Terveystalo on kyllä huono
Ne saa siis kaikki asiat sotkettua.
Virheitähän voi sattua kaikille, mutta eivät pysty edes korjaamaan mokiansa.
Ja sitten niiden asenne on ihan jostain bresnevin aikasia.
Kommentit (69)
taitaa olla niin että työnantajan edustaja soittaa ja sanelee ehdot kellenkä saa antaa saikkua kellenkä ei.
Lääkäri oli töykeä. Edelliskerralla olin myöhästynyt. Siinä se aika meni sitten lääkärin vaahdotessa siitä että aikaa meni hukkaan. Pahoittelut ei kelvannut. Kehusi vielä kivalla suurella maksulla mikä tulee kotiin. Kävi niin ettähän ei lopulta ehtinyt tehdä paljon mitään vaan se aika sitten meni siinä. Olisin paremmin ymmärtänyt jos olisi edes viitsinyt tehdä työnsä eikä kuluttanut sitä tuohon. Sitäpaitsi selvisi myöhemmin että kun olin 1min myöhässä niin oli jo ilmoittanut toimistolle että ei ota minua vastaan kun myöhässä. Joten aika rahan perään ja vielä vihainen vaikka itse olisi voinut vaikuttaa asiaan ottamalla vastaan myöhemmin. Minun rahoja ne eivät saa enää ikinä
Unohdin vielä kertoa että olin hakemassa testien tuloksia ja hakemassa paperia puhtaista tuloksista. Lääkäri vielä kaiken lisäksi tokaisi että muka ei anna todistusta kun edellistä maksua ei ole maksettu ja ei muka antaisi normaalisti. Ensinnäkin kyse oli juuri siitä laskusta jolla oli kehuskellut. Sitten uhkasi että kai maksat sen sitten. Ja päätti muka antaa tällä kertaa lausunnon.
Hyvin epäammmattimaista käytöstä. Laillista tuskin olisi kostoksi olla antamatta todistusta kun kerrankin aika oli varattu juuri tuloksien ja todistuksen saamiseen.
ex persu kirjoitti:
taitaa olla niin että työnantajan edustaja soittaa ja sanelee ehdot kellenkä saa antaa saikkua kellenkä ei.
Tuosta en tiedä, mutta kun vastaanotolla itkeä tirauttaa ja ottaa kiltisti sen annetun mielialalääkeresptin niin johan irtoaa saikkua vaivaan kuin vaivaan. Lääkkeitähän ei tietenkään ole pakko ostaa tai ainakaan käyttää :)
Kokemuksia: Kannelmäen TT=ok, Malmin TT=paska, Jyväskylä TT=paska
Töissähän noissa pyörii lähinnä ne lääkiksen koulukiusatut jotka suostuu töihin paskalla palkalla.
Kyllä,- copypeistinä nuo surkeat kokemukset. Ensin mokaavat ja sitten väittävät että asiakas on sotkun aiheuttaja —vääntävät pokkana mustan valkoiseksi ja asiakas on aina syyllinen ja väärässä.
Törkeä paikka.
Kävin Ison Omenab Terveystalossa. Erittäin tyylikäs naislääkäri ei tutkinut minua mutta lähetti laboratorioon. Lasku 235 euroa. Jouduin itse kyselemään vastauksia vaikka jätin soittopyynnön. Lääkäri ”unohti” soittaa. Dextrassa ja Mehiläisessä on aina ollut loistava palvelu. Lääkäri soittaa aina ja kertoo tulokset. Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen käyntini Terveystalossa.
Terveystalon palvelu on jo huonompaa kuin julkisella puolella.
Terveystalon ajanvaraus ei toimi netissä ties mistä syystä kulloinkin ja puhelimella ei pääse läpi. Laittoivat soittopyyntöpalvelun, mutta soittavat miten sattuu. Asiakaspalvelu on myös heikkoa puhelinpalvelussa.
Vastaanottopalvelut on usein hidasta ja töykeää.
Lääkärit mitä sattuu.
Vaikka lääkärit ovat yksityisiä toimijoita, voisi terveystalo satsata yhteneväistävään palvelukulttuuriin. Esim. lääkärin pitää osata käyttäytyä, jos heillä aikoo työskennellä. Nyt vaikuttaa siltä, että terveystalossa on vain joukko erillisiä, sekavasti toimivia ihmisiä ja prosesseja, jotka eivät vie asiakkaan asiaa eteenpäin.
Julkiselta puolelta on tullut ikäviä piirteitä yksityiselle puolella, julkisen puolen niitä asioita kehittäessä parempaan suuntaan. Samalla ahneus yksityisellä on lisääntynyt ja koko terveystalon ydintarjooma on heikentynyt merkittävästi laadullisesti. Odotan todellakin uusien ketjujen tulemista Suomeen. Terveystalo on huonontunut niin paljon, ja siitä huokuu välinpitämättömyys ja ahneus, jotka ajavat asiakkaan edun edelle aivan liian näkyvästi. Senkin voisi hoitaa hienotunteisemmin, vaikkei hyväntekeväisyyslaitos tarvitsekaan olla. Onneksi on muitakin yksityisiä terveyspalveluja tarjoavia yrityksiä kuin terveystalo.
Olen aina saanut Terveystalossa hyvää palvelua. Ilmeisesti ette kukaan ole asioinut Mehiläisessä? Paskaakin paskempaa "osaamista" tarjolla. En käy siellä ikinä omilla rahoilla, mutta kun työnantaja ostaa sieltä työterveyshuollon palvelut, niin pakko käydä siellä joskus. Välttelen viimeiseen asti.
En käyträisi terveystaloa. Ylihintaista paskaa
Terveystalon potilasasiamies on täysi feikki. Ei oikeasti ole potilaan puolella vaan ainoa tehtävä on uhkailla perinnällä. Vein uhkailun tutkittavaksi kuluttajan riitalautakuntaan.
Vierailija kirjoitti:
En käyträisi terveystaloa. Ylihintaista paskaa
Terveystalo on kunnallistakin terveydenhuoltoa huomattavasti surkeampi. Voi sitä kärsimyksen määrää kun se sattuu olemaan meillä työterveytenä.
Välillä joutuu itse maksavana mennä Aavaan kun yksinkertaisesti palvelu ei toimi Terveystalossa.
Lääkärit ei osaa hommiaan. Ajanvaraus takkuaa. Mobiilisovellut yms aivan kauheat.
Itsekkin olen tullut siihen tulokseen, että nykyään julkiselta puolelta saa parempaa terveydenhoitoa kuin terveystalosta.
Huono, huono edelleen.
Magneetti kuvaus kelankorvuasten jälkeen 495€. Cityterveys n 220€.
Vaikka työterveys heillä niin eivät osaa lukea kela-korttia omilta koneilta/järjestelmästä.
Kotiin lasku ilman kelavähennyksiä 588€ + poliklinikkamaksu17,90€ + laskutuslisä 17,50€.
Kukaan ei missään vaiheessa kysellyt maksua tai kelakortteja.
36€ ylimääräistä järjestelmän ylläpitoa.
Onneksi nykyisin löytyy myös kilpailua. Ei enää tähän paikkaan