Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin seksiin liittyvä salaisuutesi?

Vierailija
15.08.2007 |

Jota et ole kertonut puolisolle, parhaalle kaverille, et kenellekään. :) Vai jaatteko kaiken? Tähän saa nyt listata kaikenmaailman perversioita, mutta galluppi ei koske siis fantasioita vaan tosielämän kokemuksia.

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntematta syyllisyyttä että rikkoisin perheitä. kyllä se syy on siinä miehessä (tai sen vaimossa) :)

Vierailija
22/119 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on fistattu perseeseen

Ainakin EX-mies väitti niin tehneen kun olin sammunut sänkyyn

No ainakin perse oli hellänä seuraavan viikon

Puhuko totta vai EI???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on iso, ihana, kiihkeä rakastaja ulkomailla. Ja myös Suomessa noita nuoria poikia, joitten kanssa on kiva harrastella kaikenlaista, mikä taas olisi aviomiehelle kauhistus ja epänormaalia. :D

Joo, ja myöskin se, että eka lapsemme sai alkunsa " vahingossa" , kun tahdoin kovasti lapsen yms.

Vierailija
24/119 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään naiskaverin ystäviä tulee autettua heidän " sänkyongelmissaan" . Eli mies ei tyydytä, on matkoilla, ei kiinnosta, jne. Näin ollen itse sitten hoitelen asian pois päiväjärjestyksestä heidän kanssaan.

Mutta täytyy sanoa, että mikään ei ole niin halukas kuin naimissa oleva ja puutteessa elävä nainen :) Ovat melkoisia petoja sängyssä.

Vierailija
25/119 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut kymmeniä ukkomiehiä!

Kaverillani on jopa lista ukkomiehistä, kenen kanssa se on touhunnut ja lähes kaikista kuvakin " arkistosta" . Ja monenkaan vaimo ei tiedä yhtään mitään!

Vierailija
26/119 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka on viettänyt aika hurjiakin seksiseikkailuja toisten miesten kanssa, jopa miehen kaverin kanssa.

Kun ei vaan seksi luista kotona, pakkohan sitä on jostain saada.

Vierailija
27/119 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemattoman miehen kanssa.

Vierailija
28/119 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARSINKIN siitä syystä, että tämä tuntematon mies todennäköisesti tallentaa esityksesi ja laittaa koko pätkän yleiseen imutukseen, hehehehhehhee. Toivottavasti myös naama näkyy. Tällaiset webkamera-orkut ovat just niitä kiihottavimpia ja aidoimpia. Kulli jäykistyy jo ajatuksesta.

Vierailija:

30 lisää vielä että olen myöskin harrastanut nettiseksiä webkameran kautta

tuntemattoman miehen kanssa.

Vierailija
29/119 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän avioliitossa ihanan naisen kanssa, meillä on iso perhe, ihania lapsia ja elämä muuten raiteillaan. Seksiäkin nykyään on, tosin vaimoni ehdoilla.

Salainen rakastajattareni on hurmaava uranainen, äiti hänkin, ja hänen kanssa saan harrastaa joskus harvoin sellaista fantastista seksiä josta oikeasti nautin!

Vierailija
30/119 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen nainen ja mulla on ihana rakastaja. fantastista seksiä, mutta liian harvoin ;). molemmilla perhe.

Vierailija
31/119 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten äiti, perheen peruspilari ja esimerkki lapsille. Perse pystyssä räkä poskella mutakuonojen naitavana tai sitten naapurin huoripukin panopuuna. On se vaan hianoo!

Vierailija
32/119 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lasten äiti, perheen peruspilari ja esimerkki lapsille. Perse pystyssä räkä poskella mutakuonojen naitavana tai sitten naapurin huoripukin panopuuna. On se vaan hianoo!

tosi hianoo joo! vai oletko se petetty pienimunainen isukki?

Vierailija
33/119 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä pillastuu kun saa lukea totuuden itsestään :)

Vierailija
34/119 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja vielä pillastuu kun saa lukea totuuden itsestään :)

mun suurin salaisuus ei ole rakastaja tai mutakuonopano... reagoin vain muuten. :)

Vierailija
35/119 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin panna kaikkia työpaikkani naisia, ja osaa olen pannutkin.

Vierailija
36/119 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakun runkkaan työnnän myös sormet omaan perseeseen mutta en uskalla kertoa tätä vaimolleni kun pelkään että hän leimaa minut jotenkin homoksi.

Lisäksi harrastin yhdessä saunaillassa kahden naisen kanssa kimppakivaa enkä ole tätäkään kertonut vaimolleni. Siinä toinen nainen työnsi sitmet minun sisään veivatessani toista kakkoseen ja innostuin asiasta, laukesin melkein saman tie!

Vierailija
37/119 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakun runkkaan työnnän myös sormet omaan perseeseen mutta en uskalla kertoa tätä vaimolleni kun pelkään että hän leimaa minut jotenkin homoksi. 
Lisäksi harrastin yhdessä saunaillassa kahden naisen kanssa kimppakivaa enkä ole tätäkään kertonut vaimolleni. Siinä toinen nainen työnsi sitmet minun sisään veivatessani toista kakkoseen ja innostuin asiasta, laukesin melkein saman tie!

Vierailija
38/119 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi harrastin yhdessä saunaillassa kahden naisen kanssa kimppakivaa enkä ole tätäkään kertonut vaimolleni. Siinä toinen nainen työnsi sormet minun sisään veivatessani toista kakkoseen ja innostuin asiasta, laukesin melkein saman tie!

Vierailija
39/119 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan! Tykkään saada naiselta peppuun! M 27

Vierailija
40/119 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 vuotias nainen ja neitsyt, en ole ikinä edes suudellut ketään. Pelkkä ajatuskin seksistä ällöttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan