Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa yhden lapsen kanssa :)

Vierailija
19.07.2007 |

Siis täytyy nyt hehkuttaa, että meidän koliikki- ja allergia-vauvasta on kasvanut mitä ihanin 3 vuotias poitsukka:) Uhmaa on ja tietenkin kaikkea muuta asiaan kuuluvaa, mutta en voi muuta sanoa, että kyllä on ollut niin ihana kesä tuon pikkumiehen kanssa, että:) Olen siis ollut lomalla koko kesän ja ihan oikesti on tuntunutkin lomalta:) Tänäänkin käytiin aamulla uimahallissa uimassa ja oltiin äsken monta tuntia shoppailemassa:)

Olen aina halunnut kaksi lasta, mutta jotnekin tuntuu, että miten tätä paketti jaksaa ruveta taas kokoomaan uudelleen, kun jonkinlainen tasapaino on saavutettu??? (tosi parisuhde ei voi kovinkaan hyvin)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden lapsen kanssa =) Kolmevuotiaan ja yksivuotiaan. Hyvin onnistuu, ja loma tuntuu lomalta myös äidin mielestä, vaikka muita aikuisia ei olekaan reissussa mukana (yh olen).

Onneksi meillä ei ole ollut koliikkia eikä muitakaan itkuja just ollenkaan. Uhmaikäkin tuntuu ohittaneen meidän aurinkoisen esikoisen lähes tyystin. Ajoittain hieman uhittelee, mutta on niin huvittava uhmassaan, ettei se äitiä haittaa.

Vierailija
2/2 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähipiirissä on paljon juuri tuolla ikäerolla lapsia, ja tuntuu että niiden elämä on aikamoista kaaosta;( Eivät todellakaan lähde yksin lapsen kanssa puistoa pidemmäksi... Sun lapset taitaa ollakin aika helppoja... meidän poitsu ainakin saattaa huutaa parikin tuntia, jos ei mene mielensä mukaan (eikä todellakaan anneta periksi), että eipä siinä paljon enää jaksa huvittua;)

Mut ihanaa että sulla menee niin hyvin lasten kanssa, vaikka olet yksinkin:) Aurinkoista kesää:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla