Millanen ihminen kykenee aborttiin?
Kommentit (26)
Vierailija:
25v. (abortin tehdessäni 16v) Vaalea tukka ja siniset silmät, kauniiksi kehuttu. 170/58
Kolmannen asteen koulutus, koirakin löytyy. Ajan vihreällä Hondalla, kesällä pyöräilen paljon.
Mitä muuta saisi olla?
Seksin aloitin..hmm.. Miksi se yleensä aloitetaan, teki mieli?? Ainoa " ehkäisy" oli keskeytetty yhdyntä.
-6
Ja joku perään laittaa et järkevä-Juu, eli teinit kykenee seksiin mut ei vastuulliseen seksiin
Vierailija:
Ja joku perään laittaa et järkevä-Juu, eli teinit kykenee seksiin mut ei vastuulliseen seksiin
eikä ole hondaa, vaan eräs toinen automerkki. kolmannen asteen koulutus myös takana, ja KYLLÄ! teininä tehty abortti EI KADUTA LAINKAAN EIKÄ IKINÄ TULE KADUTTAMAAN!
Vierailija:
eikä ole hondaa, vaan eräs toinen automerkki. kolmannen asteen koulutus myös takana, ja KYLLÄ! teininä tehty abortti EI KADUTA LAINKAAN EIKÄ IKINÄ TULE KADUTTAMAAN!
Sori, tiedän mitä mulla on takana ja tiedän mitä olen kokenut, joten TIEDÄN ETTEI KADUTA! Oma elämäni, vain minun elämäni, ei kuulu sulle sen enempää!
EN OLE YLPEILLYT! Tiedän vain että asia ei minua tule kaduttamaan. Se ei ole ylpeilyä, mutta jos niin haluat, niin samapa tuo. Minun elämäni, sulla toivottavasti omasi?
Eikö oikeesti ole järkevämpää tekemistä kuin kinata siitä miten muiden pitäisi toimia, ajatella tai tuntea??
Itse en kykenisi aborttiin, en kyennyt silloinkaan kun olin epätoivoinen 19-vuotias joka tiesi hyvin ehkäisystä mutta jätti yhtenä kertana silti järjen narikkaan ja odotti lasta kolmen kuukauden seurustelun jälkeen. Nyt sama mies edelleen, kolmannen asteen koulutus, kaksi lasta ja ajellaan mekin muuten hondalla! :)
Tunnen muutamia jotka ovat päätyneet eri ratkaisuun, jotkut katuvat, jotkut ei. Minä en ainakaan koskaan ole katunut omaa ratkaisuani. Jokainen tekee sen omaa järkeään ja/tai sydäntään kuunnellen.
Samaa mieltä, hyvä kirjoitus.
Itse päädyin 17 vuotiaana toiseen ratkaisuun. Se oli ainut ja oikea ratkaisu, enkä sitä ole katunut.
t. nyt kolmen lapsen äiti, sama mies kuin 17 vuotiaana
millainen ihminen jaksaa kysellä sitä täällä av:lla? -tyhmä ja sivistymätön
Onneksi kaikki tyhmätkin lukee kaikki ketjut ja roikkuu av:lla tähän aikaan. Meneppäs jo tissittämään miestäsi!
?! mitäs kamalaa siinä on? Ai niin , TÄYDELLISET VOSUT vaan imettää...
25v. (abortin tehdessäni 16v) Vaalea tukka ja siniset silmät, kauniiksi kehuttu. 170/58
Kolmannen asteen koulutus, koirakin löytyy. Ajan vihreällä Hondalla, kesällä pyöräilen paljon.
Mitä muuta saisi olla?