G: Kamalin nimi minkä olet kuullut jollain lapsella OIKEASTI olevan?
Itse tiedän pojan nimeltä Ukko (ikää 2v). Hyi yök!
Kommentit (88)
Mun mielestä se ei ole edes nimi, vaan pelkästään kaksi kirjainta peräkkäin.
Eikö se herätä konnotaatioita pilvenpolttoon? Nimi ei kuulosta rumalta, mutta silti Hampus=Hamppu?
Vierailija:
Eikö se herätä konnotaatioita pilvenpolttoon? Nimi ei kuulosta rumalta, mutta silti Hampus=Hamppu?
Se on minulle poikamainen nimi siinä missä Rasmua tai Magnuskin. :)
En muista numeroani.
nimiä.
Prinsessanimistä en myöskään pidä. Anne ja Jari Hedmanilla on Bella-Fia niminen tytär ja nimi on minusta yöksyöks, vaikka lapsihan on tietysti ihana ja syytön nimeensä :-)
En taida osata nimetä yhtä ja ainoaa karmeinta kuulemaani nimeä. Paljon on nimiä joista en pidä, mutta ehkä sitä karmeinta ei ole tullut vielä vastaan.
Vierailija:
1960-79
On sisko, jonka nimi on Irkkuli. Siis tämä on tosi ja jär-kyt-tä-vää!
Kuuno ja Taavi. Tiedän molemmat lapsiparat.
Itse en viitsi edes ajatella tällaisia asioita. Mutta että Ukko, Elmo ja Siirikin olisivat rumia nimiä. Aivan ihania. Voisivat olla lasteni nimet.
Lisäksi KAAPO on aivan karsea, samoin NIILO ja TAAVI tai joku SAMI
Tuokin Niilo! Ja esimerkiksi Juuli. Ukkoakin olen oppinut ymmärtämään vaikka vielä muutama vuosi sitten en voinut sitä pienen pojan nimeksi käsittää.
niin pienelle pojalle, kuin vanhalle vaarille :)
Tulee mieleen hylje tai joku kalja huljasta
pojista Mico ja Nico.
Aava on myös karsea nimi, tulee mieleen joku wanna-be-luomuhörhö Tammisaaresta.
Kirmo (eli siis ihan suomalainen), Aslak, Ottu, Lumikki ja Bambi (ovat siis kaksosia).
Taisto, Ukko, Eemeli, Aapeli -tyylisissä nimissä on potkua! Mutta en oikein lämpene vaikeasti taivutettaville nimille kuten " Eliel" tai " Tiitus" .
suomessa ei ole kuin yksi Orkkuli ,Kerttulin sisko. Olen ollut joskus tuon kerttulin kanssa tekemisissä.
On mielestäni omituisesti yleistynyt, eikö nykyään tunneta kansanperinneloruja? Nuutti-pukki toi risuja repussa tuhmille lapsille. Paha-Nuutti joulun viepi. En antaisi omalle pojalle nimeksi.
Kiia, Elmo, Siiri, Martta, Niilo, Ella... ihania!! en vain voi ymmärtää, kiia on mielestäni maailman kaunein...
- omasta mielestä rumia nico, jannica ym. mukahienot, en myöskään pidä juulia, jasmin tai monistakaan j-nimistä. myös tosi tavalliset miesten/poikien nimet esim. pekka, antti, ville, ei kolahda vaikkeivat varsinaisesti rumia olekaan. tuntuu mielikuvituksettomalle...
Harmi kun tuli tuhlattua kissalle. :)