HOIKILLA naisilla SUURI emätin!!!
Perin mielenkiintoinen huomio Carl Linnaeukselta on se, että hänen mukaansa hoikilla suomalaisilla naisilla on suuri emätin. Mitä hoikempi nainen on, sitä suurempi hänen emättimensä on. Vastaavasti tukevilla naisilla on kapea ja pieni emätin. Seksuaalisessa mielessä miehen kannattaa siten suosi hiukan tukevampia kuin hoikkia naisia. Mikäli mies taas sattuu pitämään kiinteistä rinnoista, kanttaa hänen ilman muuta suunnata matkansa kohti pohjoista.
että silleen..
Kommentit (74)
Joo, olen kuullut näitä juttuja myös. Mulla on aina ollut tiukka, niin hoikkana 16v kuin lihavana ja synnyttäneenä 38v. En tajua miten se että ei treenaa muuta kroppaansa vaikuttaisi emättimen lihaksiin, kyllä läskitkin niitä varmasti treenaa jos on kumppani. Minä ainakin olen aina treenannut niitä lihaksia vain sillä että kun mieheni on sisälläni niin puristelen lihaksia. Jos ei olisi miestä, ja seksiä, niin mitä niitä sitten treenailisi yksikseen. Ja emätinorgasmeja saan aina 1-3.
Minulla ja mun siskolla on tiukat- minä olen pieni ja hoikka ja sisareni on päätä pidempi ja lihava. Ollan puhuttu aiheesta ja todettu että ollaan pieniä sieltä. samoin tyttäreni joka kerran avautui minulle kun seksi ei ollut onnistunut poikkiksen kanssa, on pieni kokoinen myös ja ahdas. Joten en usko että mitenkään riippuu "ulkokoosta" tämä asia, vaan geeneistä ja jumppaamisesta.
Minä olin 50 kg (170 cm) ja nyt olen 75 kg (ja yhä 170 cm...). En olisi uskonut hoikkana, että elämä oikeasti on kivempaa vähän läskimpänä. Tosin käyn kolme kertaa viikolla kuntosalilla 1,5 tunnin "rääkillä", joten osa kiloista on taattua lihasta. Mutta en tiedä, onko kyse vaan omasta itsetunnosta joka puuttui silloin 15 vuotta sitten mutta nyt nuo ylimääräiset sentit eivät haittaa mua eivätkä näytä haittaavaan miestänikään eikä niitä miehiä, jotka pyrkivät tykö.
Ainoa, missä rehellisesti kaipaan hoikempaa vartta on vaatteiden istuvuus. Kun ne suureksi osaksi on suunniteltu laihoille, niin eihän ne tietenkään ole kurvikkaamman päällä niin hyvän näköiset.
No tuskinpa sillä on merkitystä,onko hoikka vai plösö. Turha yleistää. Eiköhän se ole jokaisella mitä on. Olen hoikka ja en tod.löysä.
Hölömöt.
Eli meneekös se sitten niin että kun nainen lihoo niin alapää tiukkenee?
Voe herran jestas, mikä tappelu taas palsta mammoilla! Osu ilmeisesti arkaan paikkaan. Kuinka ootte noin epävarmoja ittestänne? Het ollaan puolustuskannalla ja tullaan lijoja pitkin :) Saapa taas nauraa. Eikös se riitä, että pariskunta on iotse tyytyväinen seksielämäänsä...sano kuka tahansa mitä heittoja painosta, pituudesta, paksuudesta, löysyydetä jne. Itehän sen tietää.
Lihavia naisia on ajettu vähemmän niin ovat kireämpiä. Loogista.
t.Mies
Vierailija:
T: läski joka rasvaisin sormin murentaa viineriä ja kittaa siideriä levitellen yhteen hankautuvia hikisiä reisiään iloiten upeasta emättimestään
Eräs miestuttavani jolla on runsaasti kokemusta naisista on tämän todennutkin, että hyvin laihoilla naisilla on luinen ja iso pillu. Kaikista suurin pillu on kuulemma naisilla joilla on leveä iso suu ja kapeat huulet. Laihat naiset synnyttävät viisikiloisiakin alakautta.