Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HOIKILLA naisilla SUURI emätin!!!

Vierailija
21.07.2007 |

Perin mielenkiintoinen huomio Carl Linnaeukselta on se, että hänen mukaansa hoikilla suomalaisilla naisilla on suuri emätin. Mitä hoikempi nainen on, sitä suurempi hänen emättimensä on. Vastaavasti tukevilla naisilla on kapea ja pieni emätin. Seksuaalisessa mielessä miehen kannattaa siten suosi hiukan tukevampia kuin hoikkia naisia. Mikäli mies taas sattuu pitämään kiinteistä rinnoista, kanttaa hänen ilman muuta suunnata matkansa kohti pohjoista.

että silleen..

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mielestä monille olisi hyvä BMI 16-22 ja siitä ylös päin alkaa muo todellakin yököttämään. Ainakin se läskivero pitäisi saada ja jonkinlaiset portsarit esim mäkkärin oville yms. Ruotuun läskit ja ilmainen terveydenhuolto pois.

Haluaisitko kertoa miten tämä läskivero toteutettaisiin? Missä menee raja, kuinka nopeasti raskauden aikaiset kilot pitää pudottaa? Kuka tätä valvoo? Jo valmiiksi ylikuormittunut terveydenhuolto? Vai perustetaanko tähän tarkoitukseen, joku uusi virasto?

Vierailija
22/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tutki kaikenlaisia REIKIÄ :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saadaan karsittua maastamme kaikki yli 22 painoindeksin omaavat pois. Virasto on halpa toteuttaa verrattuna siihen, että on olemassa paljon ihmisiä jopa 24 painoindeksillä. Mutta sitten on rahaa millä mällätä, kun kaikki liian isot on muuttaneet pois, eikä enää mene terveydenhuoltoon penniäkään

Vierailija
24/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hoikka haluan olla, ja pysyä hoikkana. Läskejä en luitteni ympärille kaipaa. Mä olen kaunis ja hoikka!

Vierailija
25/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: läski joka rasvaisin sormin murentaa viineriä ja kittaa siideriä levitellen yhteen hankautuvia hikisiä reisiään iloiten upeasta emättimestään

Vierailija
26/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet tosi ihana 29.

Vierailija
27/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös " lantioni" on ihanteellinen vauvojen synnyttämiseen, sieltä mahtuu tulemaan isompikin vauva ( 5kg) kevyesti.

Eikä ole kukaan elämäni miehistä tai naisista alapäätäni moittinut.

Jos miespartneri omistaa pienen kalun niin sitten on vain vierailtava useammin kakkosessa. Nykyisen mieheni jorma on IsoJorma, joten tiukalta tuntuu.

Olen myös huomannut tyttöseksissä pyöreämmillä olevan tiukempi. Olen myös joskus lukenut rasvan kertyvän sisäelimien ympärille ja tästä syystä puristavan sisuskaluja kasaan???

Mitäpä sillä on väliä, kun/jos kaksi toisiinsa sopivaa vaan löytää toisensa. Eihän sen toisen tiukkuus ole itseltä pois, tai jos on, niin kannattaa etsiä sitten itselleen sopivampi kumppani tai harrastaa muutakin seksiä kuin normiseksiä.

Vierailija
28/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, ja 2 lasta synnyttänyt. Kuitenkin paikat on tiukat. Lantiopohjanlihaksia kyllä treenaan.

Mun kaveri muuten yritettiin raiskata, se on lihava kaveri. Oisko se raiskausta yrittänyt sitten kuullut lihavien emättimen olevan pieni?

Vierailija
29/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 167cm ja tällä hetkellä painan 48kg. Vauvat on ollut isoja, no toinen leikattiin vielä isomman painoarvion takia ja toinen syntyi alakautta, 3830g ja helposti.

Vierailija
30/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todenperäinen koko väite että joku on aiheesta edes tehnyt tutkimusta?? Taitaa olla taas näitä Provoja tyyliin lihavat vastaan laihan / Laihat vastaan lihavat. Ja kyllähän nyt naiset provosoitui kumpikin ryhmä pos/neg vastaamalla...

t. Yks laiha, jolla edelleen tiukka 3n lapsen jälkeenkin, seksiä monta kertaa päivässä parhaillaan, mutta ei tarvetta kyllä haukkua muita tai muiden paikkoja tai laihuutta/lihavuutta, seksielämää tai sen puutetta, miehiänsä tai niiden kalun kokoa tai kestävyyttä, tai whatever........

Hohhoijaa tällaista täällä taas vaihteeksi.......

Vierailija
31/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä tajusin miks miehet on usein kiinnostuneita musta, mä olen kävelevä pillu.

Vierailija
32/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hoikempi, sitä löysempi.. koska ei ole rasvakudosta " täyttämässä" paikkoja. Hoikilla naisilla on emätin aivan ontto, kun taas vähän pyöreämmillä on mukavan täyteläinen ja puristustakin enemmän. Lihasvoimistelu toki auttaa jonkin verran, mutta rajallisesti jos on hoikka.

Vierailija
33/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin mainittava, että ei kaikki 17 BMI naiset ole luukasoja. En minä ainakaan... tissit löytyy luomusti C kupin edestä ja pyllykin on aikas mojovan pyöreä :) Vaatteet ovat kokoa M. Olen vaan kauhean siro ja siksi en paina vaaálla mitään.

Vierailija
34/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne mahtuu vaikka uppotukki! Lihavilla taas hitsautuu koivetkin yhteen.

Vierailija
35/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatte artikkelin mukaan, jos sillä vaikka saisitte miehen mukaanne :) Ei ne muuten usko!

Vierailija
36/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Vierailija
37/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni mies ottaa vaikka vähän löysempi pillusen kunhan nainen on hoikka, läskiä huolii vaan harva, ja nekin on pieni munaisia miehiä.

Vierailija
38/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Bmi 18 joka oli opiskeluaikanaa katsomassa läskin ruumiinavausta. Kaikki sisäelimet olivat paksun, vaaleankeltaisen ihran peittämiä. Joka ikinen paikalla ollut yökki inhosta. Samanlaisia inhotuksia tulee vastaan jatkuvasti, n. puolet Suomen naisista

Vierailija
39/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lihavilla on rentona reikä tiukempi koska läski painaa sisälle emättimeenkin, mutta uskon, että treenattu lihaaksikas emätin pystyy kuitenkin tekemään melkosen paljon parempaa miehelle :) Kokeilkaapa " puristaa" munaa kun mieheltä tulee....on melkosen kivaa miehistä. ja siinä ei tartte lihava olla, että lihakset on kunnossa...päinvastoin.

Vierailija
40/74 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen terve mies ottaa mieluummin vähän pyöreemmän naisen kuin anorektikon. Vaikee kuvitella että lauta jossa on vitun iso REIKA kiihottas ketään????????????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä