Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko klo 20 sopiva nukkumaanmeno aika 3-vuotiaalle?

Vierailija
27.08.2007 |

Jos nukkuu päikkärit niin menee nukkumaan vasta klo 22-23 ja herää todella kiukkuisena. Näin on siis parempi meillä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu sitten aamulla pidempään. Ei haitta, kun olen kotiäiti. Oma aika olisi kivaa...

Vierailija
2/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

. Näin on siis parempi meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja minä ollaan yli kolmekymppisiä, ja mies nukkuu viikkotasolla n. 10-15 tuntia enemmän kuin minä, ehkä enemmänkin. Lapsella on siis " geenejä" kumpaankin suuntaan, me vain katsotaan että miten sen väsymystaso nukkumisajat määrittelee.

Vierailija
4/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuku yleensä päivällä, mutta jos nukkuu, sänkyyn ysin maissa. Ja nukahtaa sitten ehkä kymmeneltä. Ei siis yleensä nuku päikkäreitä... :) Aamulla herää yleensä 7-7.30-8.

Saapi nähdä, miten käy, kun aloittaa päiväkodissa ensi viikolla.

Vierailija
5/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita, että herää aamusella 7.30-8.30 välillä ;)

Vierailija
6/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksivuotiaskaan ei enää nuku päikkäreitä, ja paras rytmi on niin että nukkuu yöunia noin klo 20-08. Kovin myöhään ei voi nukkua esikoisen kerhon vuoksi. Tänään nukuimme päikkäreitä tunnin verran, koska 2v yski viime yönä ja nukuimme huonosti, ja sen seurauksena nukahti vasta klo 22, vaikka heräsikin aamulla jo poikkeuksellisen varhain, klo 7. Eli kokonaisunimäärä jää päiväunien kanssa vähäisemmäksi kuin ilman päiväunia.

Vierailija
7/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän pilaa koko lapsuuden! Eli kaikki päiväunettomat 2-3 -vuotiaat tuntuvat olevan varsinaisia päivänsäteitä. Meidän 3,5-vuotiaamme on riiviö ilman päiväunia!