Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko minä ainoa, jonka mielestä marketeissa käyminen on junttia???

Vierailija
29.09.2007 |

Ihan sama onko cittari vai mikä niin se jotenkin haiskahtaa juntilta.

nimim. helsinkiläinen

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ihan stockmanniltakin.

Vierailija
22/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka niitä käytättekin?



t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne marketit joissa käyn sijaitsevat ihan kaupungissa. Minusta ap on lähinnä osoittanut oman junttiutensa.

Vierailija
24/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ovat selvästi laittautuneet siisteihin casual-lookkiin tai sitten on ihan mitä sattuu päällä. Ei meidän lähi-Alepassa koskaan semmosta tavallista kansaa käy.

Vierailija
25/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tulevat vaikuttajat, yritysten johtajat, taiteilijat ym ovat juuri näitä supermarket/kauppakeskus käyttäjien lapsia.



Kauppakeskukset ovat oma pieni maailmansa pikku putiikkeineen ja supermarketteineen. Ne ovat menneen ajan bulevardeja, kohtauspaikkoja.



Minä joudun käyttämään usein punavuoren palveluja ja tylsää on! Ah, sitä autuutta kun pääsen esim. Sellon käytäviä tallaamaan ja tarjontaa hyödyntämään:)

Vierailija
26/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei varsinkaan ap:n kommenteissa, ihan hauskaa sinänsä!!

ja vastaus ap:n kysymykseen: EI, en näe mitään junttimaista siinä, että ostan ruokani lähimmästä marketista. Metsällekö tässä pitäisi lähteä..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Joko ovat selvästi laittautuneet siisteihin casual-lookkiin tai sitten on ihan mitä sattuu päällä. Ei meidän lähi-Alepassa koskaan semmosta tavallista kansaa käy.

mitä on " tavallinen kansa" ? missä päin maailmaa asutte?

Vierailija
28/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei kuitenkaan ole hirveästi rahaa käytössä ja suurista marketeista saa saman ruuan edullisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että helsinkiläiset/stadilaiset eivät muka käy marketeissa? No mistä ne sitten safkat hankkii? Käy vaan Mäkkärissä? Jälkimmäinen on yhtä junttia kuin ravata hakemassa kaikkea krääsää ja roinaa eri pikkuputiikeista.

Vierailija
30/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä mistä se on käytännöllistä hakea. JUNTTI! Luulen, että tässä on taas taustalla joku metsistä Helsinkiin muuttanut, joka miettii omaa identiteettiään tyyliin 24/7 eikä ole varma mikä on junttia ja pelkää olevansa juntti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensäkin ajatella, että jokin on junttia. Sellainen ihminen on yleensä juntti. Tällainen ei-juntti mennä porskuttaa, eikä moisia mietiskele. Ei-juntti tekee ihan niin, kuin itse tahtoo, eikä mieti typeriä :)

Vierailija
32/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tiedän juu, et helppoa on, enkä sitä kysynytkään, vaan ETTEKÖ NÄE NIISSÄ MITÄÄN JUNTTIA. Minäkin - ajatelkaa! - käyn super/hyper/whatever/marketeissa, mutta silti ne kalskahtavat juntille. En ostaisi esim. kenkiä sieltä, kosmetiikkakin vähän epäilyttää tai hiustuotteet...

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissäkin oli joka niemessä ja notkelmassa lähikauppa. Onko ap elänyt sen ajan? Nykyään isot maketit ovat vallanneet alaa ja moni pieni kauppa on lopettanut. Marketit ovat ylensä vielä halvempia kuin pienemmät kaupat.



Hieman outoa, että junttius olisi määriteltävissä siitä, missä kaupassa käy. Junttiushan on todellisuudessa ahdaskatseisuutta ja vain oman mielipiteen hyväksymistä. Eli ap:n aloitus itseasiassa sopii kuvaukseen ;)

Vierailija
34/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä EN tarkota kauppakeskuksia, vaan sitä, et menee nimenomaan RUOKAMARKETTIIN.



Jos joku vastaa niin lisääpä huviksesi asuinkuntasi niin nähdään totuut.



-ap HELSINGISTÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ostaa lapsille kumisaappaat samalla reissulla kun ostaa juustot ja vihannekset.

Vierailija
36/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kiitos, en syö mitään jänteisiä lihoja enkä muuta skeidaa.

Vierailija
37/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka ei ole asunut tai tule asumaan Hesan keskustassa.



Eikö todellakaan ole parempaa tekemistä kuin hakea silliä kauppahallista, maitoa maatilalta, leipää Stokkalta, juustoa pikkuliikkeestä kaupungin toiselta laidalta jne. Ja mitenhän tuonkaltainen ruoanhankinta toiminta vaikuttaa elintasoon ja ajatteluun?



Junttius on mielestäni sitä ettei tajua, että muilla kuin eläkeläisillä ei ole aikaa kyseiseen asiaan. Ja heille suotakoon se. Nuoremmilla on parempi olla muuta tekemistä ja mietittävää.

Vierailija
38/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ja mä EN tarkota kauppakeskuksia, vaan sitä, et menee nimenomaan RUOKAMARKETTIIN.

Jos joku vastaa niin lisääpä huviksesi asuinkuntasi niin nähdään totuut.

-ap HELSINGISTÄ

t. paljasjalkainen STADISTA.

Vierailija
39/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna käymme torilla ja hallissa.

t. stadilainen 4:ssä polvessa

Vierailija
40/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne, että lähikauppa on Alepa ja 1 K:n market, joissa kummassakin

a) paska valikoima

b) huono (tai olematon) palvelu

c) karmea vihannes/hedelmätiski

d) saastaiset liukuhihnat ja muutenkin likaiset pakastealtaat yms...



Eli junttia tai ei, niin menen autolla lähimpään Cittariin, missä upeat hevi-tiskit, juusto, - kala - liha ym. tiskit, puhtaat ja raikkaat paikat, ei ostarin denoja hakkaamassa hedelmäpelejä kassan ääressä jne...



Kyllä mielelläni tukisin lähikauppoja. Maksaisinkin enemmän, jos saisi palvelua ja laadukasta kamaa.



Olenko sitten juntti? Mitä itse olen tilannetta seurannut, pahimmat juntit käyvät kyllä siinä Alepassa.