***SISUNAISET, 27.8 ***
Yhteenveto viime viikolta.
[size=2]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 35) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,
Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen (pituus)
[color=fuchsia][b] Aatuliina [/b]♥[/color]
TAUSTALLA
[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]
94.8 kg, 77 kg, ( 62 kg), 80.2 kg, -0.7 kg, 14.6 kg, 3.2 kg,
8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 34.4 => 29.1 ..( 1.66 m )
[color=fuchsia][b] Axelara [/b]♥[/color] Ei päivitystä
66.5 kg, 61 kg, 63.2 kg, 0.1 kg, 3.3 kg, 2.2 kg,
9 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 24.1 => 22.9 ..( 1.66 m )
[color=green][b] Bertta07 [/b]♥[/color]
58.2 kg, 54.6 kg, ( 52 kg), 56.4 kg, 0.7 kg, 1.8 kg, 1.8 kg,
6 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 22.5 => 21.8 ..( 1.61 m )
[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]
93.7 kg, 90 kg, ( 80 kg), 94 kg, -0.3 kg, -0.3 kg, 4 kg,
13 vkoa, ( Marraskuu ), BMI: 30.9 => 31.0 ..( 1.74 m )
[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]
92.2 kg, 81.5 kg, ( 72 kg), 81.4 kg, -0.5 kg, 10.8 kg, -0.1 kg,
0 vkoa, ( Elokuu ), BMI: 31.2 => 27.5 ..( 1.72 m )
[color=fuchsia][b] Enkeli [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=green][b] göögle [/b]♥[/color] Ei päivitystä
106.3 kg, 104.5 kg, 106.3 kg, 0.0 kg, 0 kg, 1.8 kg,
2 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 36.8 => 36.8 ..( 1.70 m )
[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color]
83.3 kg, 66.3 kg, ( 60 kg), 24.3 kg, -0.2 kg, 14.7 kg, 2.3 kg,
3 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 29.5 => 24.3 ..( 1.68 m )
[color=green][b] Ht.78 [/b]♥[/color]
78 kg, 77 kg, ( 63 kg), 77.7 kg, -0.3 kg, 0.3 kg, 0.7 kg,
1 vkoa, ( Elokuu ), BMI: 29.4 => 29.2 ..( 1.63 m )
[color=fuchsia][b] JohannaK84 [/b]♥[/color]
87 kg, 82.2 kg, ( 65 kg), 83.9 kg, -0.7 kg, 3.1 kg, 1.7 kg,
2 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 33.2 => 32.0 ..( 1.62 m )
[color=green][b] jokoa [/b]♥[/color]
110.9 kg, 109 kg, ( 80 kg), 110.9 kg, 0.0 kg, 0 kg, 1.9 kg,
2 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 36.6 => 36.6 ..( 1.74 m )
[color=fuchsia][b] Katti [/b]♥[/color]
90.2 kg, 80.2 kg, ( 68 kg), 82.5 kg, -0.6 kg, 7.7 kg, 2.3 kg,
23 vkoa, ( Tammikuu ), BMI: 32.0 => 29.2 ..( 1.68 m )
[color=green][b] Kääpäle [/b]♥[/color]
90.5 kg, 88.5 kg, ( 75 kg), 88.5 kg, -2.0 kg, 2 kg, 0 kg,
0 vkoa, ( Elokuu ), BMI: 35.4 => 34.6 ..( 1.60 m )
[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]
95 kg, 76.6 kg, ( 68 kg), 79.5 kg, -0.6 kg, 15.5 kg, 2.9 kg,
10 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 34.9 => 29.2 ..( 1.65 m )
[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color] Ei päivitystä
95.5 kg, 74.8 kg, 78.9 kg, 0.4 kg, 16.6 kg, 4.1 kg,
26 vkoa, ( Helmikuu ), BMI: 30.1 => 24.9 ..( 1.78 m )
[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color] Ei päivitystä
69.6 kg, 65.1 kg, 68.7 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 3.6 kg,
12 vkoa, ( Marraskuu 2007 ), BMI: 24.7 => 24.3 ..( 1.68 m )
[color=green][b] Nefili [/b]♥[/color] Ei päivitystä
87 kg, 68.4 kg, 69 kg, 0.7 kg, 18 kg, 0.6 kg,
2 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 27.5 => 21.8 ..( 1.78 m )
[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color]
98 kg, 93.9 kg, ( 85 kg), 98.3 kg, -0.7 kg, -0.3 kg, 4.4 kg,
15 vkoa, ( Joulukuu ), BMI: 35.6 => 35.7 ..( 1.66 m )
[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]
90 kg, 76 kg, ( 70 kg), 80.3 kg, 0.9 kg, 9.7 kg, 4.3 kg,
10 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 29.7 => 26.5 ..( 1.74 m )
[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]
94.6 kg, 79.7 kg, ( 74 kg), 81.5 kg, -0.2 kg, 13.1 kg, 1.8 kg,
7 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 30.2 => 26.0 ..( 1.77 m )
[color=green][b] ronja1982 [/b]♥[/color]
65 kg, 52.2 kg, ( 55 kg), 60.1 kg, 2.7 kg, 4.9 kg, 7.9 kg,
18 vkoa, ( Joulukuu ), BMI: 23.6 => 21.8 ..( 1.66 m )
[color=fuchsia][b] rosvohummeri [/b]♥[/color] Ei päivitystä
73 kg, 60 kg, 61.6 kg, -0.1 kg, 11.4 kg, 1.6 kg,
5 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 24.7 => 20.8 ..( 1.72 m )
[color=green][b] taaskerran [/b]♥[/color] Ei päivitystä
84.1 kg, 80.5 kg, 82.8 kg, 0.0 kg, 1.3 kg, 2.3 kg,
8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 32.0 => 31.6 ..( 1.62 m )
[color=fuchsia][b] Volga [/b]♥[/color]
90 kg, 77.5 kg, ( 70 kg), 78.8 kg, -0.1 kg, 11.2 kg, 1.3 kg,
3 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 27.8 => 24.3 ..( 1.80 m )
[color=blue][/size][size=2]
Suurin pudotus viime kerrasta:[b]
1. sija => Kääpäle : -2.0 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä vko 35 tavoitetta [b]
1. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. Emonamoha
2. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. Kääpäle
3. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. ht.78
4. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. Nefili
5. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. göögle
6. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. jokoa
7. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. JohannaK84
8. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Volga
9. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Henniina
10. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. rosvohummeri
11. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Bertta07
12. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Pointzi06
13. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Allakka
14. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. taaskerran
15. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Axelara
16. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Körömölli
17. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Ororo
18. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. Momentti
19. sija =>¿ 13 ¿vkoa:.. Chicky
20. sija =>¿ 15 ¿vkoa:.. Nolaana
21. sija =>¿ 18 ¿vkoa:.. ronja1982
22. sija =>¿ 23 ¿vkoa:.. Katti26
23. sija =>¿ 26 ¿vkoa:.. Minlee
[/b][/size][size=2]
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: (AatuLiina), Allakka, Axelare, Bertta07, Chicky, Emonamoha, (Enkeli1977), göögle, Henniina, Ht. 78, JohannaK82, jokoa, Katti26, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Momentti, Nefili, Nolaana, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, taaskerran, Volga
Laihduttajia: 25
Painomme oli alussa: 1993 kg
Painamme nyt: 1789 kg
Tavoitepainomme (vko35/2007): 1777 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -2.6 kg
Paino tippunut vuonna 2007: 151 kg
Kokonaispainonpudotus: 205 kg
Matkaa tavoitteeseen: 12 kg
[/color][/size]
Kommentit (51)
Niinkun varmaan otsikosta jo arvaa, niin täällä on yksi iloinen puntarilla kävijä. Kyllä ne viime viikon ilmavaivat varmaan vaikutti asiaan, koska nyt vaaka näytti miinusta 900g. Yes! Elikkä
Paino viimeks: 77.7 kg
Paino nyt: 76.8 kg
Täytyy myöntää, että nyt on kyl tosi hyvä mieli, hitsi kun sais jatkettua samaan malliin. Mul on kahdes viikos lähteny lantioltakin 2cm, kun oon lenkkeillyt aika paljon, viel toi tyttö kyydis rattais.
Tosi hienoja pudotuksia teillä muillakin, me ollaan nyt näköjään ihan oikeesti sisuunnuttu. Eiköhän ne läskit rupee silottuun, ja muistakaahan että ei ne kilot, vaan ne sentit..
Tsemppiä teille jotka plussasitte, takapakkia tulee kaikille jossain vaihees, mut siitä ei saa masentua. Ja tsemppiä muillekin!
t.hellu
Hei kaikille tasapuolisesti!
Tosiaan tiistaisin nyt alan aina ottamaan tuon painon...
Eilen puntari näytti painokseni 59,2, eli hurjat 200 grammaa pudotusta siihen viime viikkoiseen 59,4. Voi, voi!En todellakaan ole tulokseen tyytyväinen:(
Näin alussahan tuota painoa pitäs lähteä helposti, mutta kun ei lähde niin ei sitten kans lähde!
No syytä on kyllä paljon myös viikonlopun viettotavassani, jolloin vietettiin tosiaan mun synttäreitä ja syön kyllä herkkuja ja muutakin ruokaa aivan liikaa. Karkkejakin meni, kun olihan ne nyt sentään mun omat synttärit, eli annoin taas kerran itselleni yhden tekosyyn syytää itseni täyteen kaikenlaisia herkkuja:(Voi, voi..
Tään täytyy nyt kyllä loppua!Hyi mua! No nyt uudella tsempillä taas eteenpäin, mennyt on onneks mennyttä!
Tsemppiä kaikille tällekkin viikolle, kirjoittelen kommentteja muille jonakin toisena päivänä, kun nyt täytyy lähteä laittaman tuo potsi päiväunille!
Ronja:)
Aloin katsomaan tuota listaa ja painohan onkin ollut viime viikolla 60,1 eikä suinkaan 59,4, joten pudotusta onkin enemmän!
Tässä siis oikeat tiedot:
Paino viime viikolla:60,1
Paino nyt: 59,2
muutos:-900 grammaa, jihaa!
Kerrankin virhe näin parempaan päin:)
Ronja
Hei taasen Sisuttaret :) Miehen kesäloma loppui maanantaina ja nyt mulla onkin taas päivät aikaa istua koneella, kun tuo meidän pikkumies on niin kova nukkumaan päiväunia, että ei tässä oikein muutakaan puuhaa sillä aikaa ole (no ok, voisin siivota mut en nyt jaksa).
Maanantaisesta plussasta suivaantuneena olen kipittänyt lenkillä päivittäin. Eilen sitten lähdin liian vähissä vaatteissa kun ulkona tuuli ja satoi. Tänäänkin vielä piti mennä ja nyt tuntuu, että olen käynyt vaan taudin hakemassa itselleni. Kurkkua kivistää ikävästi ja koitan tässä kuumaa juomaa hörppiä. Yksi välipäivä voisi olla ihan paikallaan tuostakin lenkkeilystä, kyllästyttää taas vaihteeksi :-(
Pointzille sympatiani! Voin vaan kuvitella miten sydäntäraastava tilanne sinulla on. Toivottavasti teidän poitsu tottuisi nopeasti uuteen hoitopaikkaan ja lähtisi ihan mielellään hoitoon. Pahinta on kun joutuu itkevän lapsen viemään ja jättämään sinne. Koita kestää. Tuo on muuten todella harmillista, jos tarhatäti on niin tiukkis, ettei voin pientä lohdutusta itkevälle lapselle tarjota. Pieni hetki sylissä ja halaus saattaisi saada äkkiäkin itkevän lapsen paremmalle tuulelle. Aika jääkalikka on tuo kyseinen nainen minun mielestäni, kamala!
Minulla itselläni on joulukuussa edessä töihin meno ja meidän pikkuinen on vasta 10kk kun joutuu hoitoon. Se on vuoropäiväkoti (vuorotyötä tekevien lasten vanhemmille) ja siellä kanssa tuntui olevan aika tiukkapipoista menoa.. Surettaa jo ennalta ajatella, että minun pieni vauvani menee jonkun muun hoidettavaksi, mutta kun eläminen ei ole ilmaista niin en voi kotiakaan jäädä. Ääh, nyt tuli tällekin mammalle paha mieli, vaikka oli tarkoitus piristää Pointzia!
MINLEE: tuosta tämän viikkoisesta listasta uupuu se minun nykyinen paino. Eli sie varmaan päivität ens viikon listaan tuon tän viikon tuloksen joka oli 68,9kg (+300g). Kiitos taas minunkin puolestani kun jaksat pyörittää meidän listaa ja välillä varmaan helposti menee sekaisin kun jokainen haluaa jotain muutettavan ja niin edespäin. Niin ja 65kg oli se minun viikon 44 tavoite. Laitoin vaan nuo tiedot tähän uudelleen, ettei sinun tarvitse etsiä vanhasta pinosta :) Mutta kiitos!
On kyllä hienoja pudotuksia :) No mie koitan ensi viikolla päästä kans pudottajien sakkiin! Tän viikon luku taitaa olla 900g kun niin monelta on just sen verran lähtenyt. Ororo ja kääpäle taitaa kuihtua silmissä kun tuommosta kahen kilon tahtia pitävät yllä, ohhoh! Onnea! Nyt heräs poitsu, joten täytyy mennä :)
~Henniina
Kaikki tässä taistellaan omien kilojen kanssa, mutta tuntuu et meikäläinen painii yksin raskaassa sarjassa. No ehkäpä mun leukaluut on jauhaneet vähä enemmän kuin muiden:) muut heränneet ajoissa!
Aina niitä syitä pitää hakea, lapsettomuus ehkä pahin masentaja(ei tärpännyt vaikka olin normaalipainossakin), tunnesyöppö kun olen, iloon suruun pettymyksiin aina lohtu kun ahtaa naamaansa tavaraa ja viimeisen suupalan kohdalla jo paha olo....
No joka tapauksessa en ole sortunut syöpöttelyyn, äsken otin kaurapuuroa saa sillä täytettyä kupua. Sais taas tämän päivän iltaan.
Olipa apattista tekstiä, olen muuten todella iloinen ja hersyvä, nyt nälissäni ruikutan vähän. Hyviä tuloksia oli monella hehkutin ma vain omaa onneani ku pudotusta tuli. Palaillaan taas!!! ja suut suppuun :)
Ilmoittaudun tänään vasta, en ikinä muista! No maanantaina kävin kuitenkin puntarilla;
Paino viime viikolla:106,1kg
Paino nyt:105,3kg
Pudotus viikossa:0.8kg
kokonaispudotus: 1kg 1½:sta viikossa, eli ihan suunnitelmissa mennään.
Perjantaiksi oli jo lähtenyt 900g, joten päätin löysätä viikonlopuksi ton imetyksen takia. En tiedä olenko liian tiukkis, mutten viitsi riskeerata imetystä tai maidon laatua liian suurilla pudotuksilla. Alle kilo riittää, kun tuo vaavi on nyt kuitenkin etusijalla. Kaikki lähtenyt kyllä tässä vaiheessa on plussaa. Ihme muuten, että tuntuu jotenkin kevyemmältä, kun ei ole vatsa aina täynnä ;o)
Henniinan viestin siivittämänä katsoin escel taulukkoani vähän tarkemmin. (Normaalisti en lukuja sen enempää katso. Siellä on aivan liikaa lukuja, jotta voisi katsoa ovatko kaikki järkeviä vai ei).
Mutta joka tapauksessa siellä on virheitä. syy löytyy siitä, että poistin viime viikolla läjän listahiljaisia, joten samalla meni excel taulukko vähän sekaisin. Tuo uusien lisääminen keskelle taulukkoa on aina vähän hankalaa. No, mutta koetan etsiä kaikki virheet. Tuon yhteenvedon mukaanhan Henniinan nyky paino olisi 24 kg (tuo on kyllä BMi), joten ei ihan oikea luku.
Mutta olkaa siis muutkin " varovaisia" tuon viime listauksen kanssa.
Yritän saada ensi viikolle virheettömän yhteenvedon.
Minlee
Ei sitten päästy kasikympin alle vaan tuli peräti plussaa 400g eli paino 80,6kg. Ja jälleen kerran en kyllä ymmärrä tulosta. Karkin ja jätskin syönti selkeesti vähemmän. Tosin viikonloppuna oltiin lintsillä ja siellä tuli syötyä ranskalaisia ja yksi vohveli, nam ;) No nyt on jätskit pakkasesta syöty ja uutta ei osteta. No on siellä tosin litran pakkauksia, mutta vakaa päätös on että niitä ei avata. Olin eilen ykätaudissa ja en ole ehtinyt kuin silmäillä viestejä, mutta miinusta näyttää olevan monella. Onneksi olkoon kaikille!
Inho ilma..sataa kaatamalla vähän väliä eikä oikein lenkillekään viitsi sen takia lähteä, kun muutenkin on kauhee lentsu :o(.. tosin eilenkin olin pyöräilemässä 12km ja sain välillä oikein ropinalla sadetta niskaan!
Muutenkin mulla on nyt jotenkin taas tökkinyt tää viikko..millään ei meinaa pisteet pitää..tänäänkin söin jo suklaapatukan ja eilen meni pisteet yli(ei tosin herkuista), mutta päätin, että tänään suklaapatukasta huolimatta aion pisteet pitää ja pian lähdenkin kokkaamaan kasvissosekeittoa ;o)!!
ORORO:Voi vaude sun kanssas..aivan mahtipudotus..onnea :o)!!Ja 80kg alitettu reilulla kädellä, jee :o)!!
ROSVOHUMMERI:Tervetuloa lomailun jälkeen laihduttelemaan taasen ;o)!!Tsemppiä!!
AXELARA:Tsemppiä työhön paluuseen..varmasti aluksi on vaikea tai ei välttämättä ees halua sitten enää iltasella ottaa sitä omaa aikaa ja lähteä liikkumaan, mutta ajan kanssa ehkä liikuntakin palaa kuvioihin taasen!!Tsemppiä!!
POINTZI06:Kovasti voimia..on varmasti äidille sydäntäraastavaa viedä/jättää lastaan hoitoon paikkaan, jossa ei viihdy, mutta toivottavasti on ohi menevä juttu..jaksuja ja tsemppiä :o)!
HT.78:Hieno pudotus..onnea :o)!!Jatkahan samaan malliin ;o)!!
RONJA1982:Hieno pudotus..onnea :o)!!Jatkahan samaan malliin!!
HENNIINA-:Toivottavasti et tuu enempää kipeeksi..nää syksyiset ilmat pääsi yllättämään mutkin ja flunssassa siis ollaan..ei kiva :o(!!
JOKOA:Sehän on aivan sama mitä kokoa kukakin on..yhdessä kevennytään kumminkin, eiks jeps ;o)!!Oon minäkin alkujani painanut 95kg ja pitkä tää taival on ollut ja tulee vielä olemaankin, mutta ryhmän tuella oon vaan jaksanut pienentyä :o)!!
Hienoa, ettet ole herkkuihin sortunut...kyllä sä sieltä vauhdilla tuut alaspäin..tsemppiä!!
GÖÖGLE:Hieno pudotus..eikä tosiaan ihan hirmu tiukkaa linjaa kannata pitääkään, jottei maidon tulo lopu ;o)..tosin terveellisesti voi syödä silti ja jättää herkut pois ;o)!!
MINLEE:Mulla näytti kaikki olevan oikein ja älä sinä huoli, vaikka välillä luvut meneekin hiukan sekaisin..me ollaan tyytyväisiä silti..teet meidän eteen niin ison työn..kiitos :o)!!
ALLAKKA:No voi höh..ens viikolla sitten, eiks jeps ;o)??Tsemppiä!!
Jaahans..jospa starttais saiuvakävelylenkille, kun mies kotiutuu töistä, ei tästä muuten mitään tule ja enhän mä sokerista ole, jos vaikka hiukan ripauttelis vettäkin..sehän vaan virkistää hikisenä ;o).. huomaatteko miten yritän tsempata itteeni ylös, ulos ja lenkille ;o)!!
Kaikille mukavaa keskiviikkoa ja kovasti tsemppiä :o)!!
-köris-
5km:n sauvakävelylenkiltä kotiuduttu ja sainpa vielä bestiksen menoon mukaan niin menikin lenkki sutjakasti ja sai taas päästellä ylimääräisiä höyryjä ulos muutenkin ;o)!!
Nyt meen laittamaan kasvissosekeiton porisemaan ja saunan lämpiämään, jotta pääsen " herkuttelemaan" ja saunan jälkeen katselemaan bb:ta..oon sitä jo odotellutkin ;o)!!
Eips muuta taas..-köris-
Minulla alkoi töissä taas kiire aika...Tämän viikon liikunnat on liikkumatta, mutta en ole huolissani, koska kalorit on menny just sinne 1430 joka päivä. Eka kertaa ihan tasaisesti vielä eli ei ylityksiä tai alituksia. Töissä kulutan kyllä tällä hetkellä tosi paljon. Yhtään ei ole aikaa istuskella, saati pitää kahvipausseja. No tänään käyn hikilenkillä illalla...
Köris: Sulla on kyllä semmonen vauhti ja etumatka niin en oikein usko, että saan sinua kiinni, mutta hyvä näin! : ) Minäkin odotin BB:tä ja katsoinkin. Vaikuttaa mielenkiintoiselta tänä vuonna. Muuten...jotain yhteistä meillä on bmi on sama. Utelenkin minkä kokoisia vaatteita käytät nyt? Minulla on merkistä riippuen 42 tai 44 vielä. No Espritin farkuissa koko on 42, mutta joissakin urheilumerkkien T-paidoissa saa olla vielä 44. Kuitenkin olen jo selkeästi L enkä enää XL kokoa. Voi kun joskus mahtuisi M koon vaatteisiin. S tai 36 ei ole ikinä mulla ollutkaan. Ei edes silloin kun painoin 20-v:n hujakoilla 62 kg. Sen verran paljon rintavarustusta ja mahaa on aina ollut : ) Sitä mietinkin, että milloin 42 vaihtuu 40:ksi. Oisko 5 kilon päässä??? Ei muista enää kun siitä alkaa olla 7 vuotta kun viimeksi semmoista kokoa olen käyttänyt.
Jaahas...Aamupalan tekoon ja laittamaan lapsille tarhareput ja vaatteet kuntoon...Siellä ne kaksi unista mussukkaa äitin ja isin sängyssä pötköttelevät : )
Meillä isännällä tänään vapaapäivä ja aattelin ampasta pian herran ja kuopuksen herätessä taasen lenkkipolulle, jos ilma vaan pysyy noin kauniina :o)!!
Eilen sitten pysyin vaan pisteissä suklaapatukasta huolimatta ja pisteet oli siis illalla tasan 20..hyvä näin :o)!
KATTI26:Mulla vaatteet myös koosta riippuen juuri tuota 42-44..useammista kyllä ehkä juuri tuo 44, mutta esim. lindexin farkut, joita mulla on paljon niin koko 44 rupee olemaan jo vähän liian löysä ;o)!!
Toisaalta eilen mulla oli lenkillä takki joka on kokoa 38/40 ja ei kiristänyt mistään eli paljon riippuu mallista/merkistäkin, mutta mä sanoisin olevani vielä ehkä kuitenkin enempi 44 käyttäjä kuin 42 eli sutjakammassa kunnossa olet sinä kiloista huolimatta ;o)!!
Eipä muuta taas tällä kertaa..kaikille mukavaa torstaita :o)!
köris
Jotain jäi mieleeni teidän kirjoituksistanne, joita oli jälleen kertynyt melko lailla :)
[b]Pointzilla[/b] taisi olla se ikävä tilanne, että joutuu itkevän lapsen viemään hoitoon :( meillä ei ole koskaan sinänsä hoitopaikkaa vastustettu, mutta vielä keväällä aamut olivat aina yhtä tappelua siitä, kuka saa soittaa hoitotädin ovikelloa ja kuka istua missäkin tuolissa autossa... ja jo se suisti minut huutamaan useanakin aamuna ja suorastaan viskaamaan lapset sisään ja oven kiinni :( Ei kiva tapa aloittaa aamua, ei. Pahimpia olivat sitten ne, kun joku jäi itkemään, että haluaa äidin mukaan...
[b]Köris[/b] ja [b]Ororokin[/b] tiukasti kasikymppisten alapuolella, voi kun itsekin pääsisin samaan matkaan.. ja taitaa [b]Allakka[/b] ja [b]Katti[/b] haikailla vähän samaa ;-)
Kukas se olikaan meidän imettäjä-laihduttaja (sama pää kesät talvet) - ei tosiaan kannata liian lujaa vauhtia " laihduttaa" vaan syödä niin, ettei nälkä vaivaa, mutta terveellisesti. Niin ne kilot sulaa :)
Minulla ei olekaan nyt pariin viikkoon ollut näin korkeita loppuviikon aamupainoja :-/ eli 81:llä alkavia lukuja näyttää. Viikonloppu taitaa olla vaan parasta sinnitellä kevyesti tai paukahtaa ekat plussat. Ei, niitä en halua!! Elien kuntosalia, tänään tarkoitus päästä lenkille. Kaipa tämä tästä...
Emo
Olin ennen aina selkeästi kokoa 40 ja pidin sellaisista vaatteista, jotka eivät purista vaan ennemminkin ovat löysähköjä. Silloin painoni vaihteli jossain alle 70kg, ei koskaan yli vaan ennemmin pari kiloa alle. Joka tapauksessa vyötärö oli reilusti alle 80cm, lähempänä 75cm...
Sitten kun " kasvoin" kokoon 42 (esikoisen jälkeen), oli painoa 75-78kg ja vyötäröä 80cm hujakoilla. Nyt yli 80kg painossa 42 koko mahtuu päälle vain stretchinä ja kesäksi ajattelemani 42-koon caprit jäivät haaveeksi vain :( Omaa laiskuutta.
Katti taitaa olla minua pari senttiä lyhyempi (jos oikein muistan) eli kaipa se vaikuttaa kokoon jollain lailla... mutta suuntaa-antavana nuo mitat :)
Ärsyttää muuten, kun minullekin jo huomautellaan (naiset), että mistä meinaan haluamani 10kg pudottaa!! Hitto, onhan tätä massaa, vaikka ja kuinka - 10v takaiseen jopa 20kg enemmän!!
Äh, tulipahan purettua ;-)
Emo
Muutama sana pitkästä aikaa....
Kiitoksia vaan tsempeistä kaikille jolta niitä on tullut! On se oikeasti tosi hyvä pudotus tuo 2kiloa, mutta totuus on, että en usko, että se sitä edeltävä nousu yli kahdeksankympin oli oikein totta, eli nesteitä siellä vaan kummitteli. Näin tämä paino jojoilee hiljaista tahtia alspäin, aika jännä tämä jatkuva jojo-liike.........
Tuosta koosta vielä, mä olen sellainen leveäperseinen ja pienirintainen päärynä, eli paidat on tällä hetkellä kokoa 40-42 ja housut sitten useimmiten kokoa 44, pituutta on 174 eli ehkä se sitten vähän tasantuu- toivottavasti=)
Tällä hetkellä mulla on jalassa ellokselta tilaamani mustat pillifarkut (stretch-mallia), olen ihan innoissani tästä tämän hetkisestä muodista, se sopii mun kropan malliin nappiin, eli kapeita housuja pitkiin tunikoihin yhdistettynä. Sitten kun saan nämä viimeiset kilot vielä pois koristan asuani tiukalla vyöllä!!! Seuraava tavoite vaatteissa olis saada ne 42 kokoa olevat housut, sitten alkaa sopimaan jo kaikenmalliset housut paremmin.
Tämä viikko on mennyt mainiosti, mun työtilanne on tosi kiireinen, mutta ehdin kyllä lenkille eilen lasten nukkumaanmenon jälkeen. On ihanaa kun ilma taas viilenee, mä nautin niin viileistä syys-illan lenkeistä, juokseminen sujuu kuin siivillä!
Sisunaisilla näyttää olevan kiva tsemppi päällä, kyllä nämä kilot tästä lähtee jokaiselta, kunhan vaan jaksetaan roikkua täällä eikä anneta periksi-hiljaa hyvää tulee!
Ororo
olikos se nyt ororo (vitsi että osaa olla huono muisti..justhan mää sen puoli minuuttia sitten luin..) joka sanoi että on päärynä.. No minä kans!
Eli pienet rinnat (ainakin suhteessa) ja helkkarinmoiset reidet ja perse.
Olenki miettiny, että mistä kummasta johtuu että monestikin ihmiset arvaa ainakin sen kymmenen kiloo liian vähän mun painoksi. Mut nähtävästi se johtuu just siitä että mun yläkroppa on suhteessa pienempi ku alaosa.
sen takia ärsyttää just jotkut asukokonaisuudetkin, kun niissä joutuu ostaa aina eriparia ylä ja alaosan. Yläosa on ehkä kokoa 44, jopa ehkä 42. Mut alaosa onkin sit 48!! tai joskus hyvällä tuurilla (ja mallilla) 46:kin menee..
(ja oikeastaan nyt on alkanu nekin mahtuu jo..)
Kiloista viis, mut mulla tavoitteena olis joskus mahtua koon 42 housuihin!! se olis mulle se juttu. ehkäpä jonain kauniina päivänä.. (tai no, kyllä mulle kelpais vaikka se kunnon myräkkäkelikin, kunhan vaan mahtuis ne housut)
saas nähdä tuleeko reissusta mitään.. meillä auto hajosi.. toinen kyyti ehkä olisi, mutta nyt riippuu enää saisko lapsille hoitajan niin kerkeis siihen toiseen kyytiin mukaan..
N *jännityksen ja ärsytyksen kourissa*
Jee, selätinpäs sen pikku vilustumisen! Eli ei se tautia poikinutkaan, onneksi :) Tai ainakin luulen vahvasti niin.. Lenkille en taida tänään mennä kun sataa, saa nyt nähdä.
Tulin vaan vilkaisemaan ja täällähän on mielenkiintoinen vartalonmuoto&vaatekoko-keskustelu meneillään, johon itsekin osallistun mielelläni. Minusta nykyisin nuo vaatekoot heittelevät tosi rajusti valmistajan mukaan. H&M:llä ainakin mulle käy vaatekappaleesta riippuen S/M/L kun siellä taidetaan persmitalla mittailla niitä kankaita vaatetta tehdessä.
Minun vartalo on semmonen maha-lantio-keskitteinen eli muuten olen ihan sopusuhtainen, mutta lemmenkahvat ja mahasäkki on ne pahimmat hirvityskohdat minussa!! Yäk! Tykkään pitää hyvin istuvia vaatteita sekä väljiä vaatteita. Minusta mautonta on juuri jos on liian pienet vaatteet päällä. Koitan välttää pukemasta liian pientä päälle, en halua tursuta ulos paidastani/housustani ja silleen helposti käy tällaisten jenkkakahvojen kans, jos ei ole tarkkana! :( Nyt mulle menee neuleet/peruspaidat koko M, mutta malliltaan tiukemmat paidat saa olla L ja farkut 38-40. Stretch housuja (only/vero moda) mulla on parit ja niissä koko 36 on hyvä. Mä olen mestari pukeutumaan niin, että näytän mahdollisimman hoikalta, heh vuosien myötä opittu " piilottelun taito" :D
Katti, me kun ollaan samanpituisia (sinun vartalotyypistä en tiedä) niin mulla muuttui vaatekoot näin painon muuttuessa housun koko/paidan koko ...Jos haluat vertailla...
83kg = 42-44/XL
78kg= 40-42/L
76-74kg= 40/L
72kg= 38-40/L
68kg= 38/M(L)
Meinasinkin laittaa huutonettiin just nuo minun 42-44 vaatteet huutoon kun ostin ne tän vuoden alussa ja nyt ovat isoja.. Mutta mie pullistun kuitenkin seuraavan raskauden aikana yhtä paljon niin en tiiä kannattaako myydä :(
Nyt tuli vieraita, joten eipä tässä muuta kun kevyttä loppuviikkoa naiset! :)
~Henniina
eli pakko osallistua. Mä oon vähän joka paikasta pyöree, mut kyl ne suurimmat kilot on kertynyt vatsaan ja reisiin. Yläosasta kokoa 42 ja housut hameet vaihtelee välil 40-44. Ihan valmistajasta riippuu. Sillon 10kg laihempana vuosi sitte, mahtu kyl 38-40. Vatsa on mun kompastukseni, taitaa ympärys olla yli 90cm, hyi hitto.. eli siit täytyy päästä eroon..
siihen pitää minunkin kantaa korteni.
Eli painon ollessa pahimmillaan (95 kg) alkoi vaatekoko 44 muuttumaan 46:ksi. Tuossa vaiheessa alkoi dieetti.
Tällä hetkellä mahtuu 42, tosin housujen osalta ne ovat vielä suht jämptit.
Eli itse olin yllättynyt, ettei vielä 42 ole " sopiva" .
Minä olen 178 cm pitkä ja minulla on pitkät kädet, joten hihojen suhteen 40 ei tule koskaan kysymykseenkään, 42 on siinä rajamailla. Tosin riippuu tietty vaatteet valmistajasta.
Vartalo on sellainen tasapaksu. Pienen rinnat, jotka vaan kutistuu ja kutistuu. Olisi edes sen verran isommat rinnat, että vatsa jäisi sen alle piiloon, mutta pyh. Sitä mukaa jos vatsa pienenee, menee rinnat kasaan kahta nopeammin ja edelleen vatsa pömpöttää.
Toivoisin kohta mahtuvani kunnolla 42:n vaatteisiin.
Mulla on vasta perjantaina treffit puntarin kanssa, mutta tiedän jo että ei hyvää seuraa.. jotenkin on nyt hukassa. Kaikenlaisia lisä stressejä toi tämä syksy tullessaan ja kun olen mielialasyöppy niin sit tulee tungettua vaikka mitä kitusiin, vaikka ei se mitään auta tulee vaan vielä huonompi olo. Meillä poika joutui vaihtamaan hoitopaikkaa nyt syksyllä ja se on aivan kamalaa itkee ihan hirveästi ja roikkuu jalassa eikä halua mennä. Nyt on sitten tullut uniinkin eli herää keskellä yötä ja huutaa aivan hulluna että en halua hoitoon älä äiti tee tätä mulle:( ja mulla on niin kamala olo että en tiedä kuinka kauan jaksan.. Joutui nyt menemään päiväkotiin eikä viihdy siellä yhtään. Entisessä hoitopaikassa ei ollut ongelmia. Mutta toisaalta en ihmettele, koska entisessä hoitopaikassa (ryhmis) hoitajat olivat niin " lämpöisiä" tätejä ja täällä uudessa tiukkapipoinen lastentarhanopettaja jolla on niin kirjasta otetut mallit ja sääntöjä sääntöjen perään eikä edes ota lasta aamulla syliin ku itkee vaan sanoo tiukkaan sävyyn että ei sinulla ole mitään hätää kaikki muutkin istuu jo syömässä eivätkä itke..pah sanon mä
Anteeksi pitkä vuodatus aiheesta joka ei tänne kuulu, mutta pakko on saada johonkin purkaa.
Yritän nyt pitää syömiset kurissa vaikka varmaan siitäkin huolimatta ilmoitan perjantaina plussaa. Puntari näytti tänä aamuna melko hurjia lukemia:) Plaah, kyllä masentaa taas jotenkin kaikki asiat.
Mutta tsemppiä teille muille oikein paljon
Ahdistunut pointzi