Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI KOULUIKÄISIÄ POIKIA NAISTEN PUKKAREIHIN!!!

Vierailija
25.09.2007 |

On se kumma ettei joillekin vanhemmille mene tämä jakeluun! Ekaluokkalaisen ja sitä vanhemman pojan paikka on miesten pukuhuoneessa!

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla niin että näitä asioita " unohtuu" kertoa tai ne keksitään myöhemmin kun huomaa olleensa väärässä tai saa ryöpyn niskaansa

minä en ajatellut paapoa lastani ja tyttö 5v on jo tohkeissaan että kun menee ekaluokkalaisena iskän kaa uimaan niin menee itse tyttöjen puolelle. meinaa hätistää minutkin pois :) kun käymme kaksin hallissa, kuulemma häiritsen suoritusta.

Vierailija
42/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsesi ollutkaan ilman valvontaa.

Meillä 1- vuotiaat lapset on osannu pestä ja riisua. Mutta ei se tee heistä kaikkivoipasia!

Joku raja pitää olla, ja se raja on se että pitää hyväksyä että ekaluokkalainen on vielä lapsi. Ei seksuaalinen olento jota kiinnostaa tyttöjä enempi sinun pilluri tai riippurintasi. Yhtä paljon mua häiritsee jos tuijottaja olisi tyttö! :D

Meillä kotona ei ole lapsia laitettu yksinään uimahalliin ala-asteella. Koulussakin on opettaja vastuussa oppilaista ja meillä on ollut aina aikuinen mukana.

Vähän ajatusta kehiin, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koululaiset pysyköön omalle sukupuolelle tarkoitetulla puolella piste

Vierailija
44/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti....

Kyllä olette kamalia, tuijottakaa vain omia napojanne ja antakaa toisten ihmisten olla. Uimaan sinne mennään eikä toisia kyyläämään!

Pysykää te pois uimahalleista jos ette osaa käyttäytyä kuin aikuiset ja teistäkö pienten lasten pitäisi muka mallia ja esimerkkiä ottaa...

Vierailija
45/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku syy niillä säännöillä on, miksi ovat olemassa

Vierailija
46/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin käyn lapset saattelemassa uimahalliin, ja jos en itse ui, katselen kahviosta, että lapset käyttäytyy ok. Mutta nyt oli puhe siitä minkä ikäinen pärjää pukuhuoneessa.

Normaalilla järjellä varustettu eskarilainen osaa kyllä pukea ja pestä itsensä. Jos liukkaat lattiat pelottaa uimakengät on keksitty. Joskus poika on tullut miesten puolelta ilman uikkareita ovelle, mutta huomannut lipsahduksen aika äkkiä. Meidän uimahallissa ei ole korttilukkoja vaan avaimet, ja se tuottaa hieman vaikeuksia. Ollaan sovittu, että voi jättää oven auki. Jos joku haluaa varastaa kuluneet collegehousut ja kalsarit, siitä vaan. Ei käydä merkkivaatteilla uimahallissa. Koulu-uinneissa ekaluokkalaisilla on uimahallin puolesta miesvalvoja, joka auttaa lukkojen kanssa. Reppua ei viitsi sentään jättää avoimeen kaappiin.

Ja oma poikani siis ilmoitti kesällä ennen eskaria, että hän ei enää naisten puolelle tule. On ollut reipas ja pyytänyt muilta miehiltä apua, jos on ollut jotain ongelmaa suihku tms. kanssa. Isä kun ei voi uida hallissa, niin näin on pärjätty. Ja silti lapsi on edelleen lapsi.

Vierailija:

Meillä kotona ei ole lapsia laitettu yksinään uimahalliin ala-asteella. Koulussakin on opettaja vastuussa oppilaista ja meillä on ollut aina aikuinen mukana.

Vähän ajatusta kehiin, kiitos!

Vierailija
47/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä uimahalleissa on niin jäykät ja vanhat lukot kaapin ovissa, että itsekään en niitä tahdo saada auki ja kiinni.

Suihkut ovat joskus kylmällä ja kuumalla, hankalia säätää.

Pyyhekoukut ovat korkealla.

Paljon on kohtia, missä pienelle ekaluokkalaiselle voi tulla hätä.

Voi siinä loppua uimainto nopeasti.

Eikös uimakoulunkin 4-7v ryhmä viedä vielä kokonaisuudessaan naisten puolelle?

Vierailija
48/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ala-asteella oleva tyttö tarvii jo rintaliiivit, kuten suurin osa luokkakavereistaankin (tytöistä). Olis varmaan aika järkyttynyt vaikka vain ekaluokkalainen koulukaverin pikkuveli olisi samassa pukuhuoneessa. Nämä pienet pojat jo keskustelee sujuvasti muutenkin siitä kenen siskoilla on rinnat, joten olisi kivaa kun antaisivat raportit isoveljilleen. Oman pikkuveljen kanssa on vielä saunassakin, mutta enpä usko että kauan menee.

Vierailija
49/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin kyllä hävennyt silmät päästäni jos joku saman luokan poika olisi nähnyt minut alasti.

Kävin itse isäni kanssa uimahallissa eikä olisi tullut mieleenkään mennä miesten puolelle. Koko hommassa ei ollut muuta hankalaa kuin lukon käytön opettelu, mutta sekin onnistui, kun kysyin apua aikuiselta.

Vierailija
50/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sinä joka näin kirjoittelet: >>Meillä kotona ei ole lapsia laitettu yksinään uimahalliin ala-asteella. Koulussakin on opettaja vastuussa oppilaista ja meillä on ollut aina aikuinen mukana. Vähän ajatusta kehiin, kiitos!.... , että me opettajat mennään sinne pukkariin miesopet naistenpuolelle auttelemaan tyttöjä pukemaan ja vv. Ei tosiaan mennä. Opettaja kuten vanhempikin on tosiaan vastuussa lapsista, mutta menemättä itse tai lapsi väärälle puolelle. Hyvä olisi lasten oppia varsinkin jo kouluikäisen jos ei ole jo eskarissa oppinut suoriutimaan itse tällaisesta asiasta. Lisää lapsen itsetuntoakin, kun hallitsee normaalit kuviot. Ei ole sitten koulunkaan kanssa se viimeinen, joka ihmettelee minne piti mennä. Tämän voi harjoitella kyllä ihan itsekin.

Vierailija
51/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pysyä pois sieltä naisten puolelta. Niin se vaan on, että muillakin pitäisi olla oikeuksia, ei vain minulla minulla minulla minulla

Vierailija
52/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tytöt kuin pojatkin. Ja meidänkin poika 7v. menee kyllä sinne naisten puolelle.

(ja nyt kun tähän joku kaikkitietävä av-mamma vänkyttää että mitä 7v. tekee uimakoulussa " kaikki sen ikäisethän osaavat uida.." , niin ei ole alkeiskuimakoulu vaan jatkoryhmä).

Ei meidän poikaa ainakaan kiinnosta pätkääkän kenenkään tupsukat tai tissit vielä... En todellakaan ymmärrä miksi ei voisi käydä naisten puolella.

Vierailija
53/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloahan se on jo kavereidenkin kannalta.

Vierailija
54/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii tuollaisia miettiä. Lapsille on ihan luonnollista nähdä ikätovereitaan nakuna ja siinä ei ole mitään väärää.

Vierailija
55/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammoilla hyvin jos tällaiset ovat elämän suuri ongelmia...

Vierailija
56/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mammoilla hyvin jos tällaiset ovat elämän suuri ongelmia...

Vierailija
57/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi teidän naisina, entisinä tyttöinä, tämän tiedostavan! Kukaan tuon ikäinen tyttö ei halua näyttäytyä alasti samanikäisen pojan nähden.

Joten viekää ne poikanne miesten puolelle!!!!!!

Vierailija
58/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiekasti ne pojat jotka edes vielä suostuvat tulemaan naisten puolelle ovat just niitä ekaluokkalaisia ja onko se niin paljon hirveämpää, jos 7 vuotias koulun aloittanut on samassa suihkutilassa kuin 6-vuotias eskarilainen.

Ja apua, miten te naiset olette pystyneet olemaan samoissa tiloissa 6-vuotiaan poikani kanssa, joka pituudeltaan vastaa kakkosluokkalaista.

Niin joo, ja jos poika on lyhytkasvuinen 3. luokkalainen niin siinähän ei ole mitään ongelmaa, kun on niin pienikokoinen, ettei kukaan arvaa sen olevan kääpiö ikäisekseen vaan luulevat vasta 6-vuotiaaksi.

Vierailija
59/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ketään saa " saattajaksi" , niin sitten on vaan jätettävä uintireissut toistaiseksi väliin!

Melkoista itsekkyyttä; miettikääpä vähän niitä tyttöjä (ja muita, vaikka sitä opettajaa). Ihan samalta se tuntuu niistä luokkakaveritytöistä kuin meistä, jos joku aikuinen mies tunkisi naisten puolelle!!!

Vierailija
60/104 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimakouluja on monta ryhmää peräkkäin, joten uimaopet eivät millään ehdi valvoa pesujakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi