kohta. Ja ei ole sitä ensimmäistäkään...
yrittämään...ap
Vierailija:
Vierailija:
yrittämään...ap
ensimmäinen lapsi tuli yk1:stä ja toinen lapsi yk2.sta
kerkesin jo menkkojen aikaan itkeä pirauttaa
Vierailija:
ensimmäinen lapsi tuli yk1:stä ja toinen lapsi yk2.sta
kerkesin jo menkkojen aikaan itkeä pirauttaa
Älä ylennä itseäsi sen perusteella kuinka monta kuukautaa olet toivonut lasta. Yhtä hyvin minä tai joku muu jolla on OIKEASTI aihetta huoleen, voisi sanoa sinulle että sinulla ei ole todellisesta tuskasta mitään tietoa... Se, joka on kokenut todellisen tuskan, ei aliarvioi toisen kokemaa tuskaa, vaikka sen aiheuttajana sitten olisi katkennut kynsi. Kasva aikuiseksi ja käyttäyde sen mukaan, ehkäpä sitten " ansaitset" sen lapsenkin, jos nyt alennun sinun tasollesi sanavalinnoissani...
Vierailija:
Älä ylennä itseäsi sen perusteella kuinka monta kuukautaa olet toivonut lasta. Yhtä hyvin minä tai joku muu jolla on OIKEASTI aihetta huoleen, voisi sanoa sinulle että sinulla ei ole todellisesta tuskasta mitään tietoa... Se, joka on kokenut todellisen tuskan, ei aliarvioi toisen kokemaa tuskaa, vaikka sen aiheuttajana sitten olisi katkennut kynsi. Kasva aikuiseksi ja käyttäyde sen mukaan, ehkäpä sitten " ansaitset" sen lapsenkin, jos nyt alennun sinun tasollesi sanavalinnoissani...
Mene itseesi ja muista käyneesi.
Se on maailman tosi. Minä ja moni muu lapseton on joutunut käymään läpi ne tokat, kolmannet, neljännet, jne. kierrot ja sanon vain, että tuska syvenee joka kierron jälkeen. Te, jotka ette ole pitkään yrittäneet, ette voi tietää asiasta mitään!
Ja tosiaan, lapsen saaminen ei ole mitään " ansaitsemista" .
Vierailija:
Etenkin viimeinen lause...
Vierailija:
Se on maailman tosi. Minä ja moni muu lapseton on joutunut käymään läpi ne tokat, kolmannet, neljännet, jne. kierrot ja sanon vain, että tuska syvenee joka kierron jälkeen. Te, jotka ette ole pitkään yrittäneet, ette voi tietää asiasta mitään!Ja tosiaan, lapsen saaminen ei ole mitään " ansaitsemista" .
Olen kokenut myös ennen esikoista kaksi keskenmenoa ja nekin raskaudet alkoivat ensimmäisesta yrityskerrasta. Minä en tällä aloituksella pyrkinyt vertaamaan itseäni muihin, vaan ainoastaan avautumaan, koska tämä sattuu..
ap
Vierailija:
Vierailija:
Se on maailman tosi. Minä ja moni muu lapseton on joutunut käymään läpi ne tokat, kolmannet, neljännet, jne. kierrot ja sanon vain, että tuska syvenee joka kierron jälkeen. Te, jotka ette ole pitkään yrittäneet, ette voi tietää asiasta mitään!Ja tosiaan, lapsen saaminen ei ole mitään " ansaitsemista" .
Olen kokenut myös ennen esikoista kaksi keskenmenoa ja nekin raskaudet alkoivat ensimmäisesta yrityskerrasta. Minä en tällä aloituksella pyrkinyt vertaamaan itseäni muihin, vaan ainoastaan avautumaan, koska tämä sattuu..
ap
Sitten kun on vuosi yritystä täynnä, niin voi huolestua asiasta. Ihan naurettavaa tuollaiset parin kuukauden yritys -vinkunat. Tulispa edes keskenmeno, niin saisi edes hetken elää sitä onnea...
25 kk. yritettiin. En edes tiedä, montako yrityskiertoa tuossa ajassa ehti olla.
Ja sen sanon, että jo puolen vuoden yrittämisen jälkeen minulla alkoi olla tosi vaikeaa ja itkuista aina menkkojen aikaan.
Toivottavasti kohdallasi ei ole yhtä huonoa tuuria!
Meillä oli jo yksi lapsi ennestään, mutta ei se lieventänyt tuskaa yhtään.
Voimia ap!
mikä v**tu sua oikeen sattuu?? kohta sattuu ihan oikeesti. sä et tosiaankaan tajua mistään mitään. että voikin sua raukkaa niin " sattua" !
Vierailija:
mikä v**tu sua oikeen sattuu?? kohta sattuu ihan oikeesti. sä et tosiaankaan tajua mistään mitään. että voikin sua raukkaa niin " sattua" !
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
. Tulispa edes keskenmeno, niin saisi edes hetken elää sitä onnea...
Mitä oon ymmärtänyt, niin ainakin PMMP:n Paulalla ei ole ihan heti tärpännyt, jossain haastettelussa sanoivat, että on sitä toivottu ja väkerretty.
Että eiköhän se taas sullakin tärppää. Vauvakuume on vaan niin salakavala tauti. Silloin ei ole järkeä päässä, ainoastaan vauva mielessä.