Jääkiekkoilijan vaimo vastaa kysymyksiin
Kommentit (61)
onko sillä mittää vällii mite kukaki kirjottellee?
jääkiekoilijan vaimolla ei varmana ole aina heleppoo, mutta onnellinen kyllä miehestähäs oot. ja työtähhä sekki tekkee, iha samalla tavalla ku muut.
onneksi itse en lähtenyt vaimoksi asti! Huh
Viittaan aiempaan vastaukseesi jollekin kirjoittajalle. Eikö se jääkiekon pelaaminen ole miehesi ammatti, miksi se sinusta tekee ihmeellisen?
sainpas hyvät naurut,
tää oli provo ja mä olen äidinkielen maikka.
T. AP
esiintyy täällä jääkiekkoilijan pikku vaimona.
Sorry, kohta se jätkä sut jättää, kunhan on pannut sua tarpeeksi, ja löytää jonkun vielä tyhmemmän!
Vierailija:
sainpas hyvät naurut,tää oli provo ja mä olen äidinkielen maikka.
T. AP
Vain jääkiekkoilijan tyhmä blondivaimo yrittää peitellä mokailujaan näin.
älyttömän hyvännäköinen ja mukava mimmi. Tämä ajatus perustuu siihen, että heillä on yleensä varaa valita. Sit täällä on nää päärynävartalo pikkuäidit kateellisena jeesustelemassa.
Vierailija:
esiintyy täällä jääkiekkoilijan pikku vaimona.
Sorry, kohta se jätkä sut jättää, kunhan on pannut sua tarpeeksi, ja löytää jonkun vielä tyhmemmän!
Olette kateellisia ihmisiä ettekä tunne ollenkaan jääkiekkoilijoita ettekä heidän perheitään.
niiden, jotka arvostavat sivistystä, tuskin on.
Kyllä sitä voi olla sivistynyt muutenkin.
Vaan typerimmät ja rumimmat akat jaksaa jauhaa jostain kirjoitusvirheistä.
jotka ovat myös fiksuja. Itselläni on ilo kuulua tähän viehättävään luokkaan.
T: Jalkapalloilijan vaimo eli ap:n kohtalotoveri
Ps. Minua olisi kiinnostanut IHAN oikeasti ap:n vastaukset
(Ps. en tiedä onko AP sama ihminenkäänkuin alkuperäien ap...eli kuka on tuo " AP äidinkielenopettaja" ).
Ps. Hyvää illanjatkoa jokatapauksessa kaikille!
Laura mieleen, onnea poikavauvasta!
Vierailija:
Viittaan aiempaan vastaukseesi jollekin kirjoittajalle. Eikö se jääkiekon pelaaminen ole miehesi ammatti, miksi se sinusta tekee ihmeellisen?
numero 36
kyllä se on mieheni ammatti ja ei en ole väittänytkään että se minusta sen kummempaa tekisikään.
Ihan totta, opettele kirjoittamaan. Annat auttamattoman tyhmän kuvan.