Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ei enää ikinä karkkipäivää!
08.09.2007 |
Lapsi ei nukahda vaikka on väsynyt, kiljuu vaan.
Ei syönyt kunnolla iltapuuroa kun oli vielä muutaman karkki jäljellä.
Vanhemmat hermoraunioita.
Ei enää ikinä karkkipäivää!
En pysty edes kuvittelemaan mitä se on jos saa jokapäivä syödäkseen kaikkia...
Kommentit (2)
t: kolme lasta, eikä ikinä karkkipäivää
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei sille tarvii pussitolkulla karkkia antaa, ihan vain lauantain kunniaks..