Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HOIKILLA naisilla SUURI emätin!!!

Vierailija
21.07.2007 |

Perin mielenkiintoinen huomio Carl Linnaeukselta on se, että hänen mukaansa hoikilla suomalaisilla naisilla on suuri emätin. Mitä hoikempi nainen on, sitä suurempi hänen emättimensä on. Vastaavasti tukevilla naisilla on kapea ja pieni emätin. Seksuaalisessa mielessä miehen kannattaa siten suosi hiukan tukevampia kuin hoikkia naisia. Mikäli mies taas sattuu pitämään kiinteistä rinnoista, kanttaa hänen ilman muuta suunnata matkansa kohti pohjoista.

että silleen..

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi minulle sitten on lääkäri sanonut " onpas sinulla ahdas emätin" , vaikka BMI:ni on 19,5?

Että eipäs yleistellä siellä.

Vierailija
2/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä pyöreyttä on sitten myös siellä :D ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietty olla et olen niin seksikäs eikä sillä ole mitään tekemistä emättimeni tiukkuuden tai löysyyden kanssa ;)

Vierailija
4/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko joku teini vai pilailetko vain? Luuletko todella, että naisen tiukkuudella on tekemmistä sen kanssa, että kuinka nopeasti mieleltä tulee? Ei se kuule ihan niin toimi :) joillain mies rukilla vaan tulee niin säälittävän nopeasti ja toisilla ei.

Ex mieheni laukesi aina parilla työnnöllä....kyllä oli tylsää.

onneksi nykyinen on kunnon rakastaja ja kestää ihanan pitkiä aikoja :)

Kannattaa vaihtaa miestä!

Vierailija
5/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taasmerkki lantionpohjanlihasten heikosta kunnosta (googleta kohdunlaskeuma). Emätin on putkimainen lihas, joka tarvitsee treenausta yhtä lailla kuin muutkin lihakset. Onko lihavalla myös tiukat vatsalihakset, jos lähellä oleva läski merkitsee lihkasen tiukkuutta? Ei, koska läski on merkki treenamattomuudesta. Ei myöskään läski tee emättimen lihaksesta tiukempaa, vaan yleensä huono lihaksisto korreloi ylipainon kanssa.

Vierailija
6/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi saasta

Vierailija
7/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletteko te, että jollette te nyt ala haukkumaan ylipainoisia niin joku voi kadulla teidät nähdessään sääliä miestänne. Että kun tuokin on niin hoikka niin miehellä on varmaan samanlainen fiilis kuin heiluttelisi patonkia rappukäytävässä?

Vierailija
8/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lasten (3) syntymää mieheni mainitsi usein pimpsaani tosi tiukaksi.

Heti ensimmäisen synnytyksen jälkeen aloitin geishakuulien kanssa treenailun. se onkin jatkunut ihan tähän päivään asti, ja jatkuu edelleenkin. Olen kuulemma yhtä tiukka kuin ennen lasten syntymää.

En sitten tiedä, jos tätä treenausta ei olisi tullut tehtyä..?

Vierailija
9/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huvittavaa huomata kuinka hoikat vastaavat tähän. Ovat ihan järkyttyneitä, että lihavilla voisikin olla jotain parempaa kuin heillä =))))

Vierailija
10/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vaan mieleen.

Vierailija
11/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oma rehellinen mielipiteeni on et ei ole mitään niin ällöittävää kuin oliko se 6 tai 7 joka on varmaan niin ruma sisältä kuin ulkoakin. Kateus paistaa sinusta kauas, ei se ole minun vikani jos olet päästänyt itsesi lihomaan muodottamaksi ja miehesi ei enää halua sinua muuta kuin pimeässä paperipussi päässäsi! Me itseesi ja tee jotain ettei tarvitse muiden vartaloita kadehtia.

Vierailija
12/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6: en puhunutkaan tiukkudesta tai löysdestä vaan sexikkyydestä!

Vierailija
13/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä metodeilla se Carl on tätä asiaa tutkinut? Ihanko näppituntumalla?

Vierailija
14/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tämän tapaisesti olen sen ymmärtänyt menevän, kun olen aiemmin lukenut myös aiheesta erilaisia tekstejä.

Siitä huolimatta aion vähän laihduttaa ja kokeilla sitten treenata vastapainoksi noita alapään lihaksia

Vierailija
15/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

RISTIRIITAISTA???? Tukehtukaa läskeihinne plösöt äklötykset ja poistukaa takavasempaan häiritsemästä kunnon ihmisten maisemia. Olette säälittäviä ja inhottavia rumiluksia, läskisiä laavavuoria.

Bmi 18 joka oli opiskeluaikanaa katsomassa läskin ruumiinavausta. Kaikki sisäelimet olivat paksun, vaaleankeltaisen ihran peittämiä. Joka ikinen paikalla ollut yökki inhosta. Samanlaisia inhotuksia tulee vastaan jatkuvasti, n. puolet Suomen naisista

Vierailija
16/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne kaikkien mielestä toki niin ihania ole, mutta rakkaassa ihmisessä ne eivät niin häiritse.

Miksi teidän on pakko haukkua toisianne? Mitä siinä saat siitä, että haukut ylipainoisia? Entä mitä se joku toinen saa siitä, että haukkuu laihoja?

Vierailija
17/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä monille olisi hyvä BMI 16-22 ja siitä ylös päin alkaa muo todellakin yököttämään. Ainakin se läskivero pitäisi saada ja jonkinlaiset portsarit esim mäkkärin oville yms. Ruotuun läskit ja ilmainen terveydenhuolto pois.

Vierailija
18/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka huono olo sinulla varmaan onkaan, kun noin julmasti suhtaudut toisiin ihmisiin. Aivan kuin ihmisarvo poistuisi, jos ei ole sinun mielestäsi hoikka.

Vierailija
19/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullut, että harva hyvin treenaavakaan osaa treenata yhtä huolella alapään lihaksiaan kuin muuta kroppaansa, mistä voisi johtua tämä ap:n väite

Vierailija
20/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä kaikki lihavien haukkujat syömishäiriöisiä, jotka eivät osaa nauttia elämästä? Miksi muiden ihrat ällöttää? Olen itse hoikka, mutta muiden läskit eivät minua häiritse...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä