Suurin seksiin liittyvä salaisuutesi?
Jota et ole kertonut puolisolle, parhaalle kaverille, et kenellekään. :) Vai jaatteko kaiken? Tähän saa nyt listata kaikenmaailman perversioita, mutta galluppi ei koske siis fantasioita vaan tosielämän kokemuksia.
Kommentit (119)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:50"]Olen 30 vuotias nainen ja neitsyt, en ole ikinä edes suudellut ketään. Pelkkä ajatuskin seksistä ällöttää.
[/quote] Miksi sitten pyörit seksipalstalla?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:50"]
Olen 30 vuotias nainen ja neitsyt, en ole ikinä edes suudellut ketään. Pelkkä ajatuskin seksistä ällöttää.
[/quote]
oletko minä? t. milli
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 02:04"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:50"]
Olen 30 vuotias nainen ja neitsyt, en ole ikinä edes suudellut ketään. Pelkkä ajatuskin seksistä ällöttää.
[/quote]
oletko minä? t. milli
[/quote]
en ole t sentti
Menetin poikuuteni 13-vuotiaana maalaistalon emännälle, jossa olin sen kesän töissä. Tai en saanut muistaakseni edes palkkaa työstä, mutta oleilin muuten. En ole tätä koskaan tunnustanut kasvotusten kenellekään.
M45
Mies 33v. En ole koskaan harrastanut seksiä tai seurustellut. En ole tätä kertonut kenellekään irl ja esim. opiskelu- ja työkavereille olen valehdellut seurustelevani tai aina välillä käyväni treffeillä vaikuttaakseni normaalilta.
Hmm, nykyinne kumppanini saattaisi säikähtää, miten monen miehen kanssa olen harrastanut seksiä (yli 100) Pitää kai minua kilttinä ja ujohkona naisena seksin suhteen. Sinkkuvuosina suhteita myös varattujen kanssa
Lähes kymmenen vuotta olen ollut uskollisena ja nyt on viikon sisällä tullut pantua vaimoa + kolmea muuta naista... Se on näköjään kun vieraan makuun pääsee niin ei osaa helposti lopettaa ;-)
Harrastin aikanaan rajua seksiä avopuolisoni kaverin kanssa pienessä hiprakassa. Otin hänet todella lujaa, Julia tykkäsi vaikka oli vähän mustelmilla kovan lattian vuoksi.
Toisinaan toivoisin pääseväni nussimaan hänet taas kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, nykyinne kumppanini saattaisi säikähtää, miten monen miehen kanssa olen harrastanut seksiä (yli 100) Pitää kai minua kilttinä ja ujohkona naisena seksin suhteen. Sinkkuvuosina suhteita myös varattujen kanssa
Hienoa!
Sille löytyy näin täällä, urheilusuomessa, sanakin:
..kierto-Palkinto! (joka spurtti-pojan, kainalossa;))
Joskus. Pyörinyt..
Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Mies 33v. En ole koskaan harrastanut seksiä tai seurustellut. En ole tätä kertonut kenellekään irl ja esim. opiskelu- ja työkavereille olen valehdellut seurustelevani tai aina välillä käyväni treffeillä vaikuttaakseni normaalilta.
Niin.
Onhan se vähän, aina vähän, sellaista:
.."hulluilla on halvat huvit" (sanontoja suomesta).
Onhan se kuitenkin, vähän hyvä asia: valehtelu?
Niin, ainakin (vähän ja tyhmää) täällä..
Vierailija kirjoitti:
Oletko munkki vai katolinen pappi?
Nuorena piereskelin nukkuvien nenään mädänlöyhkäisiä rokkapieruja. Sain kirouksia ja nyrkkiä perseeseen ja kerran jopa tosi kipeästi munilleni. Siihen loppuivat ylläripieruni.
Kaikki luulee että olen kiltti perheenäiti. Mutta oli kiihkeä seksisuhde työkaverin kanssa. Ja oon ollu muutaman parin mukana petipuuhissa. Enimmäkseen naisten välistä kivaa, vähän muutakin. Oon nähny monesti ku parit panee ja se on ollu kiihottavaa.
En ole ikinä kertonut vaimolle , että olen nuorena miehenä sekä ottanut, että antanut toiselle miehelle munaa suuhun. Kaiken lisäksi nämä olivat eri kaverit.
Sitä en kerro että käyn maksullisella muutaman kerran vuodessa, että saan esim käsihoidon ym. hyväilyä.
Juu antakaa tulla kuraa niskaan...olen luuseri...
Ukkomies+50
Olen "suostunut" suuseksivaihtariin. Antanut suikkarin vaihtarilla, että saan itsekkin suuseksiä.
Ja tämä siksi että mun mies ei kertakaikkiaan nuole minua, vaikka se olisi helpoin tapa saada vaimolle orgasmi. Ja mun mies tietää tämän.
Miten hitossa onnistuit panemaan itseäsi analiin? Kokeilin kerran mutta ei tullut valmista. Velttona ei ylety ja jäykkänä ei taivu sisään? Tekniikkalaji? Vai pitäisikö olla vettona pidempi?
Ehkä se että minulla on useita seksikumppaneita. Erosin pitkästä liitosta keväällä, kärsin aina huonosta seksistä. Tai ei se huonoa ollut kokonaan mutta ei sellaistakaan mitä halusin.
Nyt minulla on useampi vakipano ja nautin täysin siemauksin. Saan useita kertoja viikossa hyvää seksiä. Kukaan ei tiedä näistä, nämä kumppanit tietää ettei kukaan ole ainoa. Mutta tämä järjestely sopii kaikille kun ehkäisyt ja suojaukset kunnossa. Kaikki ollaan sinkkuja tahoillamme. Jokainen hyvällä tavalla erilainen.. meillä todella hyvät järjestelyt ja pidetään suht tiiviisti yhteyttä. Hyvin miellyttäviä miehiä jokainen.
Vierailija kirjoitti:
suuseksiä ekankerran 14- vuotiaana 15- vuotiaalta serkun kaverilta teltassa jossa oli edellä mainitut, olen " lesboillut" 8- vuotiaana serkkuni kanssa, naapurin setä käytti minua hyväkseen kun olin n 6, työnsi sormen pikkuhousuihini, en kärsinyt siitä vaan se oli kivaa. Ei kannata mennä tämän miehen perään, hautajaiset ovat huomenna.
Minuakin on naispuolinen lastenhoitaja käyttänyt hyväksi, kun olin n. 9-vuotias. Luki minun kanssa kirjaa yhdessä ja kun istuimme sohvalla vierekkäin otti esille penikseni ja alkoi hyväillä sitä. Kyseli, että tuntuuko hyvältä ja sano heti, jos tuntuu huonolta, niin lopetetan. En sanonut, kun tuntui jännittävältä ja hyvältä. Lopulta laukesin hänen hyväilyihinsä ja hän pyyhki paperilla pois sperman. Hän vannotti, etten kerro kenellekkään, enkä kertonut, kun ajattelin, että on taphtunut jotain kiellettyä. En kuitenkaan koe, että olis jäänyt minkäänlaisia traumoja. Ehkä lähinnä se, että seksuaalisuuteni heräsi melko varhain ja aloin masturboida melko runsaasti.
Minä en kerron kenelläkään parisuhteeni ulkopuolisista seksisuhteista ja syrjähypyistä. Niitä on vuosien aikana kertynyt aika paljon.