Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

samanikaiset (7v) lapset, toinen hoitaa pikkusisaruksiaan, kun aiti tekee aamun navettahommat, toinen ajetaan autolla kouluun aidin tyomatkalla, jotta ei varmasti joudu olemaan

Vierailija
19.08.2007 |

yksin kotona. Ääripäitä, kumpi lienee viisaampaa?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nyt 10-v. tyttö on jo muutaman vuoden ollut luotettava ja omatoiminen ja osaa hetken verran katsoa pienempien perään, jos on tarve.

Vuotta nuorempi siskonsa taas on aina ollut enemmän aikuisessa kiinni ja on sitä oikeastaan enemmän kuin sitten taas eskari-ikäinen nuorimmainen. Tuon yhdeksänvuotiaan huomaan ei oikein voi jättää häntä itseäänkään saati sitten pienempiä.

Vierailija
42/43 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

talosta riippuen 5-7 aikaan. Jotkut myöhemminkin. Sehän on että minkälainen rytmi heillä on. Navetta sijaitsee yleensä ihan siinä kotipihassa eikä kilometrien päässä. Siinä pääsee katsomaan vähän väliä mitä sisällä tapahtuu.

Minusta varmaan pitäisi tehdä sitten lastensuojelu ilmoitus. Minä jätän lapset nukkumaan sen tunnin ajaksi sisälle! Vai pitäisikö minun raahata ennen kuutta lapset sängystä väsyneenä navetalle kiukuttelemaan? :)Minulla kyllä lapset ovat 7kk-3v ikäisiä. (2 lasta) ja molemmat nukkuvat siihen 08.00 asti. Joten hyvin ehdin menemään kuudeksi navettaan ja seitsemän aikaan olen jo pois.

No, meillä ei kyllä ole lypsykarjaa, joten helppo on käydä. Mutta lypsytilallisetkin takuuvarmasti pystyvät välillä käydä katsomassa tilanteen.

ps. Missä niitä peräkamaripoikia on? ;)

Tähän verrannolista voisi olla esim. että äiti lähtisi päivällä shoppailemaan lähikauppaan tunniksi, kun "ei meidän lapset ihan varmasti herää sinä aikana". Ja se on tosi, että 3-v voi kyllä touhottaa kotona vaikka sun mitä, ilman, että kuuluu pihaustakaan. Mä en kyllä uskaltaisi moista tehdä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopuksen kanssa voisi onnistua ensimmäinen... lapsissakin on eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi