***Maalimussukat vko 30***
En nyt kauheesit jaksa kirjoittaa, mutta avasinpas uuden pinon kumminkin.
Viime yönä tuli nukuttua yli 10h eli väsy on siis valtava.
En nyt muista nimimerkkiä, mutta kirjoitit kuitenkin Enskoissa =) Mä olen sieltä kans " lähtösin" , mutta nykyään kirjotan vain suljetussa msn-yhteisössä.
Neuvolaan 1,5 vkoa ja alkuraskauden ultraan reilu vko. Ei malttais sitä ultraa odottaa, neuvolassa nyt mitään niin ihmeellistä.
Iglu rv5+1
Kommentit (104)
Ja tervetuloa jälleen kaikki uudet!
Tää on kyllä ihan käsittämätön pino, kaikki pahoinvoinnin kourissa! Ja niinhän siinä kävi että se rantautui myös tänne - ja minä hullu sitä oikein toivoin! Aamulla heti herättyä oli paha olo, mutta meni ohi kun söin. Pitkin päivää on ollut nälkä ja heti kaamea olo jos en jotain ole syönyt HETI! Ja voin vaan kuvitella, että tämä on vasta alkua! No, ei parane valittaa, on tätä olotilaa niiiin pitkään toivottu!! ;)
Mielitekoja ei ole kyllä kai mitään normaalista poikkeavaa, olen melkoinen syöppö noin niinkuin tavallisestikin. Jaaa, tuo vichy maistuu myös täällä, ilman sitä olisin kyllä pulassa!
Nyt taas vessaan ja syömään, onhan siitä puoli tuntia kun tuon masun viimeksi täytin! ;)
Naksu rv5+5
täältä kyllä joutaa osa oksetus olosta pois jollekkin joka kaipaa...
Voisnpa minäkin liittyä club-oksetukseen :o) Eilen itkua tuhersin illalla kun flunssa vielä nosti kuumeen ja hengitys vaikeudet vaivaa niin olo oli kamalan tuskainen...
äitinikin tänään kommentoi että miten se nyt voi noin vaikeaa olla? :o/ ku ei hällä koskaan... jne. Kyllä tympi kun koin olevani jotenkin huono kun en hymyile ja hehku tässä ihanassa raskauden tilassa. Ihanaahan tämä on kun tästä alusta selviäisi kunnialla.
Mulla eka neuvola vasta 22.8 ja luulenpa että hengitys vaikeuksien takia joudun menemään aiemmin lääkärin pakeille.
Tervetuloa uusille odottajille!! teitä olikin taas monta :o)
Niiloakseli rv7+2
Mä oon oikeesti tullut hulluksi mutta pakko oli tehä vielä tänään uusi testi koska kuukautisten olisi pitänyt tänään alkaa:Dja selvä plussa sieltä tuli<3nyt olen rauhallisemmin mielin:)ja kuukautisiakaan ei ole pitkään aikaan tulossa:D
mutta nyt jos saisin pyykättyä koneellisen vaatteita ja paistettua kinkkupasteijoita:Dsitten löhöämään sohvalle:D
jep, mäkin vaan poden pahaa oloa. Viime viikolla se oli hieman jo pois menossa, mutta taas tänään lähti käsistä...kyllä oi vinkeetä töissäkin kun vaan nieleskelin ja kävelin kaksin kerroin pitkin ja poikin..edustavaa ;)
me oikeastaan voitas perustaa joku club-pahaolo ,kun nähtävästi ei oo ainoa tän asian kanssa ;)
Eilen neuvolassa kävin, siellä oli ihan perusjuttua ja th oli kiva,joskin heti seuravalla kerralla jo vaihtuu täti.
Vatta alkaa hieman pömpötämään vaikka kiloja ei oo tullu, ihmettelen vaan mitä vaatteita pian voi pitää, koska yleensä vaatteeni on ollu aika pinkeitä eikä venymisvaraa ole. hmmm, menen miehen vatekaapille kurkkimaan tilannetta.
Mahaako joukosamme olla ketään, joka söisi reumalääkkeitä? Tilanne mulla on sellainen, että joku moniniveltulehdus on iskenyt joihinkin nivelini ja reumalääkkeitä syön. Nyt kuitenkin raskausaikana on nivelet tosi rauhallisia, ei kivun kipua missään. Oikein kiva. Onkohan kellään tälläistä vaivaa olemassa?
nyt taidan palata sohvalle kattomaan Puuha Peteä ,jihuu!!! Kaiken korjaa...
Elsa rv 8+0