Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko minä ainoa, jonka mielestä marketeissa käyminen on junttia???

Vierailija
29.09.2007 |

Ihan sama onko cittari vai mikä niin se jotenkin haiskahtaa juntilta.

nimim. helsinkiläinen

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppakeskukseen. Minä teen vain ja ainoastaan ruokaostokset isoissa marketeissa paremman valikoiman takia. Vaateostoksille menen kuitenkin aina keskustan kauppoihin, koska ei ruotsalaiset halpaketjut kiinnosta.

Vierailija
42/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisin aivan torin, kauppahallin tai Stockan kulmilla varmaankin tekisin ostokseni useammin niissä. Nytkin saatan joskus poiketa ostoksille, jos lähistöllä liikun.



Vaatteet ostan vaatekaupasta, mutta pienituloisena ja huonosti kosmetiikan ihmeisiin uskovana ostan usein käyttökosmetiikan samasta kaupasta kuin ruokani.



t. joukkoliikennettä käyttävä, jätteensä lajitteleva itähelsinkiläinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissähän myydään ihan keskitason vaatteita ja kosmetiikkaa, eli jotain espritiä, adidasta ja lumenea. Ei pelkkää halpista.



Sitäpaitsi tärkein syy shopata siellä on se, että sieltä saa kaikkea saman katon alla. Ehkä se sitten jonkun mielestä on junttia, minusta se on kätevää.

Vierailija
44/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillhän ne niitä myyvät, et just tälläset mammat sieltä ostavat. varmaan ostat sieltä hiustuotteetkin, eikö näin? nehän ovat todellista laatua pantenet ja muut...

Vierailija
45/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskitason espirit-kama kelpaa (useimmille kelpaa), niin Cittari on hyvä ostospaikka. Se oli pointtini.



Ai niin, mutta tällä palstalla keskinansio on 10 000 e/kk ja kaikilla on joku tuhansia euroja maksava louis vuitton-laukku :)



Vierailija
46/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olemme jonkun mielestä juntteja sen takia niin se ei meitä haittaa.