Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni jaksaa roikkua av:lla vielä tähän aikaan? Käsi ylös.

Vierailija
26.08.2007 |

Minä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viinilasi just hurahti kivasti paahan, joten av on just sopiva paikka mulle just nyt.

Vierailija
2/3 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin sit miehen kaljan ja tulin nettiin roikkumaan ja odottelemaan että alkaisi nukuttaa uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on äskettäin leikattu ja haavat on vähän kipeet. Otin tossa särkylääkettä ja odottelen nyt että se vaikuttas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi