Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***SyysSiSSIen tiistai***

04.09.2007 |

HUomenta =)

Tämä on historiallinen hetki kun aloitan pinoa =)

No, nähtiin sit tämäkin päivä=))

Harmi kun VM et päässyt käynnistykseen... Mikä tilanne siellä nyt?

Ihana prinsessa teillä Haikaranpolska!! Suloinen :)

En nyt oikein muista mitä kaikki olivat eilen kommentoineet ja näin aamulla ei oikein järki kulje.. Piti herätä jo näin ajoissa kun menen sokerirasitustestiin kasiksi.. Inhottavaa!! Pikkusen olis jo nälkä ja jano mut ku ei saa syödä!!!

Tytötkin pitäisi kiskoa ylös, samoin mies et hyppäävät samaan kyytiin. Saas nähdä keretäänkö minnekkään, ei varmaan ollaan yleensä aina joka paikasta myöhässä ;))

Yö meni muuten hyvin, pari kertaa heräilin mutten jaksanut edes pissalle nousta! Aamulla sit tuntuikin siltä kun painoi aikalailla..

Eilen sit ostin ensimmäiset uudet vaatteet vauvalle =) Lindexillä pyörähdin niin mukaan tarttui muutama vaate. Tästä se lähtee, vielä ehtii hyvin!! Pitäis vaan kirpparille päästä =)

Jaahas, ollut varmaan kylmä yö kun aurinko paistaa!!

Nyt herätteleen muita. Mukavaa päivää kaikille =)

Ai niin, Jellonamami kyseli onko muut enää töissä. Minä vielä satunnaisesti kun mieheni omistaa firman niin siellä tarvii panostani välillä. JA hyvin on jaksanut toistaiseksi!!

Pääsikö Edea synnyttämään?? :)

Nyt menen.

Outs@

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poklo taisi kysellä noista energiajuomista. Minä pakkasin itselleni kassiin ihan vaan cokista. Siitä saa sokeria ja piristää. En tykkää muutenkaan noista energiajuomista, kun ovat niin lisäainemössöä. Tosin eipä tuo cokiskaan mikään terveellinen juoma ole... Mutta tuskin tuo synnytyksessä enää vauvalle mitään aiheuttaa.

Pikkuvarpunen kyseli lähestyvän synnytyksen merkeistä. Minä huomasin mielestäni muutama päivä sitten vessassa pyyhkiessä pienen määrän limatulppaa ja olin epävarma, koska se jäi siihen. Tänään sitä oli sitten selkeämpi ja isompi klöntti, eli lähtee näköjään paloissa. Kyllä mulla juilii ajoittain kovasti ja yöllä valvoin suppareiden kanssa useamman tunnin. Että on niitä merkkejä!

Joku kyseli aiemmin jo kapalosta. Ostin alkuraskaudesta jo paketin vauvan vaatteita ja mukana oli ihan spesiaali kapaloliina ja unipussi. Ajattelin molemmat ottaa käyttöön. Tietääkö kukaan, suositellaanko unipussia ihan vastasyntyneelle? Kaverit ovat niitä suositelleet ja mulla on kaksi nyt valmiina tätä nelosta varten kirpparilta hankittuina. Ovat uutena melkoisen kalliita. Että semmoisia hienouksia meidän pikkuneloselle.

Täällä rento päivä on edennyt iltapäivään. Mietin että mitä noille lapsille keksis, että eivät ihan pitkästy. Nyt 2-vuotias ja 5-vuotias maalaavat vesiväreillä ja jälki on... mielenkiintoista. Odotan, milloin kaatavat vesimukin tälle kannettavalle. Että ehkäpä lopetan nyt tämän homman.

Pärjäilkää!

apinaemo 39+2

Vierailija
22/24 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaseen vaan poikkesin lukemaan tämän päivän pinoa...paljon oli asiaa taas kertynyt.

Mä alan oleen KYPSÄ jo tän mahani kanssa. Olisin ihan valmis jo vauvelin tuloon. Hermot on kireellä ja kaikki harmittaa. Höh. Tulihan taas valitettua.

Kyllä tuo mieskin on ihan valmis vauvan tuloon jo. Tuskin kauheesti jännittää kun kuiteskin neljäs jo tulossa.

Nyt pitää lopetella. Puoli kuudelta pitäs olla kuopuksen tarhassa vanhempainillassa.

Risella rv 38+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassu olo on ollu koko päivän, yhtään supistusta ei oo tullu, mut ei pysty istumaan tai kävelemään kuin laahaamalla jalkoja ja vähän välilä tuntuu et se lapsi tulee maailmaan nyt, puskee päällään tosi kipeästi....mies palaili just töistä ja sanoinkin et jos nyt alkaa supistukset, niin se on sitten menoa, niin pahlta paine tuntuu joka paikassa....jos raahautuis ulos leikkimään lapsen kanssa ja vähän kyykkis, ni eiköhän supista...eri asia on vaan että kuinka kauan.....

Vierailija
24/24 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukee muiden kommentteja. Niitä tuleekin paljon yhdessä päivässä.

Onnittelut vaan tyttövauvasta haikarapolskalle!

Huomaan etten ole ainut joka vain miettii synnyttämistä koko ajan,heh. Vaikkei mun synnytys pitäs alkaa vielä muutamaan viikkoon, mutta mistäs sitä ikinä tietää.

Kokeilin tänään äidin kaurapussia selkäkipuihini ja täytyy sanoa että se auttoi todella hyvin. Enää ei ole kivun kipua! Otan ehdottomasti mukaan naistenklinikalle sen.

rv36