Miehen isä ottaa aina järkyttävän ison palan täytekakkua
Viimeksi leikkasin valmiit palat ja hän otti ensin 2 palaa kerralla ja sitten 2 uutta. Miten saan tän loppumaan?
Kommentit (30)
Eikö oo kiva, että maistuu? Sun pitää vaan alkaa leipoa suurempia kakkuja. Tai sitten teet jotain outoa makuyhdistelmää, niin riittää muillekin.
Kaikkea turhaa provoa sitä ihmiset jaksaa keksiä sunnuntaina.
Kun asia on tiedossa niin voit valmistaa riittävän määrän tarjottavia. Nolompaa olisi alkaa vieraita kieltämään ja sanomaan että saa ottaa vain yhden pienen palan. Tulee enneminkin emännästä kovin nuuka vaikutelma.
Eikö se ole syötäväksi tarkoitettu? Etkö sitten osaa laittaa itse jokaiselle palaa lautaselle ja tarjoilet sinne patiolle kahvien kera kuin ravintolassa konsanaan. Moni kyllä olisi iloinen jos oma leipoma kakku menee kaupaksi. Itse oppisin siitä, että ens kerralla teen kaksi kakkua. Vai johtuuko siitä,.että tekemäsi ruoka oli niin pahaa, että nälkä jäi ja vatsa täytetään kakulla?
Ilmeisesti jo vanhahko mies. Anna syödä kakkua.
Ällöttäviä tuollaiset rohmut jotka ei yhtään mieti jääkö muille. Niiden tullessa pitää tehdä vain halpaa bulkkikakkua, muille sitten ne paremmat.
Vierailija kirjoitti:
46 vuotias.
Häpesin silmät päästäni kun oltiin ystäväni juhlissa ja mun miesystävä lappasi paahtopaistisiivuja lautaselle niin kuin ne olisi ollut jotain pinaattulettuja tms., ison keon. Ei varmasti ollut mitoitettu niin että jokainen vieras ottaa 7 siivua 😖
Vierailija kirjoitti:
Ällöttäviä tuollaiset rohmut jotka ei yhtään mieti jääkö muille. Niiden tullessa pitää tehdä vain halpaa bulkkikakkua, muille sitten ne paremmat.
Sanoo köyhä ja saita ahne paska
Kakkupihtari. Tee itsellesi oma kakku ja vieraille toinen.
Joko niin iso kakku, että riittää silti, tai vaihtoehtoisesti annostarjoilu eli kakku valmiina paloina lautasille tai kakun sijaan leivoksia tms.
Mulla on yksi kaveri joka lttaa valehtelematta neljänneksen itelleen ja sitten ihmettelee, kun muut funtsii miksi muut ei ota.
Viimeksi lapselta pääsi, että tuo himoaa koko kakun itelleen!!!
Kakkua oli tarjolla pellillinen ja porukkaa 10 hlöä.
Silloin huomas, että kaveri jäi jopa pohtimaan asiaa ja oli pahoittelevan näköinen. Yrittikin, että jos mä ottasin osan hänen palastaan. Juu, ei kiitos. Oli mansikkakakku ja olen koko ikäni ollut mansikoille allerginen. Sekin tuli kaverille uutena tietona.. jouduin uudestaan miettimään tämän ystävyyden syvyyttä.
Ihmetteletkö myös ihmisjoukkoja kotka syövät täytekakkua?
Onpa joku pistellyt menemään melkein koko kakun ennen kuin toiset pääsivät kahville. Siis 3/4 15 hengen kakusta. Kyllä näitä ääliöitä ahneita syömishäiriöisiä rohmuja on.
Jos eivät ole ihan lähisukua ydinihmisiä niin jätä rohmu kutsumatta.
Usein rohmu on muutenkin sielultaan lokki. Tulee vaan vetään tarjottavat naamaan, mutta ei panosta lainkaan esimerkiksi kaste-, rippi-, ylioppilas tai häälahjaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö oo kiva, että maistuu? Sun pitää vaan alkaa leipoa suurempia kakkuja. Tai sitten teet jotain outoa makuyhdistelmää, niin riittää muillekin.
Sitä harmittaa kun itselle ei jää santsipalaa vieraiden lähdettyä. Tee sidukka isompi kaakku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
46 vuotias.
Siinä on nuori isä sinun "miehellä".
Olisin iloinen ja leipoisin aina ylimääräisen kakun siltä varalta, että loppuu kesken.
Sitten kun kaikki olisi ottaneet kerran, niin komentaisin appiukon ottamaan lisää. Ja sanoisin, että kyllä on kiva kun kakku maistuu!😃
Sano: yksi pieni pala! Toisaalta: vieras kallis helmi, joka lepää vieraanvaraisuuden pieluksella ja isäntä on kuningas keittiössään!