Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveystalo on kyllä huono

Vierailija
03.12.2012 |

Ne saa siis kaikki asiat sotkettua.

Virheitähän voi sattua kaikille, mutta eivät pysty edes korjaamaan mokiansa.

Ja sitten niiden asenne on ihan jostain bresnevin aikasia.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex persu kirjoitti:

taitaa olla niin että työnantajan edustaja soittaa ja sanelee ehdot kellenkä saa antaa saikkua kellenkä ei.

No hyvin paljon mahdollista. 

Vierailija
62/69 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ilmeisesti käynyt hyvä tuuri, koska ei mitään valittamista. On löytynyt mm hyvä psykiatri tuolta, sitten erittäin osaava silmälääkäri, liikuntaelinten sairauksiin erikoistunut lääkäri, yleislääkärit on pätevästi ottaneet perustutkimuksia verikokeita, tulehdus arvoja diagnoosin yhteydessä ja aina on tullut reseptit samalla käynnillä milloin mihinkin tulehdukseen tai ohjeet virustartunnan hoitoon ja seurantaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystalon yleinen toiminta on täysin luokatonta- aikoja ei saa millään varattua muualla kuin pääkaupunkiseudulla, tietojärjestelmät ei toimi (ilmoittaa ettei lähetettä löydy vaikka se näkyy järjestelmässä), puhelinpalvelussa 40 minuutin jono, epäystävällistä palvelua. Lääkäreistä ei välttämättä kaikista huonoa sanottavaa, laatu tosin vaihtelee melkoisesti. Pakko käyttää kun työterveys kilpailutettu, omalla rahalla en sinne päin edes kusisi...rahat vaan pois.  Julkinenkin terveydenhuolto toimii huomattavasti paremmin. 

Vierailija
64/69 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän niin kun sen ottaa.

Itse loukkasin Kuusamossa hiihtoreissulla selkäni B.2021.

Olen eläkeläinen. Hoidoksi lekuri kirjoitti kipulääkettä. 

Vuodenvälein olen käynyt saman lekuri vastaanotolla. Lekuri on Tramatologi.

2022 kipu ja jäykkyys lisääntynyt. Kuvattiin. Ei mitään leikattavaa.

Soittamalla lisää kipulääkettä.2025

Tilanne huononi. Kävely on hankalaa. aamulla ei meinaa päästä vessaan kun jalat ei oikein toimi.

Päivänmittaan tilanne helpottaa, kun aamulla ottaa tupla annoksen kipulääkettä.. Edelleen lääkäri sanoo, ei mitään leikattavaa ja leikkaus vain pahentaa tilannetta.

Lekuri teki sairaalaan lähetteen.

Hän siis siirsi vastuun sairaalaan.

Mitä siellä pystytään tekemään paremmin? 

Makuutetaan, syötetään opiooli lääkkeitä. Pönttö pimeänä.

Luulisi Tramatologin osaava sanoa, mitä siellä tehdään.

Olen vasta 78v. Tahdon urheilla ja kalastaa.

Jos lekuri ei pysty auttamaan, niin antaisi sellaiset myrkyt, että ei tarvitse kipuilla. 

Suosittelen Eutanasiaa otettavan käyttöön kotona, ei sairaalassa.

Vierailija
65/69 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystaloon tuli kutsu työterveys tarkastukseen kun olin ollut kyseisessä työpaikassa jo 6 vuotta. Aika peruttiin 4 tai 5 kertaa samana päivänä kun aika olisi ollut. Hoitaja oli kuulemma aina sairaslomalla. Sain tästä tarpeeksi ja kysyin eikö siellä kukaan muu voi tehä näin vaativaa toimenpidettä? Sen jälkeen sain ajan parin viikon päästä toiselle hoitajalle. Tämä hoitaja valitti ettei oikeen tiedä työpaikastani mitään. Painon mittaus ja vyötärön ympäryksen mittaus ei onnistunut koska hoitajan huoneessa ei ollu puntaria eikä mittanauhaa. Jotenki jäi huono vaikutus koko paikasta.

Vierailija
66/69 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 2 työterveyslääkäriä ja psykologi täysiä pascahousuja, turhakkeita.

Vierailija
67/69 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokemukset Terveystalosta hyviä.

Samoin. Työterveyden hoitivat hyvin ja pakettiin kuului viisi kertaa fysikaalista hoitoakin kun olin vuokratyöläisenä. Samoin kovin oli intoa teettää kaikki mahdolliset testit ja kokeet työttömän terveystarkastuksessa vaikka selkään pyysin apua. Miksi homma toimi, rahastusta.

Vierailija
68/69 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ex persu kirjoitti:

taitaa olla niin että työnantajan edustaja soittaa ja sanelee ehdot kellenkä saa antaa saikkua kellenkä ei.

No hyvin paljon mahdollista. 

Meillä päinvastoin kielsivät ehdottomasti sairaana töihin tulemisen. Vuokratyöntekijänä tosin piti olla maksusitoumus, oma porukka sai olla saikulla viisi päivää omalla ilmoituksella. Sairaslomilla oli tosi harvoin ketään.

Vierailija
69/69 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin olen tullut siihen tulokseen, että nykyään julkiselta puolelta saa parempaa terveydenhoitoa kuin terveystalosta.

Meidän terkkarin joka lomakkeessa lukee Terveystalo...otille pääsee hyvin ja nopeasti, varmaan siksi että pääsevät laskuttamaan sotealuetta vai mikä se nykyään onkaan. Siksi rahat kait onkin loppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän