Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20-vuotiaat maisterit ja tohtorit pohtivat

Vierailija
26.10.2008 |

av-palstalla mikä ero on normi välikausivaatteella verrattuna reimateciin. Ja ketä tietää, kuka häädetään seuraavaksi BB-talosta. Ai niin, mutta siitä välikausivaatteesta, pitäisikö sen olla vuorella vai ilman. Laittaisko tänään vihreetä vai sinistä luomiväriä. Mitä? Miten niin ei normi tarkoita normaalia? Ai säännös? Ei mulla semmosia ole koskaan ollut. Pitäs se raskaustestiki tehdä. Kai sen nyt jos vois tehdä, kun varmaan mulla ja babylla on jo yhteinen verenkiertoki, kun eilen pupuiltiin hanin kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiden lapsen ja viiden tonnin kuukausipalkalla työskentelevät ja Mersulla ajelevat 50 kiloa painavat 175 senttiset huippumallit;)

Vierailija
2/3 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän hesarissa oli just juttua näistä, jotka ovat tutkintotodistuksensa tilanneet 100 eurolla netistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan aina ei jaksa. Mutta yritän nostaa esiin myös itseäni kiinnostavia asioita.

Vierailija - 26.10.2008 11:37 (ID 890425)

20-vuotiaat maisterit ja tohtorit pohtivat

av-palstalla mikä ero on normi välikausivaatteella verrattuna reimateciin. Ja ketä tietää, kuka häädetään seuraavaksi BB-talosta. Ai niin, mutta siitä välikausivaatteesta, pitäisikö sen olla vuorella vai ilman. Laittaisko tänään vihreetä vai sinistä luomiväriä. Mitä? Miten niin ei normi tarkoita normaalia? Ai säännös? Ei mulla semmosia ole koskaan ollut. Pitäs se raskaustestiki tehdä. Kai sen nyt jos vois tehdä, kun varmaan mulla ja babylla on jo yhteinen verenkiertoki, kun eilen pupuiltiin hanin kanssa.