tästä voisi jo ilmoittaa viranomaisille
Kommentit (13)
Oliko tässä joku vitsi taustalla vai mitä kohtaa en ymmärrä?
tuo video ja se musiikki yhdistettynä on aika pedofiilin unelma... Ällöttää kun viattomasta kotivideosta on tehty tolla musiikilla tuollainen...
oli se sitten tyhjä tai täysi.
Ja tosiaan pedofiileille kymppisaalis. Ja varsinkin musiikkiin yhdistettynä.
minä en koskaan laittaisi tuollaista videota lapsestani nettiin. Ja toisekseen en antaisi lapsen leikkiä kaljapullolla ulkoterassilla, kiva jos pullo olis pudonnut ja särkynyt lapsen jalkoihin ja toisaalta ei minusta vauvan kuulun nuoleskella kaljapulloja.
Mutta en ymmärrä miksi, MIKSI vanhemmat laittavat näitä kotivideoita NETTIIN?
Huolestuneempi mä olisin teistä kellä ei ole muuta kun aikaa etsiä uusia " epäilyttäviä" videoita...
ja video löytyi hakemalla kumpulan maauimala-aiheista pätkää, emmää varta vasten etsinyt mitään ihmeellistä...
eniten mua ihmetytti että nippa nappa kävelemään oppinut taapero käveli lasipullo suussa ja vanhemmat vaan kuvasi
t ap
nettiin laittaa! Pitääkö kaikesta tehdä julkista??
Mua suututtaa vanhemmat, jotka laittavat lapsistaan tuollaisia videoita _NETTIIN_!!!!!
Suututtaa, että lapset laitetaan julkisille uimapaikalle ilman uimahousuja/uimapukuja!!!!
Suututtaa, että lapselle annetaan leikkikaveriksi lasinen kaljapullo!!!
Yököttävä video, mutta mitäpä voi odottaa ihmiseltä, jonka lapsen nimi on Luca... hahhahha tästä edespäin Nico-Petteri onkin Luca-Luka-Lukas-Lucas.
Kalju, tai muutama vaalea haiven, hirveen näköistä. Muuten kyllä nätti lapsi.
Laita tuo ap:n laittama juttu www. youtube. com/ jälkeen tai etsi nimellä alkukesä 2006