Vaikka lounaslistat ovat kaikkialla näkyvissä niin silti...
Silti tullaan kysymään, että "Eikö olis mitään muuta ku oon tolle ja tolle allerginen.".
Ei 🤦ttu...
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei asiakaspalveluun pysty, kannattanee vaihtaa alaa.
Listalla näkee ihan selvästi mitä on ruokana.
Kysyvä ei tieltä eksy. Yleensä on osattu tarjota sitä muutakin. Kerran jopa naureskeltiin etten itsekään söisi. Sitä kutsutaan asiakaspalveluksi, että osataan tarjota myös niitä vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei asiakaspalveluun pysty, kannattanee vaihtaa alaa.
Listalla näkee ihan selvästi mitä on ruokana.
Kysymyksessä ei varmaan sitten ole oikea ravintola, jos mitään muuta ei saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei asiakaspalveluun pysty, kannattanee vaihtaa alaa.
Listalla näkee ihan selvästi mitä on ruokana.
Hyvällä lounaspaikalla on aina myös se ässä hihassa. Tervetuloa rohkeasti kysymään.
T. Hamind
Mikä tuossa on ongelmana? Ihan hyvin voit vastata kysymykseen, että ei ole muuta. Silloin asiakas tietää mennä jonnekin toiseen paikkaan. Olen mäkin kysynyt esim kahviloissa, saako jotain tiettyä juttua laktoosittomana. Jos ei, menen jonnekin muualle, mutta jos sanovat kyllä, tilaan sen.
Vähän sama kun jos laittaa lapun, jossa ilmotetaan että "tuotetta x ei ole toistaiseksi saatavilla" niin asiakkaat silti kysyvät "tuossa lapussa lukee, että x:ää ei ole saatavilla, ihanko oikeesti ei oo?" Eiku huvikseen vaan laitettiin se lappu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei asiakaspalveluun pysty, kannattanee vaihtaa alaa.
Listalla näkee ihan selvästi mitä on ruokana.
Kysymyksessä ei varmaan sitten ole oikea ravintola, jos mitään muuta ei saa?
Kolme eri ruokaa esillä. Kolme!!
Duunissa tehdään lounasta erään yhdistyksen jäsenille (n. 30 hlöä) yleensä hävikkiruuasta tai rahaa saa mennä mahdollisimman vähän. Vaihtoehtoja ei ole. Lounaat lukee listassa ja sen mukaan toimitaan päivittäin.
Päivittäin kysymykset: "eikö ole mitään muuta?" Ei ole edelleenkään. Se on se mitä on saatu kasaan. esim kasvissosekeitto, sämpylä ja joku jälkkäri. "eikö ole lihaa?" - no, ei ole. Lasagne - "onko siinä valkosipulia, mä en tykkää siitä, saisko ilman?" - paha ottaa pois tässä vaiheessa.
Parhain oli eräs lady, kun vaati, että aletaan tekemään ruuat kokonaan ilman pippuria, kun hän ei tykkää siitä. Ainoa, jota ei ole kyllä enää nähty lounasjonossa.
Yleensä ravintolat mielellään pitää kiinni asiakkaista ja yrittää vastata toiveisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei asiakaspalveluun pysty, kannattanee vaihtaa alaa.
Listalla näkee ihan selvästi mitä on ruokana.
Kysymyksessä ei varmaan sitten ole oikea ravintola, jos mitään muuta ei saa?
Kolme eri ruokaa esillä. Kolme!!
Kolmen ruoan laittaminen esille on iso homma. Taitaa asiakas vain tahallaan kettuilla.
Palstalle on ilmaantunut lounasravintolahullu.
Jos ei asiakaspalveluun pysty, kannattanee vaihtaa alaa.