Suurin seksiin liittyvä salaisuutesi?
Jota et ole kertonut puolisolle, parhaalle kaverille, et kenellekään. :) Vai jaatteko kaiken? Tähän saa nyt listata kaikenmaailman perversioita, mutta galluppi ei koske siis fantasioita vaan tosielämän kokemuksia.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Tutun parin kanssa ollaan sekasaunottu useasti. Nelistään ei olla (vielä) seksiä harrastettu. Parin rouva ei tiedä että miehensä käy kylässä meillä myös yksin, kahteen mieheen annetaan vaimolleni hyvää seksiä. Toisinaan ovat myös kahdestaan, välillä jopa jossain reissussa nauttivat toisistaan.
Kuulostaa huimalta. Kertooko vaimosi tarkasti mitä tekevät kahdestaan? On varmaan tosi kiihottavaa katsoa kun kaverisi luvalla on yhdynnässä vaimosi kanssa ja laukeaa ? Vaimosi taitaa olla aika kiihkeää sorttia nainen?
Nimimerkki Tosi kateellinen
Kuulostaa huimalta. Kertooko vaimosi tarkasti mitä tekevät kahdestaan? On varmaan tosi kiihottavaa katsoa kun kaverisi luvalla on yhdynnässä vaimosi kanssa ja laukeaa ? Vaimosi taitaa olla aika kiihkeää sorttia nainen?
Nimimerkki Tosi kateellinen[/quote]
Kyllä kertoo aika paljon mitä ovat hommailleet kun ovat olleet kahdestaan, myös kaverin kanssa jutellaan mitä ovat tehneet. Tuskin kaikkea kertovat kuitenkaan.
On todella hienoa katsoa kun vaimo nauttii vapaasti kaverin kanssa, toki myös se että kaveri nauttii vaimosta kiihottaa todella.
Kiihottavaa kuviossa on myös se kun nelistään nähdään niin ajatus siitä että kaveri on saanut nauttia vaimostani on tosi hekumallinen eikä hänen vaimonsa asiasta tiedä.
Rouvalla oli suuri salaisuus, mutta meni kerran mölyttämään pikku huppelissa ja tartuin vihjeeseen, aloin tivata. Pala palalta kertoi kun ei enää muuta voinut. Oli kymmenisen vuotta sitten laivalle ystävien kanssa ja hollantilainen kundi liittyi seurueeseen, kenen kanssa juttu luisti niin että noin vain huomaamatta olivat kahden hytissä. Kaveri oli ollut tumma ja lihaksikas, minun vastakohta ja kielitaitoinen, puhui ainakin enkkua ja kieli taipui muutenkin. Munan koosta ei muista juurikaan, mutta käytti muka kortsu, rouva inhoaa kumia, hytti on epämukava paikka panemiselle, mutta tällä kertaa se ei ollut. Jutusta oli niin pitkä aika, kerroin sen vanhetuneen, enkä ole tarkka rouvan pillusta. Lopuksi suotui kertomaan saaneensa suuseksiä ja munaa, aamulla toisen kerran ja imeneensä munaa.
Minua kiihottaa rouvan seikkailut, mutta ei ole muita tai ei kerro, jotain on kertonut ennen meidän suhdetta.
M52
Olen aina vaistomaisesti kuvitellut, tai ilman mitään muutakaan parempaa tietoa asiasta, ajatellut miten aina 'yhden elimen liikuttaminen jonkun toisen elimessä' olisi jotenkin tekemistä seksin kanssa? Olen ollut täysin kokonaan aivan väärässä tässä asiassa: eihän se ole yhtään niin! Tai ikinä edes ollut..hitto!
Onko kellään muulla täällä kokemusta mistään samanlaisesta tai jostain lähes vastaavasta?
En oikein enää 'osaa edes kuvitella tai ajattella että 'liikuttaisen mitään elintä enää edes jonkun toisen elimessä' niin puistattavaa koko skenaario siitä.
En tiedä miten tästä enää voisi edes jatkaa mitään..
Olen naimisissa oleva keski-ikäinen nainen. Päältäpäin siveä ja jopa hieno.
Minulla on erittäin kiihkeä seksisuhde kahden rakennusmiehen kanssa, pidämme kolmestaan pari kertaa kuussa hauskaa. Molemmat heistä tykkäävät alistua naiselle, mikäs siinä ollessa palvottavana tuntikausia kahden miehen kokeneissa käsissä..
Kirjoitin tänne pari, viikkoa sitten kokemuksestani kaksitoistavuotiaana vanhapiikatätini kanssa. mutta kirjoitukseni poistettiin miltei heti.Asiassa ei ollut mitään pahaa eikä sopimatonta,mutta koen että turhapa tänne enää on kirjoitella. Hyvää joulun odotusta kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tänne pari, viikkoa sitten kokemuksestani kaksitoistavuotiaana vanhapiikatätini kanssa. mutta kirjoitukseni poistettiin miltei heti.Asiassa ei ollut mitään pahaa eikä sopimatonta,mutta koen että turhapa tänne enää on kirjoitella. Hyvää joulun odotusta kaikille.
Huh, kauhea kokemus. Kannattaa nyt olla loppuvuosi katkera tästä, ja muistella tätä kohtuuttomuutta vielä ensi vuoden puolellakin. Hyvät joulut kaikesta huolimatta, I feel you, bro!
Olen tapaillut jo lähes kaksi vuotta itseäni 33 vuotta vanhempaa miestä, johon olen ollut ihastunut ainakin kymmenen vuotta. Seksi aikuisen miehen kanssa on ihanan kiihkeää ja rajua verrattuna itseni ikäisiin nuoriin miehiin. Tuhmaa lisämaustetta antaa ikäeron ja kaikenlaisten villien kokeilujen lisäksi se, että isäni tuntee hyvin miehen, jolla on naapurikylässä iso maatila. N22
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut jo lähes kaksi vuotta itseäni 33 vuotta vanhempaa miestä, johon olen ollut ihastunut ainakin kymmenen vuotta. Seksi aikuisen miehen kanssa on ihanan kiihkeää ja rajua verrattuna itseni ikäisiin nuoriin miehiin. Tuhmaa lisämaustetta antaa ikäeron ja kaikenlaisten villien kokeilujen lisäksi se, että isäni tuntee hyvin miehen, jolla on naapurikylässä iso maatila. N22
Rakastuit siis 12 vuotiaana?!
Setäni yritti panna minua alaikäisenä. Nyt harmittaa etten suostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suuseksiä ekankerran 14- vuotiaana 15- vuotiaalta serkun kaverilta teltassa jossa oli edellä mainitut, olen " lesboillut" 8- vuotiaana serkkuni kanssa, naapurin setä käytti minua hyväkseen kun olin n 6, työnsi sormen pikkuhousuihini, en kärsinyt siitä vaan se oli kivaa. Ei kannata mennä tämän miehen perään, hautajaiset ovat huomenna.
Minuakin on naispuolinen lastenhoitaja käyttänyt hyväksi, kun olin n. 9-vuotias. Luki minun kanssa kirjaa yhdessä ja kun istuimme sohvalla vierekkäin otti esille penikseni ja alkoi hyväillä sitä. Kyseli, että tuntuuko hyvältä ja sano heti, jos tuntuu huonolta, niin lopetetan. En sanonut, kun tuntui jännittävältä ja hyvältä. Lopulta laukesin hänen hyväilyihinsä ja hän pyyhki paperilla pois sperman. Hän vannotti, etten kerro kenellekkään, enkä kertonut, kun ajattelin, että on taphtunut jotain kiellettyä. En kuitenkaan koe, että olis jäänyt minkäänlaisia traumoja. Ehkä lähinnä se, että seksuaalisuuteni heräsi melko varhain ja aloin masturboida melko runsaasti.
Naisen keksimä tarina. 9 vuotiaalta pojalta EI tule vielä spermaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuit siis 12 vuotiaana?!
Ihastuin suurin piirtein niihin aikoihin, ehkä jopa vuotta aiemmin. Iso nallekarhumainen mies on saanut aikaan kivalla tavalla levottoman olon hyvin nuoresta alkaen. Ikäero ei siis ollut ongelma muuten kuin aloitteen tekemisessä pari vuotta sitten ja nyt siltä oain, että ei voida olla avoimesti yhdessä. N22
Ostin torista kameran ja esiinnyn valokuvaajana jotta pääsen kuvailemaan nuoria tyttöjä.
Laitoin instaan jotain näytekuvia ja sitä kautta saan kuvattavia.
Nuorena tyttönä, n.12-18 vuotiaana annoin perheemme koiran nuolla itseäni "sieltä".
Kiellettyä ja jonkun mielestä varmaan tosi ällöttävää mutta se tuntui vaan niin hyvälle... usein lupasin että enään en anna sen tapahtua mutta aina halu vei lopulta voiton.
Pidän muodokkaista vartaloista. Eli isot rinnat ja muhkea takamus ja hieman pehmeyttä tiimalasivartalossa. Vaimoni on feministi, joten en uskalla tätä hänelle kertoa, koska se olisi sortamista. Hän laihduttaa, koska se kuuluu feminismiin.
Vierailija kirjoitti:
14v olin ja tätini mökillä maalaus-apuna, koko viikon ajan tätini haluisi saunoa kanssani samaan aikaan ja pestä minut tarkasti joka puolelta, enhän minä voinut pitää erektiota kurissa kun täti pesi joka puolelta.
Ensin se oli vain sitä "pesua", parin päivän jälkeen jo otti suuhunkin kalua ja seksiin se lopulta johti useamman kerran.Täti vannotti että en koskaan saa kertoa kenellekään mitä tapahtui.
Myöhemmin olen kyllä tajunnut että hyväksihän tätini minua käytti.
Jotenkin häntä ymmärränkin, miehensä oli kuollut jo vuosia aiemmin ja ehkä silloin n.60v naisella oli vielä kovat seksuaaliset halut jotka ei pysyneet hallinnassa.
Täti kuoli pari vuotta tapahtumien jälkeen enkä ole ikinä niistä kertonut tätä ennen.
Nämä poika ja täti tarinat kiihottavat älyttömästi vaikka en itse ole koskaan omista tädeistäni niin ajatellutkaan
Rakastan imeä maitotissiä vaipoissa. Mutta valitettavasti saan toteutettua unelmaani ihan liian harvoin.
Pikkujoulussa annoin yhden kundin tarjoilla mulle suuseksiä, oli todella kiihottavaa olla vain saamapuolella. Hän nuoli minua takaa, mitä oma mies ei tekisi ikinä.
Puolituntia tapahtuneesta olin kotona ja vielä ihan mehuissa. Ja ennen nukkumaan menoa otin mieheltäni suihin, ihan vain siksi että halusin jakaa hyvää oloa, eri ihmiselle, mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Pidän muodokkaista vartaloista. Eli isot rinnat ja muhkea takamus ja hieman pehmeyttä tiimalasivartalossa. Vaimoni on feministi, joten en uskalla tätä hänelle kertoa, koska se olisi sortamista. Hän laihduttaa, koska se kuuluu feminismiin.
Miten laihduttamine kuuluu feminismiin?
Eikö tasa-arvoon kuulu jokainen saa olla oma itsensä ja tykätä muidokkausta tai vähemmän pulleidta?
M60
Tutun parin kanssa ollaan sekasaunottu useasti. Nelistään ei olla (vielä) seksiä harrastettu. Parin rouva ei tiedä että miehensä käy kylässä meillä myös yksin, kahteen mieheen annetaan vaimolleni hyvää seksiä. Toisinaan ovat myös kahdestaan, välillä jopa jossain reissussa nauttivat toisistaan.