Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elopainoiset vko 3.

15.08.2007 |

Hurjat tulokset tänne!!!

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon pisteitä on siinä Novelle Fruity omenanmakuisessa kivennäisvedessä?Se on mun lempparii tällähetkellä ja tulee juotua aika paljon.Sit viel sellanen kysymys että käyttekö vaa' alla vaan sillo keskiviikkosin vai useammin?

Vierailija
22/31 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee hyvin,viime vklopun pöhö on tipotiessään eikä kaupastakaan tarttunut vklopuksi muita herkkuja kuin kokis lightia ja viinirypäleitä:D

supermam, mä ainakin olen mukana " kisassa" :)

Nimi unohtui jo mutta joku kyseli fruityn pisteitä, mun ruokaoppaasta sitä ei vielä löydy mut eikös siinä ollu jotain 40kaloria desissä vai muistanko ihan väärin? Yksi pistehän on kuitenkin n.50kaloria eli siitä sen pystyy suurinpiirtein laskemaan.

Nyt tyttöä nukuttamaan ja leffan pariin kokista lipittäen:)

Mukavaa vkloppua kaikille!!!! ..ja koittakaa pysyä ruodussa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

queenbzz:eikös viinirypäleissä ole aika paljon sokereita? mutta onhan se parempi kuin söis suklaata tms. Nimittäin joskus väittelin asiasta työkaverin kanssa:) Hän taltutti makeanhimoa viinirypäleillä, jotka mun käsityksen mukaan ei niin kevyitä syötäviä ole.

Mä käyn puntarissa joka aamu, vaikka ei varmaan kannattaisi.

Niin ja tulihan sille kermaviilille ja porkkanoille käyttöä, kun makeanhimo iski pari päivää sitten. Painonpudotus on sujunut toistaiseksi hyvin ja ihan hyvä viikkosaldo pitäisi tulla.

Tsemppiä kaikille!

" kaikki syyt, jotka estävät meitä liikkumasta, ovat tekosyitä" eikö vain;)

Mennään tänää mun kotiin käymään ja siellä mä aina repsahdan, jos repsahdan. vähän hirvittää, mutta nyt on niin hyvä alku, että tuskin sorrun. Ainakin nyt on parempi luotto itseen.

Vierailija
24/31 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä alotin pudotuksen vajaa vko sitten,eli..

lähtöpaino 86kg (pituus 169cm)

tavoite paino 72kg

ja vkon pudotus yht. 1,5kg !!!-

Oon ihan tyytyväinen.Mä sain alotettua vanhan harrastukseni ,juoksun.Tekee hyvää ja on tehokasta..

Mä olin jo vuos sitten hyvässä vauhdissa 8kg vähempi,mutta viime syksy ja talvi vei innon ja ruoka vei voiton..:/

Nyt hyvä tsemppi päällä!Säännöllinen ruokailu,pienet annokset ja pikkusen makeaakin saa syödä.Toimii.

krisse

Vierailija
25/31 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu meni ihan penkin alle ja söin sitten karkkia, sipsejä ja pitsan, jee jee.. Nyt on taas kauhea hiilaripöhötys päällä. Olin jo niin hyvässä vauhdissa ke-pe välisen ajan. Nyt sitten takaisin ruotuun. Ei kuitenkaan taida tulla mitään älyttömän hyviä pudotuslukemia.

Ida

Vierailija
26/31 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin kännyn netistä juttujanne imettäessä, oikein innostuin ja taas oli tultava kirjoittelemaan näin viikonlopun jälkeen. Kiitos kaikille, kun jaksatte kirjoitella, oli se kerran tai useammin viikossa!

Neppiksellä, Höyryjyrällä, Nellalla, Krissellä sekä Pömppiksellä ja Vindillä oli komeita pudotuksia, Höyryjyrällä ja Nellalla jopa 2 kg. Onnea teille, kova työ kannattaa. Itsekin oli taas punnittava vähän etukäteen, jokuhan kyselikin punnitsemmeko muulloinkin kuin ke . Oon niin utelias, ett näemmä maanantaina tsekkailen jo, mihin suuntaan se vaa' an viisari heilahtaa keskiviikkona. Oli nytkin menny ihan oikeaan suuntaan, mut siitä enemmän keskiviikkona.

Ida ,Queen ja Kölli totesivat, miten kovaa, kurinalaista ja lankeemuksille herkkää hommaa tää on. Ite teen kuten Kölli, kirjaan syömiseni ja lasken ne. Ylitykset tulee mulle, muka kevyelläkin syömisellä, ihan älyttömän helposti ilman lankeemuksiakin. Ärsyttää, kyl läski helpolla tulee mut meinaa asumaan jäädä!!!!!!!!!!!!!

Kölli kyseli makeanhimoon vähäkalorisia namivinkkejä. Sokeriton pastillirasia (makuja piisaa) sisältää vain n. 30 kcal, ja hitaasti syöden siitä riittää hyvin yhden kerran herkutteluun. Sokerittomat mehukeitot ja limpat on monen lemppareja. Ite tykkään Vanilla-sarjan mansikka-vanilja-jukurtista, saa litrankin paketissa, vaikka siinä pari prossaa rasvaa onkin. Siinä on metsämansikankin makua, se nappaa....

Punnitsemisiin keskiviikkoon, kaikille tsemiä, vaikka edellinen viikko/päivät/päivä ois mennyt hyvin tai huonommin.

Yst terv Maisu78

Vierailija
27/31 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni viikonloppu ihan hyvin ja painokin varmaan on hiukkasen pudonnut:) Ukko ryökäle kipitti taas lauantaina kauppaan herkkuostoksille ja söin mäkin sit jätskiä mutta ei menny pisteet yli kuitenkaan kun söin muuten sinä päivänä vähemmän/kevyemmin.

Idälle tsempityksiä viikonlopun sortumisen jälkeen, kyllä se taas siitä lähtee:)

Neppis: Onhan viinirypäleet hedelmistä varmasti sieltä sokeripitoisemmasta päästä mutta sitten kun vertaa vaikka ihan tavalliseen jugurttiin niin siinä jugurtissa on moninkertaisesti sokrua rypäleisiin verrattuna,,eli eivät siis ole kevyimmästä päästä hedelmissä mutta ihan kelpo syötävää mun mielestä kuitenkin:) ..ja mähän lasken tosiaan noita pisteitä eli siinä mielessä sama mitä menee suuhun kun kalorimäärä pysyy samana,,terveellisesti toki yritän syödä. 1pisteellä saa syödä 1,5dl rypäleitä muistaakseni:)

Mielenkiintoiselta kuulosti toi maito/mehukeitto pirtelö!täytyy kokeilla!

Mä teen välillä pirtelön puolikkaasta banaanista, pakastemansikoista ja rasvattomasta maidosta, tulee tosi hyvää eikä kaipaa mun mielestä sokeria, noi lasten hedelmäsoseet vie kanssa makeanhimoa, päärynä, omena ja aurinkoinen on mun suosikkeja:D Ruispuuroonkin laitan monesti purkillisen omenaa " silmäksi" , ja joskus kun tekee mieli pupeltaa niin heitän ihan maustamattoman maitorahkan sekaan hedelmäsosetta tai ananasta.

Oli muuten mukavaa kun ehdin viikonloppuna kuntoillakin useampaan otteeseen kun mies oli kotosalla:)

Mä kyllä kans tunnustan käyväni puntarissa melkein joka aamu, se on sellaista motivaatio punnitsemista, jos paino on tippunut niin ei tee mieli pilata sitä herkuttelulla ja jos taas ei ole pudonnut niin iskee kauhea kuntoiluvimma..ei tosin ihan aina rikkonaisen yön jäljiltä väsyneenäX)

tsemppiä,tsemppiä,tsemppiä!

Queen

Vierailija
28/31 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neppis taisi piiskata sanomalla vanhan totuuden" kaikki syyt jotka estävät meitä liikkumasta ovat tekosyitä" niin se on!

Minä se valittelin tuossa aiemmin kun en ehdi harrastamaan liikuntaa riittävästi - vaikka olen aina ollut himoliikkuja! Siis oikeesti, maratonit on juostu tms... No eilen sitten lähdin tontillemme hyötyliikkumaan eli sahaamaan puita. Voi vitsit, laitoin sykemittarin päälle ja energiaa paloi melkein 600kcal kahdessa tunnissa ja tähän 40min fillarimatka päälle. Yhteensä siis 900kcal :-)

Odotan hyvää punnitustulosta vaikka pisteylityksiä on tullutkin - eilen oli ihan pakko syödä enemmän kuin 23p (imetän siis vielä) ettei ihan miinuksille mene.

Kilpasiskot - nyt on tsemppi päällä!!! Keskiviikkona tavataan lukemien merkeissä.

Minä muuten juon piimä-mehukeitto-pirtelöä, kantsii koittaa (itse kun en juo maitoa). Niin ja Lidln light-limu on nyt suosikki nr 1. paljon halvempaa kuin suomikaupan versio (uutuudenviehätystä kai kun ostin vasta viime viikolla ekan kerran). Imettäessä kun ei noita kolajuomia viitsi kauheesti juoda, vaikka Pepsi max on muuten mielestäni parasta.

t. supermam

ps. olisiko joku innokas ja tekisi yhteenvedon painonpudotuksista tavoitteista yms. vai onko ihan turhaa??? itse voisin, jos vain olisi aikaa...

Vierailija
29/31 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sorruin äsken ekan kerran hyvään. Söin tuossa vähän keksin tyylistä hyväskää:) oon vielä työpaikalla ja nälkä on kamala!!Sitten luin näitä kirjoituksia ja toi supermamin kirjoitus tsemmpasi jotenkin niin, että piti ihan kirjoittaa ja kiittää (en meinannut edes kirjautua). Nyt en ota enää yhtään ja lähden tästä kotia syömään. Ja keskiviikkokin lähestyy....niin sekin motivoi

Queenbzz: Kiitos tarkentavasta tiedosta. Yhden pisteen edestähän saa syödä ihan kivasti.

Tsemmpiä kaikille!!!Ja liikunnan iloa myös:)

-Henna-

Vierailija
30/31 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mukava lukea teidän muiden tuntemuksia. Kun vaan saisi kirjoitettua useammin omista tuntemuksista.

Nyt oon koittanut vähän tsempata itseäni. Oon yrittäny pyöräillä melkein joka päivä noin puolisen tuntia, se on tuntunut hyvältä ajalta. Sit töissä (jaan sanomalehteä öiseen aikaan) oon jättäny auton aina vähän pidemmälle ja kävellyt mahdollisimman paljon. Tarvis varmaan taas ottaa töihin askelmittari mukaan, jotta vähän tietäis kuinka monta askelta tulee yössä otettua.

Lisäks oon hieman yrittänyt katsoa mitä suuhuni lykkään.

Nyt mulle on ilmestynyt ihmeellisiä nyppyjä yläselkään ja käsiin, johtuiskohan siitä että keho lykkää kuona-aineet siitä läpi, mahtaisko joku tietää?

Ai niin ja oon yrittäny lisätä tuota veden juomista.

Joku kyseli siitä punnituksesta.. Niin kyllä mä käyn melkein joka päivä vaa' alla, yleensä aina aamusin ennen syömistä heti vessareissun jälkeen ja yöpuku päällä. Tosin on niitä aamuja kun tullut töistä niin myöhään kotiin että yritän nukkua mahdollisimman kauan ennen kuin lähden kouluun.

No mutta tsemppiä Elopainoisille!!!

Terkuin

Marial

Vierailija
31/31 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä syön leipää kuin viimeistä päivää ja aamulla pitäisi olla kevyemmässä kunnossa:) No, joskus pitää syödäkin. Työkaveri sanoi, että olen laihtunut...no joo, kaikki 2 kiloa:)

kukas se haastoi pieneen kisaan?:) Se, kyllä välillä motivoi!

No aamulla heti puntarillevessareissun jälkeen kevyessä yöpuvussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän