En kestä näitä jatkuvia helteitä, kumpa jo tulisi syksy!!
En kestä näitä jatkuvia helteitä, kumpa jo tulisi syksy
Ei suomalaista ole rakennettu kestämään tälläisiä helteitä, tilanne on aivan mahdoton, vain syksy voi pelastaa meidät tästä kärsimyksestä.
Kommentit (22)
Samalla tavalla sitten istut sisällä syksylläkin valittamassa säästä. Ei voi tehdä mitään koska on liian kylmää, sateista, tuulista, pimeää, jne.
2 viikkoa kylmää ja sadetta Heinäkuussa: Ihana paras kesä ikinä kun ei pääse uimaan eikä tarkene t-paidalla ja shortseilla!!!, 1 päivä hellettä: Siis ärgh tätä ikuista jatkuvaa PITKÄKESTOISTA hellettä kun en voi hengittää ja KUOLEE kun astuu varpaallaan ulos!!!!!! ...on tämä sivu kiteytettynä.
Syksyllä valitetaan pimeyttä ja sateita ..tallella valitetaan kylmää, keväällä ankeutta ja viileää säätä..
Kesällä sitten on taas liian kuuma
Mä inhoan helteitä, mutta ei joku 2 viikkoa hellettä vuoden aikana ole paha.
Pitää hellefaneillekin olla jotain iloa, kun koko muu vuosi sataa räntää vaakasuoraan.
Mutta sellanen puolipilvinen/aurinkoinen 19-21 astetta ois just sopiva kesäsää. Jaksais tehdä ja toimia.
Vi...... kun aurinko ei paista. Todella surkea kesä. Ainoastaan vappuna ja juhannuksena oli aurinkoa.
Kesään kuuluu aurinko ja helteet. En valita vaikka olen 80v.
Lämmintä mutta pilvistä. Ihan per....... . Aurinkoa kaivataan.
Kyllä se syksy ja talvi sieltä tulee, odota vaan. Sitten voit taas valittaa, kun on syksy ja pimeää, en kestä, tulispa jo kesä. Tää on niin suomalaista.
Ei sun ongelma ole sää, ap. Vaan ongelma on se, että joudut sietämään itseäsi 24/7.
Et pääse itseäsi pakoon ikinä etkä missään. Niinpä sulla ei ole ikinä hyvä.
Mietipä miten oppisit tulemaan toimeen oman korvien välisi kanssa. Lukeminen voisi olla hyvä keino, käsillä tekeminen toinen.
mun tarvii jaksaa vain hellettä. Taidat olla sinä sittne monessa paikassa yhtä aikaa
eikö sua muka sateettomuus lainkaan huoleta?
Ompa mielipide. Kokoajan syksy lähestyy. Ei jaksa enään.
Laita viilennys päälle tai mene ulos varjoon. Ulkona tuulee eikä tunnu kuumalta.
Kävelin 2 km lenkin ja kävin suihkussa. Sen jälkeen istuin alasti parvekkeella (johon ei kukaan näe) kuivumassa. Nyt virkkaan vanhoista lakanoista mattoa parvekkeella. Elämä on ihanaa ja sää mitä upein!
Ruikuttelu elämäntapana on niin hirveää haaskausta, että suosittelen vaihtamaan sen johonkin fiksumpaan, koska marinalla myrkytät sekä itsesi että muidenkin elämän.
Vierailija kirjoitti:
Aivan kamala päivä eilenkin :'(
Laihduta.
Paras sää on 15 - 20 astetta lämmintä.
Miksi oletatte, että samat ihmiset valittavat säästä oli se mitä tahansa? Minä inhoan ainoastaan lähes kolmenkympin helteitä tai todella kovia pakkasia, kaikki muu käy. Onneksi noita on yleensä alle 30 päivää vuodessa
Vaikka suomalaiset naiset ovat Euroopan lihavimpia niin kuitenkin kansana meidän lempivuodenaikamme on kesä
Aivan kamala päivä eilenkin :'(