Lue keskustelun säännöt.
K: mitä kahvia teillä juodaan?
19.08.2007 |
Meillä juodaan Meiran reilun kaupan kahvia ;) entä teillä?
Kommentit (4)
Yleensä Lidlin, reissusta ostetaan papuja ja jauhetaan sitten kotona.
Tavallista kahvia ei juoda, se on pahaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Juhlamokka, Presidentti tai Kulta Katriina. Gevaliakin on ok. Muut merkit ei nappaa.
Parisienneä. Ja välillä tummapaahtoista Pressaa.
tietysti pauligin