G: Kamalin nimi minkä olet kuullut jollain lapsella OIKEASTI olevan?
Itse tiedän pojan nimeltä Ukko (ikää 2v). Hyi yök!
Kommentit (88)
Tyttöjen nimistä kaikkien c:lla väännettyjen ohella nuo Nikitat ja Lolitat on järkyttäviä ja kasari J:lla alkavat nimet ylipäänsä. Poikkeuksena Juulia tai Julia tai Johanna.
mulle tulee mielleyhtymä- viiraa päästä tms.
Poikien/miesten nimistä: Jorma ja Kullervo.
Vierailija:
Poikien/miesten nimistä: Jorma ja Kullervo.
Tunnen veljekset nimeltä Jorma ja Kullervo. Ovat kyllä aikuisia jo ja fiksuja menestyneitä miehiä. Siihen aikaan kun saivat nimensä ei tieten ollut nykyisiä mielleyhtymiä vielä keksitty...
Ne on nämä:JERMU JA TINKA
Aivan karseat!!!!
omalle lapselle antaisi...makuja on monia..
vanhemmat olivat vielä oikeen miettineet mahdollisimman erikoista nimeä. Jenna ja Jessica ovat myös selkäpiitä karmivia! Tai ylipäätään kaikki nimet mihin on väkisin ympätty cee...
inhokkeja: karita, marita, minna, neea, noora, tia, nia, päivi, jaana, jutta, krista, crista, pirita, atte, jali, miro, nico, jami, jasmin, jennika, ona, netta... onhan noita.
leevi ja veeti nimistä en pidä
ja nico on paha, kun on suomalainen perusvirtanen sukunimi
kiia
tuisku pojan nimenä
ja karla, ja rock =)
Lopuilla ystävieni lapsilla onkin muotinimet, ja ne on kaikki haukuttu moneen kertaan tällä palstalla lyttyyn yksi toisensa jälkeen.
Eli ihan sama, jos laitetaan koko almanakka tähän.
Karla Karmala (isän sukunimi) vai Karla Koriseva??
Jos ei osaa sanoa ärrää niin huhhuijaa.
Sen sijaan minun inhokkini on se Nico.
Arttu - narttu. Ruma nimi ja kauhea mielleyhtymä
Vierailija:
Karla Karmala (isän sukunimi) vai Karla Koriseva??Jos ei osaa sanoa ärrää niin huhhuijaa.
se Frans (maisterinpoika) Frangen!
Finni!
Tuolta se ainakin kuulosti, tytön nimi siis. Eivät kyllä olleet suomalaisia, mutta kuiteski...
Vierailija:
Arttu - narttu. Ruma nimi ja kauhea mielleyhtymä
Tiedän lapsen,jolla se nimi. Sitten tämän veljellä ja pikkusiskolla ihan tavalliset ja siedettävät nimet.