Lue keskustelun säännöt.
Päivävoide? Mitä se on?
01.08.2007 |
Laitetaanko sitä siis meikin alle aamuisin?
Entä yövoide? Meikin poiston jälkeen yöksi?
Millaista kannattaa 26-vuotiaan käyttää?
Entä kannattaako käyttää silmänympärysvoidetta ja milloin sitä sitten laitetaan?
Pitäisi varmaan tietää jotain näistäkin jutuista, kertokaa nyt viisaammat mulle, jooko?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Monet kyllä käyttävät sanaa " päivävoide" " meikkivoiteen" eli värillisen ihovoiteen synonyymina.
Yövoide on yleensä vähän rasvaisempaa. Erillistä yövoidetta ei minusta nuorehko ihminen välttämättä tarvitse. Tietysti jos päivävoiteessa on aurinkosuojakertoimia niin niitä ei kannata yökäyttöön tuhlata. Silmänympärysvoide myös käyttöön jo 26-vuotiaalle!