Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤ ENSKAT SYYSKUUSSA ¤¤

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan!

Piti vaan tulla Queenille noista unista ja omasta huoneesta sen verran kirjoittelemaan, että meillä ainakin Emmin unet rauhoittui kovin, kun siirrettiin likka omaan huoneeseen. Eihän meillä koskaan ihan niin hurjia öitä ollutkaan kuin teillä, mutta ihan tarpeeksi saatiin viime aikoina heräillä. Nyt kun neiti on nukkunut pari viikkoa omassa huoneessa (unikoulu pidettiin samaan syssyyn), on yöt rauhoittuneet tosi paljon. Kun Liia on niin ääniherkkä, niin jospa hän häiriintyy teidän kääntyilyistä ja tuhinoista ja herää siihen?

Vilkutuksia kaikille!

-Amy ja Emmi, jotka kohta oikeesti tulee tänne...

Vierailija
122/124 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiahan tosiaan on ääniherkkä mutta kun se huonoina öinä heräilee ihan jatkuvasti vaikka me ei oltais menty edes makkariin vielä,, eilenkin laitettiin tyttö nukkumaan jo puoli ysiltä ja mentiin itse vasta kahdeltatoista mutta siinäkin välissä yksin nukkuessaan se heräsi monen monta kertaa:/ Mutta heräilee siis varmasti välillä öisin meidänkin kyljen kääntämisiin ym. nämä tosi levottomat yöt vaan on sitten oma lukunsa.

Kyllä meillä kuitenkin on tarkoitus siirtää tyttö omaan huoneeseen, odotetaan vaan että saadaan laitettua ylös uudet lattiat niin ei tartte sitten taas vekslata edes takaisin.

Tosiaan Amy,tekin kohta siirrytte tänne:)

Päiväunilla oleva Liia ja päiväunien tarpeessa oleva Queen

(pakko mennä alakertaan töihin,pöh)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo, vielä syyskuun puolella kirjoittelis... Huomenna sitten alkaakin taas uusi kuu, hui!

Meille ei ihmeitä, tai siis mä just tässä hokasin, että kyllä tuo hoidon aloittaminen on tuonut hirmuisesti uusia juttuja Eetulle. On mm oppinut syömään ite lusikalla ja juomaan hyvin nokkamukista (ollaan aloitettu harjoittelemaan myös ilman nokkaosaa, mutta eipä Eetu sitä aina muista ja sitte on maidot/mehut paidalla, mutta onneksi meillä on pesukone!)

Onpas aikaa kun kirjotin viimeksi... Meillä on ollut joka päivä jotain menoa, maanantaina oli vanhempainilta töissä, ja ke oltiin vakuutuksia tarkistamassa, ja torstaina olin vanhemmuuden roolikarttakoulutuksessa, ja eilen käytiin kaupungilla ajamassa uusia autoja, pikkunen autokuume päällä... Mut pakko jäähtyä, kun ei oo rahaa millä vaihtaa...byäää!!! Ja mulla on ollut ääni ihan poissa koko viikon, nyt alkaa pikkusen kuulostamaan normaalilta ääneltä. (töissähän olen ollut, kun ei oo kuumetta noussut, tyhmä kun oon...)

Kommentointia...

Burdelle ja Heidille tervetuloa tänne puolelle, kohtahan sieltä siirtyy MM, Amy ja Opekin (olikohan muitakin?) tänne puolen, kiva kiva! Saadaan vähän vipinää... Ja niinkuinBurde sanoi, niin on täällä kyllä toisinaan kuollutta, mutta me ollaan kyllä kaikki tosiaan töissä/opiskelemassa, joten suonettehan anteeksi... Niinkuin Napnapkin kertoi... Onko muita vielä taaperoiden äideistä jotka kotona, oliko Niamey? Ei muista...

Talvihaalareista... Mun työkaveri sano, ettei kantsis ostaa niitä missä on samassa se kurahoususuojus (tai millä nimellä se nyt onkaan...) Ne kun menee niin hirveen helposti rikki sauman kohdalta... Joten mä ainakin hautasin sen sitten, ja toisaalta meillä on jo Eetulle kaksi talvihaalaria, joten eiköhän niillä pärjätä, ja jos ei niin sit ostetaan uus!

Niamey, toivottavasti saatte sen uuden asunnon. Ja niitä kisukuvia minäkin oottelen...

Millatteetkohan ne Napnapin polttarit oli? Vesi kielellä kuulumisia oottelen...

Toivottavasti Liian yöhulinat rauhoittuu, samoin kuin Dn...

Mulla on huomenna polilla aika... Saa nähä onko clomit ja menopurit auttaneet... Vai onko taas aineet menneet turhaan... huoh! Niin ja lopun päivää oonkin sitten vapaalla... Meidän kun piti olla tää viikonloppu Kuopiossa, mut kun ei oo rahaa (autonkorjaus makso vähän liikaa...) niin jouduttiin siirtämään tuota reissua, marraskuun toka päivä sitten sinne lähetään.

napero (joka menee tekeen palapeliä) ja Eetu joka nukkuu päikkyjä

ps. pitäisköhän ens kuussa aloittaa viikkopinot? Jos vaikka me vähän aktiivisoiduttais (tai jotain sinne päin?)

Vierailija
124/124 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vauvarokkohan se sitten oli ;D Tyttö on pilkullinen kuin kärpässieni!!

Just tultiin kaupungilta.. Haettiin apteekista rokote vesirokkoon ja mammalle vielä 3kk pillerit! Sit niitä ei enää syödäkkää.. Citymarketissa käytii kaveria moikkaa ja ostin sit tytylle viking core-tex kenkulit :) Lapussa lukee 65e mut oli tarjous 39,90e joten lähti mukaan!!

Kokoa pähkäilin ja otin sit 23! Nyt jalassa 20 ja paksumpi sukka menee.. mut ei villis! Varmaan noi on ihan sopivat kun käyttöön ottaa!

Ja kyllä meilläkin vaan saadaan se talvihaalari ostaa.. Parina kylmänä päivänä olen pakkauksen puvun pistäny ni lahkeet jää lyhyeks ku pistää istuu.. Seistessä kyllä ihan soppeli, mut ei se riitä!

Ulkona sataa ja tyty paapii terassilla! Nyt tulee ihan kaatamalla..

Eilen käytiin talolla kun saatiin avaimet ja voi että siellä näytti hyvälle.. Täänään mennää tekeen vähän arvioita mitä pitäis missäkin tehdä!

Mullon kuvat kisuista edelleen kamerassa.. en ole uskaltanut alkaa tyhjään koneelle jos teen pian jotai väärin ku siel on tärkeitä kuvia joukossa!!

Ja tosiaan minä olen kotona tytyn kanssa edelleen!! Niin kauan ku vaan voi.. toinen lapsi jos tulee niin sitten ollaan vielä pidempään :D

Mä en kyllä tosiaankaan vielä kaipaa siivojan työhöni.. Junia kun olen siivonnut niin siellä sitä näki vaikka ja mitä! Ikävin tapaus sattui kun konnaria oli puukotettu ja mulle osui sitten verijälkien siivoaminen.. ja se tapaus kun juna ja karjankuljetusauto törmäs sekotti meillä kaikki junat! Työpäivän päätteeksi tää kolarijuna tuli meidän asemalle ja voi kamala kun oli surkee näky! Tää rautatien elämä odottaa mua kyllä siellä muutaman vuoden :D

Mutta pidemmittä turinoitta mä alan nyt laittaan ruokaa nii päästää ajoissa talolle!!

Niamey ja Pilkullinen Aino!