Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI KOULUIKÄISIÄ POIKIA NAISTEN PUKKAREIHIN!!!

Vierailija
25.09.2007 |

On se kumma ettei joillekin vanhemmille mene tämä jakeluun! Ekaluokkalaisen ja sitä vanhemman pojan paikka on miesten pukuhuoneessa!

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastettu poikani kanssa vauvasta asti. Minä otan poikani naisten puolelle niin kauan kuin haluan ja hän vielä tulee, eikä siihen puututa hallin puolesta. Minua ei kiinnosta teidän mielipiteenne pätkääkään.

Vierailija
82/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on helppo uskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan meidän poika vaan pääsee uimaan, viis niistä paristakymmenestä tytöstä, jotka eivät tämän pojan takia pääse. Sanoisinko että perkeleen itsekästä!

Onneksi en tunne sinua, olet niin ala-arvoinen ihminen etten haluaisikaan tuntea.

Vierailija:

harrastettu poikani kanssa vauvasta asti. Minä otan poikani naisten puolelle niin kauan kuin haluan ja hän vielä tulee, eikä siihen puututa hallin puolesta. Minua ei kiinnosta teidän mielipiteenne pätkääkään.

Vierailija
84/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä meitä kiinnosta pätkääkään, mitä SIITä ajattelet.

Vierailija
85/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uintiharrastus juuri. tasan tarkkaan harjoittelen uimahalli- reissuja vielä muutaman kerran pojan kanssa ennen, kuin pistän sen yksin miesten puolelle. Valitan vaan tiukkapipoiset mammat, mutta minulla ei ole ketään miespuolista saattajaa käytössä.

Vierailija
86/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää halliin, jossa on perhepukuhuoneet!

Antakaa tyttöjen käydä rauhassa äitiensä kanssa uimassa. Ja pienten poikien.

Valitettavasti ne pedofiilit uimahalleissa ei muuten tyydy aina kyttäämään :-( Heidän vuokseen en kyllä isompaakaan poikaani lähettäisi yksin, vaikka sinänsä selviytyisikin. Itse kävin ala-asteikäisenä pikkusiskoni kanssa kahdestaan uimahallissa (luvattiin, ettei mentäisi isoon altaaseen - arvatkaa vaan, maltettiinko olla menemättä...), mutta se olikin kultaista kahdeksankymmentälukua...

Vierailija
87/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alastomuus on teidän seitsemänvuotiaille niin iso asia? Olisiko omissa asenteissanne korjaamisen varaa?

Vierailija
88/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lapsi voi hävetä alastonta vartaloaan jo noin pienenä. Alastomuus ei saisi olla ongelma pienille lapsille. Minä en koe vääränä jos tytöt ja pojat ovat samassa pukuhuoneessa tai pesutiloissa. Minusta tässä ovat aikuiset kasvattaneet lapsensa häpeämään niinkin luonnollista asiaa kuin omaa kehoaan. Tyttäreni saa mennä miesten puolelle niin kauan kuin haluaa ja poikani tulla naisten puolelle. Omalla esimerkilläni annan lapsille terveen kuvan kehostaan ja toivon etteivät he koskaan joudu sitä häpeämään. Ja itse voin mennä viraiden miesten kanssa sekasaunaan ja minusta siinä ei ole mitään pahaa. Sauna/suihku tai uiminen ja alastomuus itsessään ei ole seksuaalista.

Vierailija
89/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt alkavat hahmottaa oman tyttöytensä ja intiimiytensä varhemmin kuin pojat, ja jotta heille tulisi terve suhde itseen ja omaan vartaloon, tuota intimiteettiä tulee nimenomaan suojella - tytön ei tarvitse näyttäytyä pojalle alasti, jos hän ei koe sitä luontevaksi.

Tällä ei ole mitään tekemistä häpeämisen kanssa.

Vierailija
90/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan häpeä itseäni ja alastomuuttani, mutta en silti halua saunoa yhdessä miesten kanssa omaa perhettä lukuunottamatta. Se ei johdu seksuaalisuudesta, vaan juuri tuosta intimiteetin suojelemisesta.

Minua muuten arveluttaa se, että usein on naisten sauna ja yhteissauna; mites ne ujot miehet?

Vierailija
91/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alastomuus ei ole luonnollista? Minusta se on ja en ole " ns nudisti" Tuollaisia arvoja en halua silti omille lapsilleni opettaa.

Vierailija
92/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa!

Vierailija
93/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vaan MINUN lapseni saa tehdä mitä haluaa, niin millään muulla ei ole mitään väliä.

Vierailija
94/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkea kaikki koko ajan sisätiloissa alasti. Miksi ihmeessä kietoa hankalia riepuja yllensä? Alastomuus on luonnollista. Yhteiset pesu- ja pukutilat sekä saunat miehille ja naisille helpottaisivat tätä vanhempien ongelmaa, mitä tässä on käsitelty. On jo korkea aika oppia meidän jokaisen olemaan häpeämättä itseään ja omaa vartaloaan!! Miksi meidät on kasvatettu näin häpeäviksi?!

Vierailija
95/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan pärjää vielä yksin. Hänellä on hahmottamisen häiriö eikä hahmota tiloja (eli huoneita) vaikka olisi käynyt uimahallissa sata kertaa.

Vierailija
96/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pienikokoinen lapsi (9-vuotias 120 cm) ja ei kuuna päivänä tulisi enää naisten puolelle! Mieti miltä tuntuu sen " pienen" kolmasluokkalaisen ikäisistä tytöistä joita siellä naisten puolella on? Ei varmasti kivalta! Ja tämä poika sitten koulussa raportoi luokkatovereille tytöistä joista osalla kenties kehitys alkanut ja taas saa tytöt koulussa hävetä silmät päästänsä kun jonkun typerän mamman iso poika on ollut tyttöjen puolella!

Vierailija:

Oiekasti ne pojat jotka edes vielä suostuvat tulemaan naisten puolelle ovat just niitä ekaluokkalaisia ja onko se niin paljon hirveämpää, jos 7 vuotias koulun aloittanut on samassa suihkutilassa kuin 6-vuotias eskarilainen.

Ja apua, miten te naiset olette pystyneet olemaan samoissa tiloissa 6-vuotiaan poikani kanssa, joka pituudeltaan vastaa kakkosluokkalaista.

Niin joo, ja jos poika on lyhytkasvuinen 3. luokkalainen niin siinähän ei ole mitään ongelmaa, kun on niin pienikokoinen, ettei kukaan arvaa sen olevan kääpiö ikäisekseen vaan luulevat vasta 6-vuotiaaksi.

Vierailija
97/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai aika eri asia lapsi joka käy viikoittain/kuukausittain uimahallissa, kuin lapsi joka on ekaluokkaan mennessä käynyt uimassa pari kertaa. Osa vanhemmista ei nimittäin ole vesipetoja tai nauti altaan reunalla paistattelusta. Ei minulla ole kyllä tullut mieleenkään kiusaantua pikku pojista (oli sitten 3 tai 8v)! Aika naurettavaa niuhotusta nykypäivänä!!!

Vierailija
98/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana siis EI OLE aikuisten naisten kiusaantuminen (vaikka sekin on ihan luonnollista), vaan se saman ikäisten TYTTÖJEN kiusaantuminen.

Vierailija
99/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielestäni sopivaa. Samoja lapsia opetetaan kuitenkin meidän koulussa aina ysiin asti.

Vierailija
100/104 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo " meidän pojan on päästävä uimaan, se ei pärjää yksin ja mulla ei ole miestä" -mammat eivät mene poikansa kanssa miesten puolelle? Alastomuushan on luonnollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän