Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***SISUNAISET, 27.8 ***

27.08.2007 |

Yhteenveto viime viikolta.

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 35) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen (pituus)

[color=fuchsia][b] Aatuliina [/b]♥[/color]

TAUSTALLA

[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 77 kg, ( 62 kg), 80.2 kg, -0.7 kg, 14.6 kg, 3.2 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 34.4 => 29.1 ..( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] Axelara [/b]♥[/color] Ei päivitystä

66.5 kg, 61 kg, 63.2 kg, 0.1 kg, 3.3 kg, 2.2 kg,

9 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 24.1 => 22.9 ..( 1.66 m )

[color=green][b] Bertta07 [/b]♥[/color]

58.2 kg, 54.6 kg, ( 52 kg), 56.4 kg, 0.7 kg, 1.8 kg, 1.8 kg,

6 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 22.5 => 21.8 ..( 1.61 m )

[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]

93.7 kg, 90 kg, ( 80 kg), 94 kg, -0.3 kg, -0.3 kg, 4 kg,

13 vkoa, ( Marraskuu ), BMI: 30.9 => 31.0 ..( 1.74 m )

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 81.5 kg, ( 72 kg), 81.4 kg, -0.5 kg, 10.8 kg, -0.1 kg,

0 vkoa, ( Elokuu ), BMI: 31.2 => 27.5 ..( 1.72 m )

[color=fuchsia][b] Enkeli [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=green][b] göögle [/b]♥[/color] Ei päivitystä

106.3 kg, 104.5 kg, 106.3 kg, 0.0 kg, 0 kg, 1.8 kg,

2 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 36.8 => 36.8 ..( 1.70 m )

[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color]

83.3 kg, 66.3 kg, ( 60 kg), 24.3 kg, -0.2 kg, 14.7 kg, 2.3 kg,

3 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 29.5 => 24.3 ..( 1.68 m )

[color=green][b] Ht.78 [/b]♥[/color]

78 kg, 77 kg, ( 63 kg), 77.7 kg, -0.3 kg, 0.3 kg, 0.7 kg,

1 vkoa, ( Elokuu ), BMI: 29.4 => 29.2 ..( 1.63 m )

[color=fuchsia][b] JohannaK84 [/b]♥[/color]

87 kg, 82.2 kg, ( 65 kg), 83.9 kg, -0.7 kg, 3.1 kg, 1.7 kg,

2 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 33.2 => 32.0 ..( 1.62 m )

[color=green][b] jokoa [/b]♥[/color]

110.9 kg, 109 kg, ( 80 kg), 110.9 kg, 0.0 kg, 0 kg, 1.9 kg,

2 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 36.6 => 36.6 ..( 1.74 m )

[color=fuchsia][b] Katti [/b]♥[/color]

90.2 kg, 80.2 kg, ( 68 kg), 82.5 kg, -0.6 kg, 7.7 kg, 2.3 kg,

23 vkoa, ( Tammikuu ), BMI: 32.0 => 29.2 ..( 1.68 m )

[color=green][b] Kääpäle [/b]♥[/color]

90.5 kg, 88.5 kg, ( 75 kg), 88.5 kg, -2.0 kg, 2 kg, 0 kg,

0 vkoa, ( Elokuu ), BMI: 35.4 => 34.6 ..( 1.60 m )

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

95 kg, 76.6 kg, ( 68 kg), 79.5 kg, -0.6 kg, 15.5 kg, 2.9 kg,

10 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 34.9 => 29.2 ..( 1.65 m )

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color] Ei päivitystä

95.5 kg, 74.8 kg, 78.9 kg, 0.4 kg, 16.6 kg, 4.1 kg,

26 vkoa, ( Helmikuu ), BMI: 30.1 => 24.9 ..( 1.78 m )

[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color] Ei päivitystä

69.6 kg, 65.1 kg, 68.7 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 3.6 kg,

12 vkoa, ( Marraskuu 2007 ), BMI: 24.7 => 24.3 ..( 1.68 m )

[color=green][b] Nefili [/b]♥[/color] Ei päivitystä

87 kg, 68.4 kg, 69 kg, 0.7 kg, 18 kg, 0.6 kg,

2 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 27.5 => 21.8 ..( 1.78 m )

[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color]

98 kg, 93.9 kg, ( 85 kg), 98.3 kg, -0.7 kg, -0.3 kg, 4.4 kg,

15 vkoa, ( Joulukuu ), BMI: 35.6 => 35.7 ..( 1.66 m )

[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 76 kg, ( 70 kg), 80.3 kg, 0.9 kg, 9.7 kg, 4.3 kg,

10 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 29.7 => 26.5 ..( 1.74 m )

[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]

94.6 kg, 79.7 kg, ( 74 kg), 81.5 kg, -0.2 kg, 13.1 kg, 1.8 kg,

7 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 30.2 => 26.0 ..( 1.77 m )

[color=green][b] ronja1982 [/b]♥[/color]

65 kg, 52.2 kg, ( 55 kg), 60.1 kg, 2.7 kg, 4.9 kg, 7.9 kg,

18 vkoa, ( Joulukuu ), BMI: 23.6 => 21.8 ..( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] rosvohummeri [/b]♥[/color] Ei päivitystä

73 kg, 60 kg, 61.6 kg, -0.1 kg, 11.4 kg, 1.6 kg,

5 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 24.7 => 20.8 ..( 1.72 m )

[color=green][b] taaskerran [/b]♥[/color] Ei päivitystä

84.1 kg, 80.5 kg, 82.8 kg, 0.0 kg, 1.3 kg, 2.3 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 32.0 => 31.6 ..( 1.62 m )

[color=fuchsia][b] Volga [/b]♥[/color]

90 kg, 77.5 kg, ( 70 kg), 78.8 kg, -0.1 kg, 11.2 kg, 1.3 kg,

3 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 27.8 => 24.3 ..( 1.80 m )

[color=blue][/size][size=2]

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

1. sija => Kääpäle : -2.0 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä vko 35 tavoitetta [b]

1. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. Emonamoha

2. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. Kääpäle

3. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. ht.78

4. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. Nefili

5. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. göögle

6. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. jokoa

7. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. JohannaK84

8. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Volga

9. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Henniina

10. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. rosvohummeri

11. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Bertta07

12. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Pointzi06

13. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Allakka

14. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. taaskerran

15. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Axelara

16. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Körömölli

17. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Ororo

18. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. Momentti

19. sija =>¿ 13 ¿vkoa:.. Chicky

20. sija =>¿ 15 ¿vkoa:.. Nolaana

21. sija =>¿ 18 ¿vkoa:.. ronja1982

22. sija =>¿ 23 ¿vkoa:.. Katti26

23. sija =>¿ 26 ¿vkoa:.. Minlee

[/b][/size][size=2]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: (AatuLiina), Allakka, Axelare, Bertta07, Chicky, Emonamoha, (Enkeli1977), göögle, Henniina, Ht. 78, JohannaK82, jokoa, Katti26, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Momentti, Nefili, Nolaana, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, taaskerran, Volga

Laihduttajia: 25

Painomme oli alussa: 1993 kg

Painamme nyt: 1789 kg

Tavoitepainomme (vko35/2007): 1777 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -2.6 kg

Paino tippunut vuonna 2007: 151 kg

Kokonaispainonpudotus: 205 kg

Matkaa tavoitteeseen: 12 kg

[/color][/size]

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henniinan kanssa ollaan vissiin aika lailla saman tyyppisiä kropaltamme.

Mulla on sopusuhtainen alavartalo ja tosiaan 42 Esprit farkut on tosi hyvät ja istuvat hyvin juuri nyt. Mulla on kahdet vähän eri mallia. Onlyn 44 farkkuja en voi enää käyttää kun pitää koko ajan nostella. Mutta....keskivartalo on mieletön! Eli navan kohta on levein ja läskein kohta vartalosta. Vaarana on just se, että jenkkakahvat pursuaa yli laitojen. Nythän on muodissa korkeat vyötärömallin housut niin en todellakaan tiedä, mikä minun koko niissä olisi! Varmaan 44-46 vyötäröltä ja sitten ne olisivat hehtaarit persauksesta ja reisistä. Minäkin tykkään pitää tunikoita kapeiden farkkujen kera.

No sitten mulla kroppa kapenee hyvin radikaalisti ja kuppikoko onkin 80 C/D. Oiskohan tämä sitten tiimalasivartalo tai ainakin omenalihavuusvartalo!

Henniina: Kiitos tuosta painon ja vaatekoon kehittymisestä. Varmaan pitääkin aika hyvin paikkansa. Ainut masentava tekijä on, että Kokoa L kesti 10 kg! No mutta se on kyllä aika realistinen hommeli!

Kivaa viikonloppua!

Ps. Köris huudetaan sitten Henniinan vaatteita kilpaa : )

Vierailija
42/51 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pahimmillani eli silloin kun painoin n. 94-95kg käytin alosasta kokoa 48 ja yläosa 46/48 ja nyt on todella kauan pitänyt olla esim. henkan housuista 46, mutta nyt ilokseni huomasin että se on aivan liian iso eli 44 ja melkein kaikkien muiden valmistajien vaatteista huomasin nyt että olen aika ilkeästi välissä koska 44 on liian suuri ja 42 liian pieni:(

Mulla on paksuin ja kamalin kohta ehdottomasti maha. Olen muuten aika tasapaksu mutta omistan leveät hartiat ja todella pitkät kädet, joten hennesin kauluspaidoista koko 46 kinnaa hartioista ja on hihoista lyhyt ja muutenkin mun kropalle on tosi vaikea löytää kauluspaitoja ja ne olis töissä niin käteviä.

Minä päätin nyt niin, että en ilmoita painoa perjantaina niinkuin normaalisti vaan alan punnitsemaan itseni tiistaisin, jos se hillitsee viikonlopun syömisiä, kun nyt täytyy vauhti saada kiihtymään!

Aloitan lauantaina tupakkalakon, että nyt kyllä haastetta riittää tälle sisunaiselle, katotaan kuinka akan käy...

Olenko kenties vuoden lopussa 20kg lihavampi ja savuton..toivottavasti ei. Eniten pelkään kun yritän lopettaa että lihon..apua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää vaatekoko keskustelut on ihania, kiva kun joku muukin on isompi kun kokoa 36. Haikailen kyl hirveesti sen 38 koon perään, mut se merkkaa mul 10kg pudotusta tai ehkä jopa 15kg:n. Pienempi en oo ollu ikinä. Aikuisena mun paino on ollu alemmillaanki vaan 58kg, mut sillon oon ollut kyl tosi hoikka. Mun ruumiinrakenteeni on aika lihaksikas (juossut kilpaa junioritasolle saakka), ja tosiaan noi reidet ei kyl paljon kutistu vaik laihtuisinki. Hirvittää että olen näin päästänyt itseni lihoon, mut tunnesyöjänä veljen sairaus ja kuolema on vaikuttanut paljon..

Mut ei täs ny muuta, iltoja kaikille!

44/51 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis mulla on ongelma tuo yökkis roikkuva vatsapussi tuossa ja siis oon ihan eri paria housujen vyötäröstä mitä reisistä ja persiistä :o(, jos siis löydän hyvät farkut vyötärölle niin yleensä ne lötköttää reisistä ja persauksista ja jos taas ois passelit reisistä niin sitten ei oo toivookaan saada niitä kiinni..plääh!!

Oonkin monesti miettinyt, että muuten olen jo nytkin itseeni suht tyytyväinen tällaisena, kunhan sais tuon roikkuvan tuosta vatsasta pois..ja se siis roikkuu ihan kauheesti, joten kaikki lyhyen malliset paidat jää kaappiin, kun en kehtaa tuota röllykkää juurikaan paljastaa :o(!!

Olin illalla vielä 45min. reippaalla sauvakävelylenkillä ihan yksikseni ja sain niskaani kunnon raekuuron..ihan oma vika, kun päätin lähteä jatkamaan vielä toiseen suuntaan, vaikka näin tosi synkät pilvet taivaalla ja silloin oisin ollut jo ihan kotiovella, mutta kivasti se vaan piristi mun painelua ;o)!!

Nyt en ehdi kommentoida mitään, kun bb alkaa, mutta korjaan tilanteen huomenissa ;o)!!

köris

Vierailija
45/51 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa jotenkin saisin edes tämän viikonlopun kahlattua kevyellä linjalla läpi... mun kompastuskiveni :(

Eilen olin pikkulenkillä, puolisen tuntia vaan ja joku 200kcal eli kovin paljoa en saanut syötäviä kaloreita lisää. Kai tämä kevyt linja kuitenkin takaraivossa jotenkin on, sillä tänä aamuna sain koko elokuun alimman punnitustuloksen!! Sen jos siasin säilytettyä viikonlopun yli niin olisi hymy leveä - muutoin on odotettavissa plussaa (jos siis viikonloppu menee kuten tähän saakka...). Pidetäänhän peukkuja itsellemme ja toisillemme ;-)

Omalla kohdallani on myös maha pahin alue. Vyötärö on suht inhimillinen tällä hetkellä 84-86cm mitassa, mutta sen alla oleva vatsa ei! Toki vyötäröltäkin soisin lähtevän vielä n.10cm... mistä tulikin mieleeni, että [b]tänään piti housuissa kiristää vyötä[/b] :D :D Mulla on matalavyötäröiset farkut kokoa 44 ja ne putoaisi ilman vyötä :)

Tänään odotettavissa naisten ilta (saunaa ja siideriä) mutta kevyesti. Ihan oikeesti...

Viikonloppuja sisukkaat ystäväni!

Emo

Vierailija
46/51 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmät ostokset olen tehnyt Sokoksen Sykkeessä (urheilu- ja vapaa-ajan osasto), EDC:n uudet T-paidat olivat ihania (ruskea, jossa vasemmalla puolella liilalla koukero printtiä). Just reilun pitkiä ja vähän slimmattuja. Ostin koon 44 ja se oli sopivan väljä mahan kohdalta niin jenkkikset jäi hyvin piiloon. Tykkäsin myös laajasta O kaula-aukosta. Sitten löysin ihanan ja nuorekkaan malliston; Madonnan. Käsitin, että se on tosiaan SEN Madonnan mukaan nimetty vaate-ja korumallisto. Aika edullista. Ostin semmosen luumun värisen jännän pitkän mallisen puseron, jossa 3/4 hihat. Tämä paita häivyttää myös ongelma aluetta, koska huomio kiinnittyy isoon kaula-aukkoon, jossa on valetoppi alla. Madonnasta piti ottaa rehellinen XL yläosaan. Että se siitä ÄLLÄSTÄ! No jossakin menee ja jossakin ei.

Nyt ei tee mieli ostella mitään klassista ja kallista vaatetta kun toivon mukaan tässä pienennytään syksyn aikana monella kilolla!

BB:lle...Eilen nukahdin...kuten tavallista

Katti

Vierailija
47/51 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin nyt käydä tänne kirjottelemassa ku on aikaa ja rauhallista.Just töistä kotiuduin,ja väsyttää ihan tajuttomasti....mut pakko oli viel tänne kirjotella ku muulloin ei ehdi=) Mulla paidat on M-XL kokoa....riippuu ihan merkistä.H&M:n paidoista yleensä käytän L-kokoa ku se on just soppeli....M-kokokin menee eikä oo edes pahan näköinen(ei jenkkikset pursuile =) )Housuissa koko on 40-42(joissakin jopa 44)....riippuu taas merkistä....pahin alue mulla on toi vatsa....se on niin YÄK....!!Lapset aina sanoo et äiti,sulla on niin ihanan pehmeä maha=)=) yritäppä siin olla sit et jees,ku ite inhoon vatsan aluetta.Joo mut nyt yritän olla v.lopun tekemättä mitään herkkuruokia ja muutenki syödä iisisti....tarttis saada edelleen noit kiloja pois=)=) HYVÄÄ VIIKONLOPPUA MEILLE SISUKKAILLE!!!ja palaillaan maanantaina tuomiolle=) Nyt suihkuun ja nukkuun....

Vierailija
48/51 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vaa' alla tapani mukaan torstaina, mutta sen verran synkkiä lukemia näytti, etten ole jaksanut käydä ilmoittamassa. 62,3 kg, eli plussaa KAKSI KILOA!!! Voi v... Koko kesän aikana poistunut siis vain pari kiloa, vaikka jo viime viikolla kävin lähellä tavoittelemaani kuuttakymppiä.

Kyllä ottaa päähän. Jotain voi tietty vaikuttaa se, että olen vierottamassa taaperoistani ja nestettä on luultavasti elimistössä viime viikkoa enemmän sen takia. Mutta eipä selitykset paljon auta. Nyt on vaan pakko saada syömiset kuriin ettei tule plussailusta tapa, kun tarvitsen energiaa entistä vähemmän.

Vierailija
49/51 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pentele! Kirjotin äsken oikein ison stoorin ja nyt se karkas jonnekin taivaan tuuliin.. Ja yleensä aina varmuuden vuoksi otan " kopioi" jos se häviää mut tällä kertaa en ja näin kävi :(

Multa vaaditaan huomenna paljon itsekuria kun menen siskon pojan synttäreille ja siellä on aina pöytä tosi koreana... Koitan pitää näppini erossa herkuista kun tämä viikko on mennyt niin HIENOSTI. Mulla onkin nut meneillään kiritysviikko eli joka päivä lenkillä käyty ja syömiset on tikissään. Ensi viikolla sitten palataan normaaliin liikuntamäärää eli 4krt/viikko.

Katti: Ne " Madonna" -vaatteet on pienempiä minun mielestäni (jos puhutaan samasta merkistä). Jo silloin ennen raskautta ostin yhden Madonna-merkkisen T-paidan niin se sai olla L (itse olin S/M), joten äläs huoli. Ja pitää muutenkin muistaa että naiset joilla on rynnästä, joutuvat ottamaan kokoa isomman ihan sen takia että paita istuisi paremmin. Minusta tässä madonna mallistossa ainakin t-paidat on leikattu niin, ettei rinnoille ole kamalan paljoa tilaa, joten siksi pakko muutenkin ottaa L, ettei näytä hassulta. Minusta on tärkeää, että vaatakappale istuu hyvin ja näyttää/tuntuu hyvältä päällä oli se sitten kokoa s/m/l/xl/xxl yms :) Kannetaan itsemme ja kuteemme ylpeänä!

Kunhan ikinä saan aikaiseksi laittaa vaatetta myyntiin huuto nettiin niin voin toki ilmoittaa sen osoitteen ja nimimerkin. Tuskin se nyt mitään kovin kummasta mainontaa on...

Kurvien piilottelu: Mulla siis pahin kohta oli mahalöllö ja kahvat. Parhaalta näytän ehkä kun laitan tumman (musta/tummat värit tietty pienentää, jee!) v-kaula-aukkoisen paidan, joka ei lopu ihan lantiolle vaan jatkuu hieman pitemmälle ja alaosana on vaaleat farkut/housut. Tulee kiva kontrasti. Ja mun vartalolle käy nämä nyt muodissa olevat ns. " pitkät" paidat jotka ulottuu ihan pepun päälle/yli. Yleensä laitan hihattoman " pitkän" paidan ja farkut, sit hyvin istuva neuletakki/huppari. Niin peppu ja masu/kahvat on piilossa ja jalat saa pituutta ja vie huomion kaikista ongelma kohdista. Tämä siis toimii mulla tai niin ainakin uskottelen itselleni, mut kaippa kaikki näkee että on sillä röllykkä piilossa tuolla jossain :)

Hienoa Emo kun sait jo vetää vyötä tiukemmalle :)

Rosvohummeri -älä lannistu, uskoisin että syy on juuri tuossa mitä arvelitkin kun kerta vieroituspuuhat on teillä käynnissä. Tsemppiä laihdutukseen ja vieroitukseen :)

Nyt pitää mennä! HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE SISUNAISILLE :)

~Henniina

50/51 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois sitten jo sunnuntai ja Syyskuukin vielä kaiken päälle..ja sen kyllä huomaa ilmoista, sillä viimeiseen vikkoon ei oo sateetonta päivää mahtunut..nytkin tulee kaatamalla vettä :o(!!

Noh..toisaalta tykkään kyllä lenkkeillä juuri syksyllä, kun ilmat on vilposemmat mitä kesällä ja kuitenkin lämpimämmät kuin talvella ja luonto on aivan ihana väriloistossaan :o).. kunhan vaan ei sada!!

Viikko on tosiaan ollut yhtä taistelua pisteissä pysymisen puolesta, mutta suht hyvin olen kumminkin niistä taisteluista selvinnyt voittajana ja liikuntaa on kyllä tullut tosi hyvin..eilenkin oltiin muksujen kanssa tutustumassa semmoiseen " loistoristeilijään" , kun mun sisko on vartijana Akerilla ja soitti, että tulkaas muksujen kanssa katsomaan, joten mehän mentiin ja 45min. tuli käveltyä siellä rappuja ylös alas neitiä kantaen eli kyllä hikee pukkas!!

Tänään mies on 18 asti töissä ja kaveria täytyis lähtee hakemaan meille, kun tarvii nettiä koulutehtävissään, joten iltasella vasta vien sitten takaisin kotiin ja voipi olla, että tänään ei liikuntaa taas kerry, mutta täytyy kattoo, jos kumminkin jossain välis ehtis lenkkipolullekin talsimaan..jos vaan sade hellittäis, sillä sateella en lähde, koska tää lentsu kiusii mua edelleen vaan :o(!!

Me ilmottauduttiin kaverin kanssa muuten kansalaisopiston stepaerobicin alkeet-kurssille..jotain tehopolttoa se oli tms. ja se alkaa 27.9. kestäen aina 1½h kerrallaan, joten mahtaa tää täti olla alussa poikki!!

Ja vesijumpat starttaa taas tulevalla viikolla..jee!!Tosin en taida tällä viikolla sinne vielä päästä, kun mies on illassa Ma ja To, tiistaina taas on vanhempainilta ja perjantaisin ei vesijumppia olekaan ja silloin on muutenkin esikon kaverisynttärit, joten keskiviikko jää ainoaksi päiväksi ja muistaakseni silloinkin oli jo jotain ohjelmaa, jota nyt en muista!

Eipä muuta, kun huomiseen, kun taas treffataan puntarin kanssa.. tosin en siltä reissulta kovasti paljon odota tällä kertaa..valitettavasti, sillä vaikeuksia on tosiaan tällä viikolla ollut pysyä ruodussa :o(!!

köris

Vierailija
51/51 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoan huomiseksi Helsinkiin, mutta tulen heti ti aamuna ilmoittamaan toivoittavasti alentuneet lukemat :)

Lähdetään ajamaan jo 5.30, mutta käyn puntarilla kuitenkin heti herättyä....Mukavaa maanantaita!