Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos saisit aikakoneen rajattomaan käyttöösi?

Vierailija
26.08.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle exälle järjestäisin maanpäällisen helvetin,.

Vierailija
2/7 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit tahtoisin käydä itse tsekkaamassa kävikö erinäisten uskontojen perustajille kaikki todellakin niin kuin väitetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin niin kauan, että kaikki menisi hyvin.

Ekana palaisin ihan alkuteiniakoihin ja jättäisin tyhmyydet tekemättä = keskittyisin kouluun. Paljon muutoksia ihmissuhteisiin... Mutta tietenkin tahtoisin tietää silloin sen mitä tiedän nyt. Ai että se olisi ihanaa!

Saisin tehdä kaiken uudestaan! Ja voi miten paljon asioita muuttaisinkaan... Nyt yritän minkä kykenen muuttaa kaiken parhain päin, mutta vaikeaa se on. Tässä todellisuudessa.

Vierailija
4/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhosen siipi pelottaa.

Vierailija
5/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota nyt olen elänyt 44-vuotta. Olen ihan tyytyväinen kaikkeen, mutta menneisyyden mysteereitä voisin käydä tutkimassa...;) Vaikka kurkistamassa, kuka oli salaperäinen rautanaamio Ranskassa...;)

Tai millaisia ne dinosaurukset olikaan elävinä... Ja laskeutuiko se ihminen sieltä puusta alas ja milloin!

Vierailija
6/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen hetkeen, kun päätin soittaa exälleni ja palata tämän luokse.

Soittamisen sijaan heittäisin puhelimen mereen ja istahtaisin aamuauringossa puiston penkille hengittämään rauhallisesti.

Vierailija
7/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ois hääviä, kun kävis vähän rukkaamassa menneisyyttä ja sitten palais takaisin tähän päivään ja oliskin jo kuollut. :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan