Lue keskustelun säännöt.
Kuinka moni jaksaa roikkua av:lla vielä tähän aikaan? Käsi ylös.
Kommentit (3)
Avasin sit miehen kaljan ja tulin nettiin roikkumaan ja odottelemaan että alkaisi nukuttaa uudestaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mut on äskettäin leikattu ja haavat on vähän kipeet. Otin tossa särkylääkettä ja odottelen nyt että se vaikuttas.
Ja viinilasi just hurahti kivasti paahan, joten av on just sopiva paikka mulle just nyt.