Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤ ENSKAT SYYSKUUSSA ¤¤

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä meneekö sunnuntain treffit taas meidän osalta pommiin. Akselilla on nyt sitten ilmeisesti silmätulehdus =/ Ja aamulla ensiapuun istumaan...

Ope, apua joko tekin kohta siirrytte taaperopuolelle =O hitsi kun aika menee nopeesti.

pikku-milli & rähmäsilmä 1v5kk

Vierailija
82/124 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

quiero, minulla pisti silmään tuo että annatte pikku-quulle parin tunnin välein terveellistä ruokaa ;) Meidän tirppana ei todellakaan söisi yhtään mitään jos parin tunnin välein ruokaa antaisi! Aamupuuron+tissittelyn jälkeen pitää olla vähintään 4 tuntia jotta lounas maistuisi jne. Meillähän on ollutkin vähän ongelmia ottaa välipala johonkin väliin kun yksinkertaisesti neiti ei ole suostunut syömään. Nyt kyllä ulkona riekkuminen auttaa sen verran että hedelmä- tai marjasosepurkki menee kuin meneekin välipalana klo 15 ja saadaan jopa sen jälkeen päivällinenkin menemään klo 17.30 ;) Ja Idallahan on ollut kaksi " kautta" kun on pistänyt kuukaudeksi suun suppuun soseille ja se on tullut ennen hampaiden tuloa!

Pesukarhu kyseli että olenko kokonaan lopettamassa imetystä. Tulin nyt siihen tulokseen (kiitos osittain queenin kannustuksen!) että ei ole vielä meidän aika lopettaa imetystä. Vähennän heti synttärikemujen jälkeen imetyskerrat kahteen, samalla kun yritetään sirtyä yksiin päikkäreihin ja siitä etiäpäin katsotaan koska se toinenkin päiväimetys lopetettaisiin. JOs käy samalla lailla kuin iltaruuan jälkeisen imetyksen lopettamisen kanssa, niin neiti unohtaa sen n. 3-4 viikon päästä ;) Tai ainakin lopettaa sen perään itkemisen tuolloin. Pikkuhiljaa siis edetään ja viimeistään Idan ollessa 1v3kk, lopetan sen yöunitisunkin :)

Meidän pitäisi myöskin aloittaa itse-syömisharjoittelut :) Kun vaan muistaisi. Olen sanonut jo parisen viikkoa miehellekin että annetaan neidille lusikka käteen joka ruokailun yhteydessä, mutta aina sen unohtaa?

Eetulle ja Aksulle ainakin pikaista paranemista! Oliko täällä vielä muitakin pikkupotilaita? :)

MiaMik ja Ida 11,5kk+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kaksin (tai no nelisin, jos koirat lasketaan) miehen kanssa, Eetu jäi mun vanhemmille, ja halusivat välttämättä pitää myös yön. Aamulla ajelen hakemaan sitä. Jo nyt on ikävä! Mitähän sitä tänään tekis? Todennäköisesti kattellaan töllöö...

Mutta siis huomenna olis ne treffit... Ketäs kaikkii sinne nyt sitten on tulossa? Mä en edelleenkään tiedä päästäänkö, riippuu ihan Eetun kunnosta. Mutta ilmoittelen vaikka huomisaamuna tänne... Mulla ei taida ollakaan kenenkään muun numeroo teistä kuin Pikkumillin? En ainakaan muista... Mutta Millikään ei tainnut olla varma pääseekö...

Nyt kattoon lottoo, jos vaikka voittais...

napero (kp2) ja Eetu 1v7,5kk

Vierailija
84/124 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tullaan treffeille. Mutta oliks se nyt sitten klo 14 vai sen jälkeen esim. 14.30? Meille sopii milloin tahansa klo 14 jälkeen. Toivottavasti sairastuneetkin olis jo parantunut ja pääsis mukaan!

Pesukarhu, olettehan te edelleen tulossa? Ja Jenni kans, toivottavasti jaksaisitte kuitenkin lähteä. Karssuli taisi olla tulossa ja sitten milli ja napero on epävarmoja. NapNap vissiin huiskii häävalmistelujen parissa eikä pääse. Entäs miten oli Queen ja Liia? En muista enää, mitä oot sanonut, mutta toivottavasti tuutte!

Yritin soittaa Hoplopiin tänään, mutta ei siellä kukaan vastannut. Hmm.... täytyy sitten vaan yrittää mennä paikan päälle ihmettelemään.

Huomiseen

-Q- ja -q-

Vierailija
85/124 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei me tulla huomenna... Akselilla on molemmissa silmissä tulehdus ja mulla jotain lievää keuhkoputkentulehduksen tynkää...

Vierailija
86/124 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa otettais vaikka kunnon ulkovaatteet mukaan, jos ei päästäkkään hoploppiin, voitasi mennä johonkin lähimpään leikkipuistoon sit, jos ei sada. Toivottavasti kuitsekin mahduttais sisään.

pesukarhu

Vierailija
87/124 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt en oo ihan varma meidän tulemisista, riippuu pitkälti Liian päikkäreistä että ehtiikö se herätä kun meiltä menee kuitenkin tunti jo matkaan..äh.Palaan aamulla astialle:)

Vierailija
88/124 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltais edelleen tulossa, tosin en ole varma ehditäänkö ihan kahdeksi. Voisiko Q tai Pesukarhu laittaa puhelinnumeron meiliin karssuli(a)hotmail.com niin voin pirauttaa kun päästään paikan päälle.

Kokeiletko Q vielä soittaa sinne HopLopiin? Katsoin netistä pari leikkipuistoa siitä lähettyviltä, jos käy niin ettei mahdutakaan mukaan.

Käyn vielä täällä kurkkimassa tuoreimmat tiedot. :) Tulkaa Jenni ja D tekin mukaan jos vaan mitenkään jaksatte!

Karssuli ja Aino

Vierailija
89/124 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei kyllä tulla tapaamiseen, mulla alkoi aamulla vihdosta viimein menkat, mikä on ihan huippujuttu vauvakuumeilun kannalta mutta mitään muuta huippua siinä ei sitten olekaan paitsi että maha on ihan huippukipeä, ei tää kyllä tämmöstä ollut ennen raskautumista mutta ehkäpä nää ekat on pahimmat..huh.Liialla taas tuntuu olevan turbo päällä, paahtaa ihan villinä pahan teosta toiseen just kun äiti tahtois vaan maata kippurassa sohvalla..huokaus:)

Kipeä Queen ja riiviö

Vierailija
90/124 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin Hoplopiin ja varasin 7 ranneketta klo 14. Ei meitä mun laskujen mukaan ainakaan sitä enempää tule.

Harmi Queen, kun ette pääse, mutta ymmärrän yskän! Ei oo mukavaa tollanen , mutta nyt pääsettekin sitten kuumeilemaan ihan tosissaan. :)))))

Jenni ja D, tulkaa tekin treffeille!!!!

Nyt tulikin mieleeni, että olikohan Amy ja Emmi tulossa? No, kohta se nähdään.

Laitan sulle mailia Karssuli.

-Q- ja -q-

Vierailija
91/124 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että Q sai varattua rannekkeet.

Harmi, että Queen ei nyt pääse. Olis ollut kiva nähdä, kun ei koskaan olla ennen nähty. Mut kiva juttu, että pääsette nyt kunnolla kuumeilemaan. Mulla oli ekat kahdet menkat synnytyksen jälkeen erinlaiset kuin ennen. Oli kipeemmät ja niukemmat. Nyt on muuten normaalit, mut mulla on tullut aina päivä ennen menkkoja tiputteluvuotoa. Sellasta mulla ei ollut ennen raskautta.

Toivottavasti Napero ja Jenni pääsisi kans treffeille. Ja Amy ja Emmikin olis kiva nähä. Olikos milli Aksuineen tulossa? Teitäkään en oo nähnyt koskaan. Ja tietty kaikki muutkin kynnelle kykenevät olis tosi kiva nähdä.

Jonsku sohii nyt tässä jollain ruuvimeisselillä, joten palaillaan.

Nähdään pian :)

pesukarhu ja kiukkupaukku Jonsku

Vierailija
92/124 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nyt oon sitä mieltä, et ollaan tulossa sinne Hopploppiin. D meni just nukkuun ja nukkuu jotain 1,5-3h. Bussimatkaan menee joku puoli tuntia. Mulla on melkein kaikkien, ketkä ilmotti tulevansa, numerot onneks niin soittelen sit jos ollaan hirveesti myöhässä.

Jenni ja D

Vierailija
93/124 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taidetaan nyt kuitenkin jättää väliin nää treffit, taas. Mutta ei tuo ukkeli oo vielä tervehtynyt kunnolla, niin voi olla liian raskas reissu sille. Ja musta tuntuu, että tähän päähän on iskemässä muhun flunssa... Yök!

Mutta jos ens kuussa tapaatte, niin niihin yritetään (taas kerran) tulla!

OIKEIN HAUSKAA JA IHANAA TREFFIPÄIVÄÄ TEILLE!!!

napero ja räyhä-roope-Eetu 1v7,5kk

ps. Ja anteeksi kun taas perun tulomme...

Vierailija
94/124 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa ihan vietävästi vaikka oma olo oli tosiaan koko päivän/edelleen ihan kökkö ja Liiakin heräs päikyiltä vasta puoli kolmeltä..hitsi.

Tulin ihan vaan voivottelemaan meidän kurjaa kohtaloa(;)),en ehdi enempää kun täytyy vielä katsoa muutama juttu netistä ennen BB:tä, onneks sain sentään työt tehtyä jo päivällä,eilen pakersin niiden parissa yöhön ja onkin tässä useampana yönä tullut nukuttua neljää-viittä tuntia töiden takia ja vielä parilla väliherätyksellä Liian toimesta,tänään kyllä täytyy mennä ajoissa unten maille, on sen vaan hankala löytää sitä työaikaa kun lapsi on kotosalla, ehkäpä se helpottaa kun vähän kasvaa..no mutta siis heikunkeikun ja hyvää yötä kaikille:)

ah,niin vauvakuumeinen Queen ja jo nukkuva Liia

Vierailija
95/124 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidin 1v synttäriviikonloppu on nyt sitten takana päin ja pitäis varmaan sitten siirtyä tänne taaperoiden puolelle. :D Outoa... :)

Juhlat meni oikeen hienosti ja Heidi otti lauantaina jopa KOLME askelta ilman tukea.. Siis ihan synttäripäivän kunniaks. ;) Tänään se kyl otti jo 4, että eiköhän se kohta ala kävelee.. Se vaan tosin meinaa aina niin kiireellä kulkee, että ollaan tässä manailtu, että noinkohan siitä tulee kun isänsä... Oppi kävelemään vasta joskus 7v - JUOKSI jokapaikkaan ennen sitä! :D Heh.

Heidi alottaa 1.10. aivan ihanalla perhepäivähoitajalla ja mä meen töihin. Oon töissä helmikuun loppuun asti ja sit alkaa äitiysloma (siis jos kaikki menee hyvin). Ens viikolla on nla + lääkäri ja np-ultra. Eli kaikkea kivaa tiedossa. :D

Nyt on pakko mennä jatkaa pyykkihommia. On taas miljoona koneellista pyykkiä pestävänä.

Burde, Heidi 1v ja Vilhami 12+2(?)

Vierailija
96/124 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vielä tännekin puolelle yksivuotiaalle Heidille! Ja onnea ensiaskelista myös. :)

Kiitos treffikavereille eilisestä! Oli tosi kivaa ja mä tykästyin kyllä tuohon HopLopiin, aateltiin mennä sinne perheen kesken jos on vaikka sadepäivä. Aino oli koko loppupäivän yhtä auringonpaistetta ja innostui vielä iltasella ottamaan ensiaskeleensakin! Eli yhtä riemua oli eilinen. =)

Tänään jatkuukin taas sitten arki ja meikäläisen tauko alkaa loppua joten palaillaan!

Karssuli ja hoidossa oleva Aino

Vierailija
97/124 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit, miten siistiä on nukkua yöllä! D on vihdoinkin alkanut ymmärtää, et mitä yöllä tehdään ja moneltako yö loppuu ;) (paitsi, et kun hehkutan niin valvomiset alkaa taas..). Nyt on jo useamman yön mennyt sillä, et pari kertaa vaan annna tutin suuhun, ei valvomisia tms. Enkä niistäkään oo varma, et onko hereillä/heräämässä vai pöliseekö omiaan unissaan tai mönkiikö vaan jotain unissaan. Aamullaki nukkuu jo pidempään. Su aamuna nukku 7 ja tänään heräs mun herätyskelloon 6.30.

Talvihaalariongelma on edelleen ihan auki. Olin jo päättänyt, et joo huudan huutiksesta tietyt haalarti. No huusinki ja sainki korkeimman tarjouksen, mut tsiisös mikä hintavaraus! Ihan älyttömiä ihmiset pyytää siel. Kuitenkin käytetty hyväkuntoinenki haalari on käytetty ja vaikka näyttää ihan " uudelle" niin kärsii ne ominaisuudet (lämpimyys ja vedenpitokyky) pesuissa. En mä ainakaan maksa 60 ¿ käytetystä, kun sillä saa jo uuden! Olkoonkin sit, et käytetty ois Reiman ja uus Lassie tai Remu..

D jäi tänään päiväkotiin itekmättä ja ihan latialle eikä ees hoitajan syliin :). Saa nähdä, et miten paljon on itkenyt päivän mittaan.. Ainakin viikonloppuna oli tosi hyväntuulinen.. Torstaina on joku keskustelu siellä päiväkodissa hoitajan kans.

Onnea Heidille synttäreiden ja askelien johdosta! Mä oon ite kans ottanut ensiaskeleet 1 v. päivän kunniaks.

Onnea Ainollekin askelista! Toivottavasti, et Karssuli pahastunut, kun sanoin Ainoa pienennäköiseks D' iin verrattuna. Aino on musta niin suloinen, ihan kuin joku pieni keiju :) ja istu niin nätisti syöttikses, kun kävit hakeen ruokaa!

Kiitos karssulille, Pesukarhulle ja Q' lle & ipanoille treffailusta! Onneksi lähdettiin treffeille! Oli kiva nähdä kaikkia ja lapset oli kasvaneet ja muuttuneet kovasti.

Nyt CV' n ja harjottelupaikkahakemusten pariin..

Jenni ja D (päiväkodissa)

Vierailija
98/124 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ny mitään asiaa ole. Kunhan kävin vilkasee, et jos jollain muulla olis ollu, mut EI...

burde

Vierailija
99/124 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan tapahtuu jotain hämärää enkä saa viestiä ruudulle...

mutta siis ihan pikaisesti, taas...

Ensiksi onnittelut burden Heidille ensiaskelista ja myöhästyneet 1v onnittelut meiltäkin! Ja tervetuloa burde tälle puolelle!

Haa, sellasta vaan piti tulla kertomaan, että mulla taitaa olla ensi lauantaina polttarit! Eilen posti toi ison kortin, johon oli kirjoitettu mitä kaikkea pitää pakata mukaan... iiks, jänskättää!

Vierailija
100/124 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sit alkanu mun harjoittelu ihan putkeen... eilisen olin siellä ja nyt oon sitten loppuviikon sairaslomalla. Poskiontelotulehdus ja antibioottikuuri =/ johan tätä flunssaa on puoltoista viikkoa kestänytkin. Akselin flunssa on kestänyt jo yli kaks viikkoo... silloin lauantaina saatin silmätipat siihen silmätulehdukseen, mutta silmät menikin siitä vaan pahemmaksi. Tänä aamuna oli niin pahat, ettei Aksu-raasu saanut itse silmiään auki ollenkaan ennen kuin mä puhdistin ne. Nyt sitten on uudet tipat kokeilussa.