Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤ ENSKAT SYYSKUUSSA ¤¤

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tosiaan kaikille treffailijoille. Olipas taas tosi kiva nähdä mammoja ja lapsia.

Burden Heidille suuren suuret synttärionnittelut ja isot onnittelut myös ensiaskelista. Tuuhan sitten kertomaan ultra- ja neuvolalääkäri kuulumiset.

Karssulin Ainolle myös onnittelut ensiaskelista. Aino on kyllä niin kiltti ja herttainen tyttö. Pelkkää hymyä vaan :)

No huh huh, jos huutiksessa viittivät 60 euroo käytetystä haalarista pyytää, kun tosiaan sillä rahalla saa ihan uudenkin. Ja eikös tossa reimatecissäkin oo aika paljon hinnassa ilmaa, kun merkistä on maksettava, joten ne Remut yms. on ihan varmaan yhtä hyviä.

Hienoa, että Jennin D on oppinut, että yö on nukkumista varten :)

Vautsi, NapNapilla on polttarit. Tuuhan sit kertomaan millasta oli. Mä en oo muuten varmaan muistanut mainita, että ei meillä ookkaan niitä häitä vielä ens talvena. Vielä aateltiin siirtää niitä vuodella, jotta saadaan säästettyä ja, kun onhan tässä se tonskaprojektikin jo heti ens kierrosta alkamassa :)

Millille ja Aksulle pikaista paranemista. Voi, kun kurjia noi pitkittyneet taudit.

Mä muuten kokeilin antaan Jonskulle tomaattiiviipaleita sormiruokana tänään, kun näin treffeillä pikku-quun hienosti popsivan tompskua. Jonskukin veteli mallikkaasti melkein kokonaisen tomaatin. Mä oon ollut hirveen arka noiden sormiruokien kanssa, kun mulla on joku hirvee tukehtumiskammo. Täytyis vähän luottaa Jonskuun enempi, että osaa se jo syödä tukehtumatta. Varmaan auttaa tohon suun motoriikkaan ja sitä kautta puheeseen, kun annetaan kunnon paloja pureskeltavaksi. Ollaan ton puheen oppimisen takiakin alettu vähentämään tutin käyttöä. Ennen Jonsku söi tuttia vaan nukahtamiseen, mutta tosta vuoden iästä saakka se on koko ajan lisännyt tutin syömistä. Se söis tuttia 24/7, jos vaan annettais.

Eikun nukkumaan.

pesukarhu ja Jonsku

Vierailija
102/124 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisia paranemisia millille! Nyt on tas liikkeellä kaikkia flunssia, sitkeitä sellaisa. Mun mies oli koko viime viikon saikulla, ja mun äiti oli pari viikkoa sitten kans poskiontelontulehduksessa.

Aksun silmätulehdus kuulostaa hurjalta, reppana ei saa edes silmiä auki... toivottavasti uudet tipat auttavat. Paranemisia!

Ai niin, maanantaina oli neuvola. Kaikki kunnossa, ei mitään ihmeitä. Paino 11,8kg ja pituus 84cm, pipo tais olla 48cm. Ihan sellanen keskivertokokoinen tyttö kaikenkaikkiaan. Nyt rupee käyrät lähestymään keskiviivaa joka puolelta, paino ylöspäin ja pituus alaspäin. Rokotuskin tuli, se ei ollut kiva. Mä kammoon itekin rokotuksia, mulla tulee niistä huono olo, ihan jo pelkästä ajatuksesta että muhun tuikataan joku piikki, josta leviää nestettä mun käteen, iyh.

Eipä tässä taas ihmeitä, illaksi töihin... nyt meen keittää kahvit! Hyvää keskiviikkopäivää kaikille!

NapNap + tyttö 1,5v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napnapilla on jännä viikonloppu tiedossa! Tuuhan sit heti kertoo, että mitä kaikkee ne oli sulle keksiny. :) Koskas ne teidän häät muuten on? Aika jännää... Kaiholla muistelen omaa hääpäivääni. *huoh*

Me muuten yks kerta käytiin Heidin kaa siellä pukuvuokraamossa mistä lainasin oman morsiuspukuni ja siellä oli vielä sellanen samanlainen... :) Oih. Heidille sit tietysti selvitin, että tollanen äitillä oli päällä... :D

Ei mulla ny muuta. Tultiin äsken kotiin tupper-kutsuilta ja nyt pitäis patistaa ukko Häydin kaa iltapesuille.

Burde, heidi 1v ja vilhami (12+4)

Vierailija
104/124 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeista huomenta meiltäpäin!

Aino raasu tuli eilen illalla kuumeeseen.. Tuossa juuri nukahti uudelleen! Ilalla käytiin kaupassa ja nukahti sit heti kun tultiin kotiin. Kun heräs oli ihan kuuma! Illan sit torkkui ja välillä tuohus.. Yön nukkui levottomasti!

Nyt kuitenki söi aamupalaa ja oli touhukas ennen ku uni taas yllätti :)

Mä varmaan oon unohtanut kertoa että se mun kaveri joka sai huonoa kohtelua synnärillä sai sit samalla viikolla tytön! Menivät synnärille yöllä kun alko miehestä tuntuun ettei enää uskalla olla mamman kans kotona! Olikin 9cm auki ja tyttö synty 1h45min. sairaalaan tulosta! Ilman mitään kivunlievityksiä tai eppareita! Painoa neidillä oli 3860g ja 50cm pitkä.. Supistukset oli selässä ja aukoi paikkoja omiin nimiin niin ei osannut yhtään ajatella että olis synnytys niin lähellä ;)

Kävivät meillä tiistai iltana ja kyllä oli vauvalla niin musta ja pitkätukka että!! Meillä kun neiti on ihan blondi ja vähähiuksinen :)

Asunto asiakin on vähän edennyt.. saadaan viikonloppuna avaimet siihen meidän himoitsemaan taloon ja päästään nyt sit katsomaan sitä paremmin! Sieltä lähtee nyt vuokralaiset pois nii on ihan tyhjä! Kosteusmittaus/kuntokartoitus on tehtävä ennen ku mitään päätöstä tai tarjousta talosta tehdään :D Pitäkää peukkuja ettei mitään mätää löydy!

Joka tapauksessa muutto on itsenäisyyspäivänä.. oli sit asunto mikä tahansa!

Ja sit vähän pisneksiä..

Avonin uus kuvasto voimassa 2.10 asti.. Oli kuvaston lopussa hyvä tarjous shampoista, suihkugeeleistä, jalkahoidoista ja deodoranteista! (osta 3 hintaan 5,70e) Jo pelkän yhden jalkojen hoitotuotteen norm. hinta on 6,50e eli saa 3 tuotetta alle yhden norm. hinnan :D

http://www.avonfi.com/PRSuite/home/home.jsp

Tilauksia otetaan vastaan miamis@suomi24.fi

Ja voi niin.. Meidän kissa sai viime viikolla 4 ihanaa pentua! 3 poikaa ja 1 tyttö :) Tyty kissa jää Ainon omaksi kisuksi ja pojat lähtee maailmalle vähän ennen Joulua! Kyllä ne on niin suloisia että.. Pitää mennä ottaan niistä kuvia että voin sit laittaa taas linkitystä niin näette tekin meidän mirri tarhan ;D

Mutta nyt peseen hiuksia kun neiti vielä nukkuu!!

Niamey ja Aino 1v 1kk 8pv

Vierailija
105/124 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taukoa pidän töissä, tulin teitä moikkaamaan.

Kiva kuulla Niameystä taas! Toivottavasti se teidän himoitsema asunto on hyvässä kunnossa ja voitte sen ostaa! Kuinka iso se on? Ja minkälainen?

Voih, pieniä kisuja=) Laitahan kuvia kun kerkeet!

Burde: Meidän häät on 27.10. Vielä kuukausi aikaa... iik. Mua ihan oikeesti jännittää... ja lauantai tietty kans...

Kävin aamulla Jumbossa ostoksilla enne kun tulin töihin, vähänkö hämmästyin kun ostin Vero Modasta mustat housut, kokoa 34! Siis koko 36 oli ihan liian iso! Ehkä mitotuksessa oli jotain outoa, koska en mä nyt sentään kokoa 34 ole...

NapNap

Vierailija
106/124 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Kiasman Skidiviikot kuulostaa tosi hauskalle! Ehtisköhän siellä käymään joku päivä...? Onko kukaan ajatellut mennä?

Meistä tietysti niin moni on töissä, ettei varmaan meinaa yhteistä aikaa löytyä, mutta jos nyt yritettäis...

Vierailija
107/124 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukasemmassa ton vauva-puolen isojen pinon, ja nyt oli kyllä pakko tulla vähän meitä taaperoiden äitejä puolustamaan, kun siellä meitä kuolleiksi moitittiin... me ollaan suurin osa työssä käyviä ja opiskelevia äitejä, me ei ihan hirveesti ehditä kirjottelee, antakkee armoo, jookos?;)

Vierailija
108/124 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eipä tätä kovin virkeänä pysty koko aikaa pitämään, kun meitä on täällä niin vähän vielä ja melkein kaikki tosiaan käy töissä/opiskelemassa. Kylhän tää tästä sit virkistyy, kun alkaa lisää taaperoita tuolta vauvapuolelta tupsahtelemaan. Rohkeesti siis vaan tuoreiden taaperoidenkin äidit kirjottelemaan. Yritetään me siihen saakka pitää pinoa hengissä ;)

Jonsku oli tänään ihan vallaton illalla. En ymmärrä minkä ihmeen hulivilienergiakohtauksen se sai. Se meni täällä ympäri kämppää ja teki tihutöitä minkä kerkes. En oikeesti meinannut perässä pysyä.

Niameyn Ainolle pikaista paranemista. Kylläpäs on nyt tauteja liikkeellä. Onnea asunnon hankintaan :)

NapNap älähän sä nyt kuihdu ihan langanlaihaksi kuitenkaan. Oot muutenkin jo niin kaunis ja hoikka. Tuu sit heti kertomaan niistä sun polttareista :)

Burde oli käynyt morsiuspukua fiilistelemässä. Voih, mä niin ootan, et sit joskus pääsisin sovittelemaan ihania pukuja. Kaikista eniten kuitenkin ootan sitä hetkeä siellä alttarilla. Huoh! Millonkas se sun ultra olikaan? Tuuhan sit kertomaan kuulumiset.

Täytyypä taas mennä, kun mies oottaa.

pesukarhu ja Jonsku

Vierailija
109/124 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin¿ nyt alkaa elämä voittaa tässä perheessä. =)

Pesukarhu, Aksu rakastaa kaikenlaista sormiruokaa¿ pääasia että saa syödä ite =D tuttia syö edelleen paljon, mutta sanojakin kyllä tulee tosi paljon jo.

NapNapilla kiva viikonloppu tiedossa =) Mä jään odottamaan kuulumisia

Niameyllakin sairastetaan, pikku-potilaalle paranemisia!!

Aksu on nyt tosiaan päässyt vihdoin kuntoon. Silmät on kunnossa ja flunssastakin enää vähän yskää jäljellä. Tänään meni kolmeksi tunniksi päikkyyn kun alkoi olemaan kotona jo ihan sekopäinen kun on mun kanssa ollut sisällä viikon melkeinpä kaksin¿ no, tänään onneksi päästään MiaMikin tyttösen synttäreitä juhlimaan =)

Viimeiset kaksi iltaa Aksu on nukahtanut itsekseen omaan sänkyyn sen jälkeen kun on eka pötkötelty meidän sängyllä niin että rauhoittuu. Ja unta onkin sitten riittänyt koko yön läpi. Toissayönäkin nukkui 11,5h yhtä soittoa eikä mun tarvinnut käydä kertaakaan yöllä Aksun huoneessa.

Pikku-milli & Aksu 1v5kk

Vierailija
110/124 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollutta.. no joo meillä ainakin!! Ei enää kertakaikkiaan kerkee koneelle jokapäivä :) Sillon ku neiti ei vielä kävelly ni kerkes vähän istahtaa, mut nyt täytyy olla silmät takaraivossakin :D

Se meidä mahdollinen talo on 3 kerroksinen paritalon puolikas. Virallisesti papereissa lukee joku vähän yli 90 neliöö mut siihen ei ole kellaria laskettu eli joku 140 neliöö ehkä! Ylhäällä 3 makkaria ja wc. keskellä keittiö, olohuone ja wc. Kellarissa takkahuone, sauna ja kylppäri + rakentamatonta tilaa jonne saa hulppeen kodinhoitohuoneen ja työverstaan! Hyvät naapurit ja pihasta saa ihanan kun vähän laittaa..

Soitin tuossa just neuvolaan ja tätsy meinas että Ainolla vois olla vauvarokko kun ei ole muuta ku kuumetta! Seuraillaan viikonlopun yli ja jos ei ihottumaa ilmesty tai kuume laske ni maanantaina lääkäriin! On kuitenkin ihan virkee ja jaksaa touhata ja syö kohtalaisen hyvin :)

Itelläkin vaan meinaa vähän lämpöä olla.. mut se on sivuseikka!

Anoppi kävi eilen kissoja katsomassa ja oli ihan paniikissa kun tyty kipee! Olis heti pitänyt lähtä päivystykseen.. Vie sitte tommoselle lapsi hoitoon ku pienestä pyllähdyksestäkin saa hirveen sätkyn! Monesti tyttö säikähtää ja alkaa itkeen pekästään mummun seaktioita kun voivottelee ja kauhistelee!! Ollaan aika monesti sanottu tästä ja niin muutkin..

Nukutin tässä välissä tytön ja nyt täytyis alkaa makseleen laskut ja siivota hiukan!! Illalla sit imuroin ku isi on tytön kanssa..

Hauskaa viikonloppua kaikille :D

Vierailija
111/124 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi tsiisus että mua jännittää huominen! Iiks! En varmaan saa yöllä unta...=)

Vai oli Jonskulla villipylly-kohtaus! Pitäähän sitä vähän äitiä illalla juoksuttaa=) Meidän tytölle tulee kans välillä kohtauksia, kiljahtelee tosi kovaa. Ja sitä pitää säikäytellä, kun se on niin hauskaa=)

Hyvä että Aksukin on parantunut. Onko Aksu nyt jo pitkään nukkunut yönsä heräämättä? Eikös teillä ollut tätä " heräämisongelmaa" melko pitkään?

Vauvarokko Ainolla, voih. Vai onko jo parantumaan päin? Pikaisia paranemisia sinne!

Mä jatkan töitä... ja mietin huomista... apua.

Vierailija
112/124 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napnap: Tsemppiä huomiseen! Toivottavasti saat nukuttuu, ni jaksat hillua koko päivän. ;)

Pesukarhu: Siis mä en olis ikinä uskonu, että mun häistä parasta olis ollu kirkkohomma, mutta oli se! Siis koko häistä se oli parasta! Voisin uusia sen vaikka joka vuosi... ;) Edes ne jatkot ei ollu mitään siihen verrattuna. Ihan hassua.

Ja tosiaan se morsiuspukujen sovittelu oli ihan mahtavaa... Ne oli niin IHANIA! *huoh*

Niamey: Toivottavasti se teidän asunto osottautuu ostamisen arvoseks! :) Kuulostaa kivalta kodilta.

Jaa nii joo... Pesukarhu kysy koska se mun ultra on... Se on tiistaina klo 12.30. Jaiks. Toivottavasti siellä on kaikki hyvin. Ihana kyl päästä kattoo vilhamia. :) Harmi vaan kun mies ei pääse mukaan.

Jaahas.. Pitää mennä hoiturin hommiin.. Mies on juotavaa ja kuumemittaria vailla. Moro.

Burde, heidi 1v ja vilho-viljami 12+6

Vierailija
113/124 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että Aksu on vihdoin parantunut. Toivottavasti pysyvät pöpöt nyt loitolla teiltä päin.

NapNapille toivotan erittäin hauskat ja ikimuistoiset polttarit. Toi villipyllyhän kuvaa aivan loistavasti Jonskun eilisiltaista kohtausta. Meillä Jonsku tykkää, että sitä ajetaan takaa ja kans toi säikäyttely on ihan huippuhauskaa sen mielestä.

Ai, että Niameyn talo kuulosti ihan unelmakämpältä. Täälläpäin tollaset asunnot maksais vaan miljoonia. Mur! Täytyiskö muuttaa sinne päin :)

Burde sai mulle aikaseks kauheen hääkuumeen. Mä haluisin niin päästä sovittelemaan sitä unelmien pukua. Vuosi vielä täytyis malttaa. Toisaalta nyt saattais saada halvalla. Vai millonkohan noita hääpukuja myydään alennuksella?

Voi, että se on niin ihanaa, kun näkee ultrassa sen pienen masuasukin ekaa kertaa. Ajattele, jos siellä onkin Vilho ja Viljami ;)

Mä oon onnistunut loistavalla mielikuvituksellani kehittelemään itselleni loppukierron piinan. Me käytettiin " varmoja päiviä" tässä kierrossa ehkäsynä ja nyt oon alkaanut toivomaan, että ne päivät ei oliskaan ollut niin varmoja. Pöhkö minä. Tätä se vauvakuume teettää ;)

Hyvää viikonlopuua kaikille!

pöhkö pesukarhu (vauva- ja hääkuumeinen) ja tänään pikkusen rauhallisempi Jonsku :)

Vierailija
114/124 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Pesukarhulle piti nopeesti tulla vastaamaan... :D

Kai se hääpukujen ale on kans syksyisin/alkutalvesta... kun vilkkain hääkausi on ohi ja seuraavan vuoden uutuuksille pitää tehdä tilaa. :) Ja hei... Voihan niitä käydä sovittelee, vaikka häät olis miljoonan vuoden päästä - ei se mitään maksa. ;) Mä jo hetken aikaa kerran aattelin,että kun on taas hoikassa kunnossa ni varaisin huvikseni ajan sovittelemaan niitä. ;)

Ultrasta... siis vaikka mahan perusteella vois herätä ajatus Vilhosta JA viljamista, ni alkuraskauden ultrassa oli vaan yks vauvelin alku. :)

Pakko sen verran vielä sanoo, että mun aamu lähti hyvin käyntiin... Piti käydä tarkastaa pöntön puhtaus-aste vähän tarkemmin. Yök. Eli siis hirmu oksentamiset vaikka mitään ei oikeen tullu, kun maha oli ihan tyhjä... Tosi inhaa.. Veet valu silmistä ja mahaan sattu. Tosi hehkeetä siis. Mä oonki alkanu epäilee,että olisko oikeesti vilhami-merkkinen tulossa, kun ei heidistä tämmöstä koskaan ollu. :D

Nyt pitää mennä jatkaa touhuja. NAPNAPILLE POLTTARI TSEMPIT!! Oon hengessä mukana. Moro.

burde, heidi 1v & vilhami 13+0

Vierailija
115/124 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niamey, Akselilla oli vauvarokko viime talvena ja mitään ihottumaa ei tullut. Sitä ei siis aina tule. Vauvarokostahan puhutaan myös kolmen päivän kuumeen -nimellä. Aksulla nousi yllättäen kuume korkeelle, kesti kolme päivää ja loppui ihan yhtä yllättäen kun oli tullutkin.

NapNapilla on siellä jännät paikat varmaan parhaillaan =) Toivottavasti on onnistunut päivä! Aksu on nyt suunnilleen joku kolmisen viikkoo nukkunut yöt heräämättä. Mitä nyt tuossa kipeenä välillä heräs kertaalleen, mutta muuten nukkuu ihanan hyvin. Siihen asti meillä siis heräiltiin varmaan keskimäärin 2-3h välein yöt läpeensä ihan Aksun syntymästä saakka.

Pesukarhua vaivaa hää- ja vauvakuume =D mulla on krooninen vauvakuume¿ mutta onneksi noita vauvoja on nytkin lähipiiriin tulossa taas monta. Ja voi veljet että Burden masu oli kuulkaas jo ihana!!!

Mulla oli tänä aamuna aivan ihana herätys. Olin ihan sikeässä unessa ja näin unta, että yritän kirjoittaa jotain, mutta ei onnistu kun joku tönii mun kättä koko ajan. Noh, heräsin ja Akseli seisoi sängyn vieressä ja ravisti mun kädestä, että herää jo äiti¿ tutti suussa oli ihan hiljaa ja hellästi vaan tuuppi siinä äitiä hereille =D

Nyt viikonlopun viettoon. Lähdetään Aksun kanssa mummulaan yhdeksi yöks kun mies lähtee kavereiden kanssa Aksun kummisedän kauppaan tekemään inventaariota ja siitä sitten hotelliin yöpymään ja juopumaan. Kiva mennä mummulaan kun ei kipeenä oo tietenkään päästy ja Aksu monta kertaa päivässä leikkii soittavansa mummulle ja vaarille. Välillä leikkikännykällä ja välillä sitten vaikka jääkaappimagneetilla soittelee =)

Pikku-milli & Aksu 1v5kk

Vierailija
116/124 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. eli niitä D' n hyvin nukuttuja öitä kesti sit vaan joku 3 yötä. Nyt taas itkee ja pyörii ja valvoo. Herään ehkä 6-10 kertaa yössä enkä saa ite nukuttua sitäkään vähää minkä D nukkuu rauhas. Mä en ihan oikeesti tajua, et millä tuon lapsen sais nukkumaan! Alkaa vähitellen hajota pää, kun ei oo yhtään aikaa olla rauhas (kaikki menee joko koulujuttuihin tai D' n kansssa olemiseen) eikä ees pysty nukkumaan.

Pesukarhu: D söis kans tuttia ihan jatkuvasti. Kotona oon yrittänyt olla antamatta tuttia, jos ei oo hirveen kiukkunen, mut päiväkodissa ne antaa D' lle tutin ulos mukaan. Mikä on musta ihan älytöntä! On se silloin ok, jos D on väsy eikä haluu kuin situa rattaissa, mut yks päivä oli esim. laskemas liukumäkeä tutti suus..

Mä en ainakaan ehdi koneelle kuin joskus harvoin (tai ehdin kyl koneelle ,mut en palstalle kun on noita prkl' een koulujuttuja niin paljon tehtävänä). muutenki ehkä täs vaihees ei oo hirveesti kirjoteltavaa kun meillä ei ainakaan tapahdu mitään..

Milli: Mitä taikatemppuja te ootte tehneet, kun Aksu nukkuu noin hyvin ;)? Meillä D nukkuu pari tuntia ok ja sit alkaa rumba..

Vähänkö ihanalta kuulostaa Niameyn " uus talo" ! Toivottavasti on kaikki ok. Ja kissanpennut kuulostaa kans ihanille ;). Ainolle paranemisia!

Burdelle peukkuja ultraan!

Meillä kans jahtaaminen ja säikyttely on D' n mielestä kivaa. Tai se, et juostaan toisiamme päin ja halataan. Väsyneenä tosi noista leikeistä tulee aika pian liian pelottavia ja pitää olla tarkkana, et lopettaa ajoissa.

Nyt pitäsi taas jatkaa solubilsan parissa..

Jenni ja D (päikkäreillä)

Vierailija
117/124 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä riitti taikatempuks ihan vaan se, että pidettiin unikoulu jonka aikana jätettiin kertalaakista yömaito ja tuttipullo kokonaan pois. Tuttipullo pois siis myös päivisin. Eka yönä Aksu huusi tunnin pätkän ja sit meni muutama päivä parin tunnin välein herätessä, mutta rauhoittui aina alle viidessä minuutissa ja sit viikko unikoulun aloituksesta Aksu alkoi nukkua. Sit en tiedä onko vaikutusta, mutta luulen että se myös vaikuttaa kun Aksu nukkuu lastensängyssä josta pääsee ite pois

Vierailija
118/124 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä vielä jotain kirjoittaa tähän syyskuun pinoon.

Niameyn uusi koti kuulosti kivalta:)

Jennille jaksuja yöhulinoihin..meillä oli kanssa jo useampi rauhallinen yö ja keräsin jo rohkeutta siirtää tyttö omaan huoneeseen nukkumaan ( ei olla siirretty kun en sitten näinä levottomina 6-10 heräämisen öinä ehtis nukkua ollenkaan huoneiden väliä ravatessa) mutta kuinkas kävikään, tyttö heräsi vartin välein huutamaan 21-04..mä sitten nukuin puoli viidestä kuuteen jolloin tyttö heräsi virkeänä ylös..miten se jaksaa niin vähillä unilla!!!No näitä öitä oli muutama ja nyt ollaan taas menty muutaman herätyksen öillä mikä tuntuu ihan luksukselta.

Mietin vaanettä jos tässä sattuisi raskautumaan niin millä ihmeellä noita yötouhuja jaksan vaikka ne nyt onkin paaaaljon vähentyneet niistä katastrofaalisista ekoista kuukausista. Mutta siis sulla on kyllä varmaan jenni tosi rankkaa noiden koulujuttujen lisäks kun et saa kunnolla nukkua..:/

Meillä ei nyt edelleenkään maistu puurot kun niitä ei tyttö vielä osaa itse syödä eikä syöttää saa missään tapauksessa, jos erehdyn edes yrittämään syöttämistä niin tyttö katsoo ensin syvästi loukkaantuneena ja sen jälkeen puhkeaa oikein lohduttomaan itkuun,,äitiä noi esitykset hiukan huvittaa;)

Oon kuitenkin kehittänyt uuden hitin niille aamu,ilta ja välipaloille kun mikään ei kertakaikkiaan uppoa, laitan frutapuran sekaan hiukan maitoa ja tarjoilen tämän huippuhienon smoothien lasista..tyttö juo joka kerta ihan tohkeissaan:D Välillä oon laittanut sekaan vielä hienonnettuja kaurahiutaleitakin, antanut vaan vetäytyä hetken jääkaapissa.

Muistaakohan kukaan ezzietä joka kirjoitteli aiemmin enskoissa, huomasin tuolla o-puolella lueskellessani että hän odottaa kakkosta jo viikoilla 20+ jotain? :)

Niin ja tänään näin auton jonka rekkari oli JEY-jotain ja tuli heti poppis mieleen;)

Millille ja aksulle ihanaa mummolareissua!

Ihana tuo jonskun hepuli;)

Queen

Vierailija
119/124 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih... Ei vieläkään kisuista kuvia.. :/

Mä oon ravannu koko päivän täällä palstalla, vuoron perään taapero, odotus ja vauva puolella. Meillä kun tosiaan kaikki viikonloppu suunnitelmat meni mönkään ton miehen sairastumisen kanssa.. On sit ollu aika tylsä päivä.

Niamey: Niin siis isot onnittelut kissanpennuista! :) Mulle tuli jo pentukuume, vaikka en niistä kuvia nähnykään. :D

Milli: Vai oli mun masu ihana.. *punastuu* Tuntuu vähän oudolta vieläki tää mahahomma, ja raskaus tuntuu edelleen epätodelliselta. Tuntuu siltä, että oon ollu jo ikuisuuden raskaana, vaikka viikkoja on vasta 13+0. :) Noh. Kai ne viikot lähtee vierii jossain vaiheessa, ja yht´äkkii huomaa, että onki jo loppusuoralla.

Jenni: Isot tsemppaukset!!! Osaan vaan kuvitella sun tilanteen ja sen kuinka poikki oot. :/ Toivottavasti tilanne pian helpottais. Harmi kun en osaa antaa mitään vinkkejä niihin yöjuttuihin. :(

Eipä kai muuta. Ukolla on kuumetta taas 38,8. :( Taidan mennä antaa sille lisää juotavaa, lääkettä se jo sai äsken.

Burde, heidi ja vilhami

Vierailija
120/124 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tulla kertomaan että meidän neiti keksi tänään pillillä juomisen idean ja täytyi koko ajan saada juoda jotain pillillä:D

Nyt neiti jo hakeekin tuolla unta, meillä menee nämä nukahtamiset nykyään oikein pitkän kaavan mukaan kun tyttö saattaa hyöriä sängyssään tunninkin ennen kun lopulta antaa unelle periksi:/ Onneksi tänään on isin vuoro;)

..että näin tärkeää asiaa;) Nyt taas pois mars,mars..

Queen