Olenko minä ainoa, jonka mielestä marketeissa käyminen on junttia???
Ihan sama onko cittari vai mikä niin se jotenkin haiskahtaa juntilta.
nimim. helsinkiläinen
Kommentit (46)
Jos asuisin aivan torin, kauppahallin tai Stockan kulmilla varmaankin tekisin ostokseni useammin niissä. Nytkin saatan joskus poiketa ostoksille, jos lähistöllä liikun.
Vaatteet ostan vaatekaupasta, mutta pienituloisena ja huonosti kosmetiikan ihmeisiin uskovana ostan usein käyttökosmetiikan samasta kaupasta kuin ruokani.
t. joukkoliikennettä käyttävä, jätteensä lajitteleva itähelsinkiläinen
Niissähän myydään ihan keskitason vaatteita ja kosmetiikkaa, eli jotain espritiä, adidasta ja lumenea. Ei pelkkää halpista.
Sitäpaitsi tärkein syy shopata siellä on se, että sieltä saa kaikkea saman katon alla. Ehkä se sitten jonkun mielestä on junttia, minusta se on kätevää.
sillhän ne niitä myyvät, et just tälläset mammat sieltä ostavat. varmaan ostat sieltä hiustuotteetkin, eikö näin? nehän ovat todellista laatua pantenet ja muut...
Jos keskitason espirit-kama kelpaa (useimmille kelpaa), niin Cittari on hyvä ostospaikka. Se oli pointtini.
Ai niin, mutta tällä palstalla keskinansio on 10 000 e/kk ja kaikilla on joku tuhansia euroja maksava louis vuitton-laukku :)
Jos olemme jonkun mielestä juntteja sen takia niin se ei meitä haittaa.
kauppakeskukseen. Minä teen vain ja ainoastaan ruokaostokset isoissa marketeissa paremman valikoiman takia. Vaateostoksille menen kuitenkin aina keskustan kauppoihin, koska ei ruotsalaiset halpaketjut kiinnosta.